Persut hallituksessa, tulos: Duunareille tuntuvat palkankorotukset

Anonyymi-ap

Kysy itseltäsi, olisivatko nyt sovitut suurehkot palkankorotukset toteutuneet, jos maassamme olisi vallassa Marinin sosialistinen kakkoshallitus? Vastaus on tietenkin: Ei, sillä vasemmistolainen ay-mafia olisi duunareiden etujen vastaisesti suostunut pienehköihin palkankorotuksiin ilman lakkoilua, lammasmaisesti, jotta välit demaripuolueeseen pysyisivät kunnossa, eikä työmarkkinariitely vaikeuttaisi sosialistien ajamaa velkatalousohjelmaa.

Vain lopputulos ratkaisee, eikä kannata vatvoa ja kiistellä keinoista, joiden ansiosta Perussuomalaisten hallitustyö kantaa makeaa hedelmää ja tuo Suomen duunareille roimat palkankorotukset. Jatkossa ainoa merkitsevä ja tietämisen arvoinen asia on se, että kun äänestät Persut hallitukseen, on tuloksena tuntuva korotus palkkaasi.

11

136

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Heh, hyvä vitsi. 😅🤣😂

• Anonyymi

Eikö tolla aloittajalla ole tosiaan muuta elämää, kuin tehdä noita typeriä aloituksia aamusta iltaan, jokainen päivä.

• Anonyymi

Hyvin Purra ajaa Halla-ahon ja puolueen äärioikeisto politiikkaa .

• Anonyymi

Persupalstalla on synkkä, vakava ja ikävystyttävä meininki, joten näitä satiirisia humoristisia aloituksia kyllä tänne tarvitaan. Nauretaan yhdessä.

• Anonyymi

Kukas ne palkankorotukset neuvottelisi ellei järjestäytyneiden työntekijöiden ay-liike? YTK-työttömyyskassa? YTK on samaa Neuvostoliittoa työnantajien kanssa.

• Anonyymi

Aloitus olisi kyllä todella "kananmunan" hajuinen aivopieru ellei se olisi sarkasmia...

• Voit olla varma sen sarkasmista vain jos kirjoitit sen itse. Ei sitä kyllä helposti huomaa.

• Anonyymi

No nyt ovat harhat jo sitä luokkaa että olisi kiireesti mentävä psykiatrin juttusille.

• Anonyymi

Onko sitten muka olemassa jokin toinen persuja luotettavampi puolue, joka toimii Suomalaisen Duunarin Parhaaksi?

• Anonyymi

Siitä Debatoimme Paraikaa.

• Anonyymi

Milloin perussuomalainen hallituspolitiikka toisi suomeen työpaikkoja?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      97
      1998
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      90
      1415
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      112
      1177
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1057
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      121
      1052
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      903
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      49
      849
    8. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      58
      819
    9. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      812
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      713
    Aihe