Nähdessäni esimerkiksi kaupassa hyvin muodostuneen takapuolen, niin mietin miltä se näyttäisi paljaana saamassa piiskaa.
Piiskaa naiselle
10
636
Vastaukset
- Anonyymi
Löytyikin sellanen nainen ketä sais piiskata t mies espoosta
- Anonyymi
Siis löytyiskin
- Anonyymi
Siis onko varsinaissuomessa naista haluaa vitsaa.
- Anonyymi
Asun Rio de Resossa ja olen kuin olenkin sellainen jota etsit. Mutta vitsaa annan minä itse. Saat kaikkea kivaa samalla. Tietenkin jos haluut vielä?
Anonyymi kirjoitti:
Asun Rio de Resossa ja olen kuin olenkin sellainen jota etsit. Mutta vitsaa annan minä itse. Saat kaikkea kivaa samalla. Tietenkin jos haluut vielä?
Ootko mies vai nainen. Olen mies joka kyselee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Annatko minulle.
- Anonyymi
Hyvä aloitus. Sama se käy minullakin mielessä ainakaa , kun näkee herkullisen takapuolen jossain. Varmaan rouvat ovat tietosi asiasta.
- Anonyymi
Ihmettä!! Naisen pitää hakata vitsailla oikein lujaa ja hyvin miehen peppua ja selkää, ei siis toisinpäin!!
- Anonyymi
Näitä kiihottavia perseitä tulee katseltua salilla.
Hikiset,tiukat legginsit,stringit alla,todella saa miekikuvituksen liikkeelle,varsinkin kun huomaa että kaikki kosteus ei ole hikeä..
Ja taas kulli paisuu väljissä salihousuissa.
Kyllä sitä mielellään repis nuo legginsit ja stringit pois ja läimäyttelis ja puristelis paljaita kannikoita,miksei piiskaisikin
Karl von Kuk - Anonyymi
Varmaan moni mimmi on tietonen asiasta. Iso pyllyiset ovat yleensä halukkaampia jostain syystä. Tämä perustuu omiin havaintoihin ainoastaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minkähän takia ns. persuille ei tunnu työ maistuvan?
Vaikuttavat olevan joutoväkeä syystä tai toisesta – työttömiä tai työeläkeloisia. Muiden rahoilla pötköttelevää väkeä,252114Suomen veroaste 5 %-yks liian matala
Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.921935Kolme neljästä suomalaisesta kannattaa miljonääriveroa
Kertoo vasemmistoliiton teettämä kysely. Veron ulkopuolelle jätettäisiin asunto. "Puolet vastaajista oli sitä mieltä, e881911MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa
TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,131613Evoluutioon ja alkuräjähdykseen uskominen vaatii todella vahvaa uskoa
Että tyhjästä syntyi ja kehittyi kaikki se mitä näemme ympärillämme.4881476Yleveron tuotto siirrettävä S-ryhmälle
Yleisradio on mukana kansanmurhassa. Tuollaista ei voi tukea verovaroin. S-ryhmä on ainoa selkärankainen iso toimija S11474Olit ihan
Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu241437Mikä ihme teitä lieksalaisia tuossa
p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa?481277Mistä juttelit viimeisen kerran
Mistä juttelitte viimeisen kerran ikävöinnin kohteen kanssa? Irl tai viesteillä.731144Kemet lomautukset
Onkohan tuo oikein lain mukaista toimintaa jatkaa jo lomautettuina olevien uudelleen lomautusta yhdenvertaisuuden ja tas351139