Tuntuu että aina kun tulee noita isompia päivityksiä joka kuun toinen tiistai, niin juuri samaan aikaan Windows haluaa kai tehdä koneelle jotain haittaohjelmatarkistusta tms. - kauhea rutina ja raksutus ja päivitykset ei etene (ei edes oikein lataudu). Voiko päivitysten asentumisnopeuteen jotenkin vaikuttaa, nyt aikaa menee yleensä noin tunti?
Päivitykset ja haittaohjelmatarkistus samaan aikaan?
6
151
Vastaukset
- Anonyymi
Sinulla on ilmeisesti aika vanha kone?
- Anonyymi
Juu vanha työasema ja ei ole ssd-levyä, sitäkö tarkoitat?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu vanha työasema ja ei ole ssd-levyä, sitäkö tarkoitat?
Niin. Ei päivityksessä normaalisti mene kuin 15min. Voit säätää asetuksista päivityksen tapahtumaan vaikka öisin niin ei ehkä haittaa niin paljon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin. Ei päivityksessä normaalisti mene kuin 15min. Voit säätää asetuksista päivityksen tapahtumaan vaikka öisin niin ei ehkä haittaa niin paljon.
Ei tuo äänekäs työasema öisin ole käynnissä vaan pelkästään päivällä ja tarvittaessa. Päivitykset tsekkaan manuaalisesti, tosin välttämättömät päivityksethän tulevat silloinkin pakkosyötöllä.
Hain vain aloituksella sitä, että onko mahdollista että päivitysten kanssa yksiin osuu aina esim. haittaohjelmatarkistus tai muu hidastava rutiini ja olisiko tuon ajoitus helposti muutettavissa? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tuo äänekäs työasema öisin ole käynnissä vaan pelkästään päivällä ja tarvittaessa. Päivitykset tsekkaan manuaalisesti, tosin välttämättömät päivityksethän tulevat silloinkin pakkosyötöllä.
Hain vain aloituksella sitä, että onko mahdollista että päivitysten kanssa yksiin osuu aina esim. haittaohjelmatarkistus tai muu hidastava rutiini ja olisiko tuon ajoitus helposti muutettavissa?No eikö sitä konetta voi kerran kuukaudessa jättää yöksi päälle päivityksiä varten???
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No eikö sitä konetta voi kerran kuukaudessa jättää yöksi päälle päivityksiä varten???
Ei voi jättää.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1372495Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3591938- 401597
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii311423Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua281330Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941193- 541153
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul327917Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles107889Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53762