Kaiken sun takia. Oletko tyytyväinen
Menetin lähes
47
693
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Minä en lähettele tällaisia. Olen joutunut menemään syvälle itseeni virheissäni.
- AnonyymiUUSI
En minäkään. Aloittaja syyttelee muita .. ei itseään.
- AnonyymiUUSI
Lähes kaiken? Ei, en ole tyytyväinen.
Haluan että menetät kaiken.- AnonyymiUUSI
Sen mahdollisuuden sait
- AnonyymiUUSI
Te ootte sairaita sekä aloittaja että sinä.
Minä en ainakaan ole keltään mitään vienyt. Ja kaikkeen mitä on ja mitä tulee on tehty rehellistä työtä, eikä ole teiltä pois. Ketään ei hakata tai keltään mitään viedä. Paitsi jos on johonki täältä hakattu niin omansa saa ottaa pois, ja itsensä pois projekteista mihin ei halua, tai ei ole suostunut. Tämä oikeus on kaikilla.
Enkä estä ketään missään, vaan päin vastoin te ootte sitä tehnyt.
Ja aina tulee silti hirveä negatiivinen, ivallinen, tukahduttava fiilis kun jotenkin teidän kanssa on tekemisissä.
- AnonyymiUUSI
Joo, mäkin menetin kaiken kun tajusin etten sua sittenkään saa. Mut en usko et teit sitä tahallaan.
- AnonyymiUUSI
Tuhoat mut koska et saanut mua
- AnonyymiUUSI
nojaa en haluaisi omia. ei ollu missään vaiheessa tarkotus erottaa ketään hölisin vaan omaa shittiäni täällä. jos olet mennyt eroamaan esim hyvästä suhteesta se on sun oma mokas.
- AnonyymiUUSI
Luotin suhun
- AnonyymiUUSI
Ei mies kannata olla niin takki avoina. Tiedät tulevaisuuden varalta jonkun muun naisen kanssa olla enemmän varuillasi.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei mies kannata olla niin takki avoina. Tiedät tulevaisuuden varalta jonkun muun naisen kanssa olla enemmän varuillasi.
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Eiköhän kuitenkin pieni vähemmistö naisista ole läpeensä epäluotettavia.
- AnonyymiUUSI
Sellaista. Vaikkapa ei ole vuosiin juteltu.
- AnonyymiUUSI
Talo, perhe, auto ja vaatteet?
- AnonyymiUUSI
Et ole ainut joilta miehet on kaiken vienyt. Kyllä nää on niin saatanasta nykyajan miehet. Jos ei muuta niin ne vie mielenrauhan. Löydät itses jostain pöpilästä. Vähintään lääkitys on taattu.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Et ole ainut joilta miehet on kaiken vienyt. Kyllä nää on niin saatanasta nykyajan miehet. Jos ei muuta niin ne vie mielenrauhan. Löydät itses jostain pöpilästä. Vähintään lääkitys on taattu.
Eli tämäkin aloitus oli sinun palstasedän mokellus, muitakin variaatioita olis voinut olla ihsn omien valintojen johdosta.
- AnonyymiUUSI
Enpäs. Minä saan hänet.
- AnonyymiUUSI
Eli haluat mut pois että saat hänet
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Eli haluat mut pois että saat hänet
Voi luoja en vastannut sinulle! Koita hankkia jotain muuta elämääsi, jookosta kookosta.
- AnonyymiUUSI
Annan sun mennä
- AnonyymiUUSI
Pakotat mut siihen.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Pakotat mut siihen.
Silmät
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Silmät
Joo mä nään lähe vttuun kyttäämästä pihasta sivusta
- AnonyymiUUSI
Minkä menetit, mahdollisuuden saada vastakaikua näille virtuaalimiekkailuillesiko? Ehkä se on parempi näin.
- AnonyymiUUSI
Elämässä kaiken. Halusit että menetän kaiken koska sinä et saanut minua
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Elämässä kaiken. Halusit että menetän kaiken koska sinä et saanut minua
Minä en edes halua sinua. Mieti tekojasi.
- AnonyymiUUSI
Niin, onko se sullakaa siten mitään syytä sohia valomiekkasi kanssa palstasedän sikermien kanssa, sitäkin voi miettiä ja ties ketä fantasioit vastapuoleksesi
- AnonyymiUUSI
Ei pidä paikkaansa. Jokainen itse sitä paitsi vastuussa mihin antaa luvan. Elämä on arvaamatonta. Toisesta ihmisestä ei ikinä voi olla täysin varma. Ihmiset muuttuu ja mikä eilen oli ja miltä näytti voi tänään olla jotain aivan muuta. Se on yliajat
- AnonyymiUUSI
...se on yliajattelioilla näin. Ainakin mun kohdalla
- AnonyymiUUSI
Kun nainen torjuu tai jättää sinä yliajat? Voi tunteellinen ihminen
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kun nainen torjuu tai jättää sinä yliajat? Voi tunteellinen ihminen
Yleensä torjunnasta saa vaan himmeän kasan slandeerausta, ei o tarpeeksi tunnetta
- AnonyymiUUSI
Menetit paljon omausuutta enemmän kuin ymmärrät.
