OP ei ole järjestelmässään olevan häiriön takia pystynyt välittämään KEVAn maksamia eläkkeitä muiden pankkien tileille, vaikka on KEVAn välittäjäpankki!
Tuhannet eläkkeensaajat odottavat eläkkeitään joiden piti olla tilillä jo aamulla, eikä tämä viivästys ollut ensimmäinen kerta!
Voisi KEVA vaihtaa vähän luotettavampaan välittäjäpankkiin, ylimielinen OP ei eläkeläisille aiheuttamastaan harmista välitä tuon taivaallista, eikä näy häiriön korjaamisella pitävän kiirettä.
Ei hyvä osuuspankki!
Anonyymi-ap
4
118
Vastaukset
- Anonyymi
KEVA OP KEVA OP OP KEVA OP KEVA KEVA KEVA KEVA OP OP OP KEVA KEVA KEVAAAAAA
- Anonyymi
OP REVA OP REVA...toiseks jää sillon OP KEVA
- Anonyymi
Ei ole tullut eläke tilille. Kevasta lähtenyt mutta osuuspankki jumittaa.
Ihan uskomatonta kynnettömyyttä, luulisi saavan noinkin kriittisen tekniikan pelaamaan kun on kerran hommakseen ottanut.- Anonyymi
ELäkerahat voi hakea myös R-kioskilta, kun täyttää R-kioskilla hakemuKSen numero 17455, Lomake KEVAeläkettä varten KEVA eläke KEVA/1 KEVA/ 2 KEVA /3 EU KEVA KEVA EU
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1946769- 1581975
- 1131658
- 511370
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️541185Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢441059Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu981017Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6957Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251924- 41889