Seksi luonnossa

On kyllä hienoo kun tuli lämmintä,seksii luonnossa.

12

1226

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kyllä olisi.Kun löytyisi nainen kaveriksi saisi nuolla oikein kunnolla orkkuun saakka kunnon pano päälle.Mies 59v. 02 alue.

      • Anonyymi

        Viime kesänä katselin Ryttylässä ykslammen uimapaikalla touhua useempana iltana kun kävin lenkkipolulla lenkillä. Tykkään käydä klo. 23 jälkeen kun viileempää, tuttu rouva nautti samaan aikaan. Kertonut kyllä tykkää yö uinnista, enpä enää ihmettele. Rinteessä tieltä piilossa suojaisa paikka lempiä, ekalla kerralla kuulin ulinaa joten lähestyin hiljaa polulta. Tunnistin autosta parkiksella, upee näky kun nuorempi tiukka kroppainen kaveri pani jalkojen välissä. Pakko oli alkaa runkkaa itsekkin, koskaan kuullut naisen ääntelevän niin kiimaisesti joka työnnöllä. Odotan taasen pääsen nauttii esityksestä tänä kesänäkin. M 55


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viime kesänä katselin Ryttylässä ykslammen uimapaikalla touhua useempana iltana kun kävin lenkkipolulla lenkillä. Tykkään käydä klo. 23 jälkeen kun viileempää, tuttu rouva nautti samaan aikaan. Kertonut kyllä tykkää yö uinnista, enpä enää ihmettele. Rinteessä tieltä piilossa suojaisa paikka lempiä, ekalla kerralla kuulin ulinaa joten lähestyin hiljaa polulta. Tunnistin autosta parkiksella, upee näky kun nuorempi tiukka kroppainen kaveri pani jalkojen välissä. Pakko oli alkaa runkkaa itsekkin, koskaan kuullut naisen ääntelevän niin kiimaisesti joka työnnöllä. Odotan taasen pääsen nauttii esityksestä tänä kesänäkin. M 55

        Ootteko perhe tuttui miten rouva onko kiimasen tuntunen tavatessa. Ukm 58


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ootteko perhe tuttui miten rouva onko kiimasen tuntunen tavatessa. Ukm 58

        Olemme vaimot samassa työ paikassa, kyläilemme toisiemme luona. Rouva avoin iloinen, ronski puheissaan myös kaksimielisiä vitsejä kun juhla tuulella. Kuntoilee päivittäin myös tavattu lenkki polulla, silleen täys yllätys ollut kun ekan panon näin. M 55v


    • Anonyymi

      Kiitos otan mieluummin rahana!

      Jos massia löytyy niin päästään sopimukseen! Ok?

      • Anonyymi

        Millä yhteyttä.Mies 59v.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millä yhteyttä.Mies 59v.

        Tykkäätkö myös miesten lemmestä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tykkäätkö myös miesten lemmestä?

        Kanta- Hämees olisi siisti terve bi ukm, tykkäisin miesten välisestä. M 60v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kanta- Hämees olisi siisti terve bi ukm, tykkäisin miesten välisestä. M 60v

        Ei miesten välistä.


    • Anonyymi

      Mökillä keväthommissa sunnuntaina ja mukavan lämmintä. Sauna lämpimäksi, eka uinti, kylmää oli ja siten lämmittikin auringonpaisteessa nainti laiturin pöydällä. Rouva tykkäs kovin.

      • Varmasti oli himokasta,tykkään kans panna luonnossa.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

      Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      186
      1508
    2. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      80
      1090
    3. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      96
      894
    4. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      77
      875
    5. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      85
      788
    6. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      744
    7. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      109
      705
    8. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      117
      618
    9. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      48
      597
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      18
      558
    Aihe