- AnonyymiUUSI
Fuck you🤣
- AnonyymiUUSI
Would that give you eternity of happiness big guy?
- AnonyymiUUSI
Eipä liene minun vikani tai ongelmani oisko kannattan opetella ajatteleen muutakin kun omaa napaansa tai persereikäänsä kumpaan ny si syyllyistyitkin nuo on yleensä ne tavat millä menettää kaiken mitä on edes joskus ollu
- AnonyymiUUSI
Olin vuosia suhteessa tunnekylmän putkiaivon kanssa. Kirjotukset hittasivat sieluuni liian hyvin. Meikäläinen meni niihin mutta hei. sekin on vaan vtun elämää. Ei sen enempää eikä vähempää. Voin vielä rakastua kunhan ihminen on oikea eikä mikään vedättäjä palstapappa plus viiskytä vee
- AnonyymiUUSI
Erittäin surullinen jos sulla on ollut ikävyyksiä.
- AnonyymiUUSI
Sitä saa mitä tilaa
- AnonyymiUUSI
Etköhän sinä kaiken kosminen kokija ole se joka on tilaillut itselleen vaikka mitä, varmaan seinätkin lähtee pesuveden mukana. Sivusta keskenkasvuiselle palstasedän aloitukseen. Lähteekö ongelmat vihaamalla ja fantasioimalla? Enpä usko poika. T äiTees ikäinen lähes
- AnonyymiUUSI
Ei sulla ollut mitään menetettävää.
- AnonyymiUUSI
Jotkut menettää, toiset saa, muutkin mokaa, syytellä ei saa, trollit voi tulla ovien taa, di di daa
- AnonyymiUUSI
Toivottavasti kaipaamani mies ei ole menettänyt mitään vaan on pikemminkin saanut jotain.
- AnonyymiUUSI
Tiedän, että olen tuottanut elämääsi ongelmia ja niitä pyydänkin anteeksi edelleen. Se on todellista! Sinä olet tuottanut sen sijaan minulle hyviä asioita; elämäni on mennyt eteenpäin ja olen kasvanut sekä vahvistunut.
Minulla on tietynlaisia ongelmia, joiden kanssa kanppailen. Pelkään, että hylätään. Olen herkkä, myös epäluuloinen. Teen asioiden eteen niin paljon kuin pystyn vaan. Yritän löytää ratkaisuja.
Jotenkin meidän elämät kietoutuu toisiinsa mutta ei parisuhteen muodossa. Meillä on ikäeroa ja minulla on jo mies. Sinun tilanteesta en tiedä parisuhderintamalla mitään niin kuin mitään muutakaan sinusta enkä siitäkään, onko siellä joku tai jotkut. En tiedä. Tämä on absurdia kerrassaan.
Toivon sinulle hyvää kuitenkin ja yritän irrottautua. Tämä ihastumisen tunne on omassa päässäni. Tiedostan sen nyt todella! Ymmärrän, että olet ärsyyntynyt. Olet tasokas mies, sitä en todellakaan kiellä! Kyllä tämä irrottautuminen onnistuu lopulta!- AnonyymiUUSI
Semmosta.
- AnonyymiUUSI
Koskiko tuo ap kirjoitus minua?
- AnonyymiUUSI
Tapailin aikani miestä, joka oli "menettänyt lähes kaiken" exän takia. Jossain vaiheessa tajusin, että ne törttöilyt ja rahanmenot sijoittui aikaan heidän eronsa jälkeen. Exällä ei ollut niihin osaa eikä arpaa. Osan hankinnoista oli mahdollisesti tehnyt tehdäkseen exään vaikutuksen (saadakseen hänet takaisin).
Exää on helppo syytellä. Näitä juttuja ei pidä uskoa, jos treffeillä kuulee.
Jokainen on yksin vastuussa itsestään ja omaisuudestaan. - AnonyymiUUSI
Koitin varoittaa että se vie sulta kaiken. Hylkäsit minut ollaksesi riistäjän kanssa. "Kaikki ei ole siellä sitä miltä näyttää" vaikuttaako tutulta?
Kysyy M- nainen tumma
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1644252Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä372494- 1552151
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161699- 811308
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241261Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https311152Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1441122Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.102928Pirre vaatii nyt karhuja ammuttavaksi
Ylellä taas hauskaa lieksa uutista. Karhujen kannanhoidollinen metsästys on Lieksan kaupungin mielestä välttämätöntä.115850