Menetin lähes

Anonyymi-ap

Kaiken sun takia. Oletko tyytyväinen

47

693

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Minä en lähettele tällaisia. Olen joutunut menemään syvälle itseeni virheissäni.

• Anonyymi
        UUSI

En minäkään. Aloittaja syyttelee muita .. ei itseään.

• Anonyymi
      UUSI

Lähes kaiken? Ei, en ole tyytyväinen.

Haluan että menetät kaiken.

• Anonyymi
        UUSI

Sen mahdollisuuden sait

• Anonyymi
        UUSI

Te ootte sairaita sekä aloittaja että sinä.

Minä en ainakaan ole keltään mitään vienyt. Ja kaikkeen mitä on ja mitä tulee on tehty rehellistä työtä, eikä ole teiltä pois. Ketään ei hakata tai keltään mitään viedä. Paitsi jos on johonki täältä hakattu niin omansa saa ottaa pois, ja itsensä pois projekteista mihin ei halua, tai ei ole suostunut. Tämä oikeus on kaikilla.

Enkä estä ketään missään, vaan päin vastoin te ootte sitä tehnyt.
        Ja aina tulee silti hirveä negatiivinen, ivallinen, tukahduttava fiilis kun jotenkin teidän kanssa on tekemisissä.

• Anonyymi
      UUSI

Joo, mäkin menetin kaiken kun tajusin etten sua sittenkään saa. Mut en usko et teit sitä tahallaan.

• Anonyymi
        UUSI

Tuhoat mut koska et saanut mua

• Anonyymi
      UUSI

nojaa en haluaisi omia. ei ollu missään vaiheessa tarkotus erottaa ketään hölisin vaan omaa shittiäni täällä. jos olet mennyt eroamaan esim hyvästä suhteesta se on sun oma mokas.

• Anonyymi
      UUSI

Luotin suhun

• Anonyymi
        UUSI

Ei mies kannata olla niin takki avoina. Tiedät tulevaisuuden varalta jonkun muun naisen kanssa olla enemmän varuillasi.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ei mies kannata olla niin takki avoina. Tiedät tulevaisuuden varalta jonkun muun naisen kanssa olla enemmän varuillasi.

🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Eiköhän kuitenkin pieni vähemmistö naisista ole läpeensä epäluotettavia.

• Anonyymi
      UUSI

Sellaista. Vaikkapa ei ole vuosiin juteltu.

• Anonyymi
      UUSI

Talo, perhe, auto ja vaatteet?

• Anonyymi
        UUSI

Et ole ainut joilta miehet on kaiken vienyt. Kyllä nää on niin saatanasta nykyajan miehet. Jos ei muuta niin ne vie mielenrauhan. Löydät itses jostain pöpilästä. Vähintään lääkitys on taattu.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Et ole ainut joilta miehet on kaiken vienyt. Kyllä nää on niin saatanasta nykyajan miehet. Jos ei muuta niin ne vie mielenrauhan. Löydät itses jostain pöpilästä. Vähintään lääkitys on taattu.

Eli tämäkin aloitus oli sinun palstasedän mokellus, muitakin variaatioita olis voinut olla ihsn omien valintojen johdosta.

• Anonyymi
      UUSI

Enpäs. Minä saan hänet.

• Anonyymi
        UUSI

Eli haluat mut pois että saat hänet

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Eli haluat mut pois että saat hänet

Voi luoja en vastannut sinulle! Koita hankkia jotain muuta elämääsi, jookosta kookosta.

• Anonyymi
      UUSI

Annan sun mennä

• Anonyymi
        UUSI

Pakotat mut siihen.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Pakotat mut siihen.

Silmät

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Silmät

Joo mä nään lähe vttuun kyttäämästä pihasta sivusta

• Anonyymi
      UUSI

Minkä menetit, mahdollisuuden saada vastakaikua näille virtuaalimiekkailuillesiko? Ehkä se on parempi näin.

• Anonyymi
        UUSI

Elämässä kaiken. Halusit että menetän kaiken koska sinä et saanut minua

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Elämässä kaiken. Halusit että menetän kaiken koska sinä et saanut minua

Minä en edes halua sinua. Mieti tekojasi.

• Anonyymi
        UUSI

Niin, onko se sullakaa siten mitään syytä sohia valomiekkasi kanssa palstasedän sikermien kanssa, sitäkin voi miettiä ja ties ketä fantasioit vastapuoleksesi

• Anonyymi
      UUSI

Ei pidä paikkaansa. Jokainen itse sitä paitsi vastuussa mihin antaa luvan. Elämä on arvaamatonta. Toisesta ihmisestä ei ikinä voi olla täysin varma. Ihmiset muuttuu ja mikä eilen oli ja miltä näytti voi tänään olla jotain aivan muuta. Se on yliajat

• Anonyymi
        UUSI

...se on yliajattelioilla näin. Ainakin mun kohdalla

• Anonyymi
        UUSI

Kun nainen torjuu tai jättää sinä yliajat? Voi tunteellinen ihminen

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kun nainen torjuu tai jättää sinä yliajat? Voi tunteellinen ihminen

Yleensä torjunnasta saa vaan himmeän kasan slandeerausta, ei o tarpeeksi tunnetta

• Anonyymi
      UUSI

Menetit paljon omausuutta enemmän kuin ymmärrät.

