RAJUA SEXIÄ olen harrastanut hississä 2 kookkaan karjun kanssa toinen pani vittuun ja toinen persereikään
RAJUA SEXIÄ
20
16593
Vastaukset
- koleilunhaluinen
vedin käteen vaseliinin kanssa
- TOSI KOVA
OLEN RUNKANNUT JÄTESÄKIN SISÄLLÄ,RASVASIN ITSENI SIYÄ ENNEN ERIOILILLA
- tumppi
sain baarista iskettyä vahingossa trnssun. vedin kuitenkin loppuun asti
- 111
vetää aina loppuun asti!
- no joo-
helle näköjään sekoittaa jonkun pään....
- se 2. uros
so what ?
- lissu
annoin 2 jätkälle yhtäaikaa 2 munaa perseessä.kyllä vaan sopi
- aikuinen nainen
Minusta tuntui todella hyvältä ja näin tähtiä, kun muna takapuoleen ja lattialla kontallaan ollessa mies jyysti takaapäin, samalla oli isokokoinen sauva kiinni sängynjalassa (suriseva sellainen) ja se sitä vasten työnsin persettäni sillai pohjaan asti. Samalla penis upposi takapuoleen säännöllisesti ja klitoriksessa oli kiinni perhonen. Voi helvetti että oli lähes taju kankaalla. Kokeilkaa joskus
- annan
sinulle pesää jos ????
- on tärkeetä
oon 3 kymppinen ja tosi pervo
- naiselle
mansessa nääs näitä pervoja riittää
- tietää
tuntuko hyvältä
- kokenut
Tätä kokeilkaa: Ottakaa sänkyyn isokokoinen sauva, sitte nuollaan ja imetään karvatonta pillua pitkään ja hartaasti, samalla työnnellään sauvaa vittuun aina välillä ja mies katselee. Seuraavaksi mies kääntyy kyljelleen ja nainen selällään jalat levällään ja penis työntyy hitaasti takapuoleen, tämän jälkeen mies ottaa sauvan ja työntää sen vittuun, oih, oih. On niin totaalisen täysinäinen olotila ja orgasmia tulee vartalo vapisten. kokeiltu on
- tiedon haluinen
oliko anaali kipeä
- ja tavanomainen
hieroin vesisuihkua pillussa .teki tosi hyvää
- sex hullu
oon pannu 2 miehen kaa yht aikaa että meinas taju lähtee suorastaan taivaalist
- kuhannus
hienoa.
- Siis mä
Viime yönä... dildo ja mies yhtä aikaa sisälläni.
Kun siellä oli pelkkä dildo, mies nuoli pilluani ja mä NIIN tulin!! - anustappi69
vanha kunnon pystypora!
- lusifer
mikä vitun pystypora
Ketjusta on poistettu 21 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle172404Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom671599Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise1091528Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A61482Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.681326Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.441326Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell861317Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001194Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥311097En haluaisi kaiken kuihtuvan pois
ilman, että olemme voineet jutella rauhassa kasvotusten... Mutta mistä ihmeestä löydän sinut?521076