• Anonyymi
      UUSI

Fuck you🤣

• Anonyymi
        UUSI

Would that give you eternity of happiness big guy?

• Anonyymi
      UUSI

Eipä liene minun vikani tai ongelmani oisko kannattan opetella ajatteleen muutakin kun omaa napaansa tai persereikäänsä kumpaan ny si syyllyistyitkin nuo on yleensä ne tavat millä menettää kaiken mitä on edes joskus ollu

• Anonyymi
      UUSI

Olin vuosia suhteessa tunnekylmän putkiaivon kanssa. Kirjotukset hittasivat sieluuni liian hyvin. Meikäläinen meni niihin mutta hei. sekin on vaan vtun elämää. Ei sen enempää eikä vähempää. Voin vielä rakastua kunhan ihminen on oikea eikä mikään vedättäjä palstapappa plus viiskytä vee

• Anonyymi
      UUSI

Erittäin surullinen jos sulla on ollut ikävyyksiä.

• Anonyymi
      UUSI

Sitä saa mitä tilaa

• Anonyymi
        UUSI

Etköhän sinä kaiken kosminen kokija ole se joka on tilaillut itselleen vaikka mitä, varmaan seinätkin lähtee pesuveden mukana. Sivusta keskenkasvuiselle palstasedän aloitukseen. Lähteekö ongelmat vihaamalla ja fantasioimalla? Enpä usko poika. T äiTees ikäinen lähes

• Anonyymi
      UUSI

Ei sulla ollut mitään menetettävää.

• Anonyymi
      UUSI

Jotkut menettää, toiset saa, muutkin mokaa, syytellä ei saa, trollit voi tulla ovien taa, di di daa

• Anonyymi
      UUSI

Toivottavasti kaipaamani mies ei ole menettänyt mitään vaan on pikemminkin saanut jotain.

• Anonyymi
      UUSI

Tiedän, että olen tuottanut elämääsi ongelmia ja niitä pyydänkin anteeksi edelleen. Se on todellista! Sinä olet tuottanut sen sijaan minulle hyviä asioita; elämäni on mennyt eteenpäin ja olen kasvanut sekä vahvistunut.
      Minulla on tietynlaisia ongelmia, joiden kanssa kanppailen. Pelkään, että hylätään. Olen herkkä, myös epäluuloinen. Teen asioiden eteen niin paljon kuin pystyn vaan. Yritän löytää ratkaisuja.
      Jotenkin meidän elämät kietoutuu toisiinsa mutta ei parisuhteen muodossa. Meillä on ikäeroa ja minulla on jo mies. Sinun tilanteesta en tiedä parisuhderintamalla mitään niin kuin mitään muutakaan sinusta enkä siitäkään, onko siellä joku tai jotkut. En tiedä. Tämä on absurdia kerrassaan.
      Toivon sinulle hyvää kuitenkin ja yritän irrottautua. Tämä ihastumisen tunne on omassa päässäni. Tiedostan sen nyt todella! Ymmärrän, että olet ärsyyntynyt. Olet tasokas mies, sitä en todellakaan kiellä! Kyllä tämä irrottautuminen onnistuu lopulta!

• Anonyymi
        UUSI

Semmosta.

• Anonyymi
        UUSI

Koskiko tuo ap kirjoitus minua?

• Anonyymi
      UUSI

Tapailin aikani miestä, joka oli "menettänyt lähes kaiken" exän takia. Jossain vaiheessa tajusin, että ne törttöilyt ja rahanmenot sijoittui aikaan heidän eronsa jälkeen. Exällä ei ollut niihin osaa eikä arpaa. Osan hankinnoista oli mahdollisesti tehnyt tehdäkseen exään vaikutuksen (saadakseen hänet takaisin).
      Exää on helppo syytellä. Näitä juttuja ei pidä uskoa, jos treffeillä kuulee.
      Jokainen on yksin vastuussa itsestään ja omaisuudestaan.

• Anonyymi
      UUSI

Koitin varoittaa että se vie sulta kaiken. Hylkäsit minut ollaksesi riistäjän kanssa. "Kaikki ei ole siellä sitä miltä näyttää" vaikuttaako tutulta?
      Kysyy M- nainen tumma

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      164
      4252
    2. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      37
      2494
    3. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      155
      2151
    4. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      16
      1699
    5. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      81
      1308
    6. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      24
      1261
    7. Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!

Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https
      Euroviisut
      31
      1152
    8. Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea

Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.
      Maailman menoa
      144
      1122
    9. Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista

Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.
      Maailman menoa
      102
      928
    10. Pirre vaatii nyt karhuja ammuttavaksi

Ylellä taas hauskaa lieksa uutista. Karhujen kannan­hoidollinen metsästys on Lieksan kaupungin mielestä välttämätöntä.
      Lieksa
      115
      850
    Aihe