Nähdessäni esimerkiksi kaupassa hyvin muodostuneen takapuolen, niin mietin miltä se näyttäisi paljaana saamassa piiskaa.
Piiskaa naiselle
15
1093
Vastaukset
- Anonyymi
Löytyikin sellanen nainen ketä sais piiskata t mies espoosta
- Anonyymi
Siis löytyiskin
- Anonyymi
Siis onko varsinaissuomessa naista haluaa vitsaa.
- Anonyymi
Asun Rio de Resossa ja olen kuin olenkin sellainen jota etsit. Mutta vitsaa annan minä itse. Saat kaikkea kivaa samalla. Tietenkin jos haluut vielä?
Anonyymi kirjoitti:
Asun Rio de Resossa ja olen kuin olenkin sellainen jota etsit. Mutta vitsaa annan minä itse. Saat kaikkea kivaa samalla. Tietenkin jos haluut vielä?
Ootko mies vai nainen. Olen mies joka kyselee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Annatko minulle.
- Anonyymi
Hyvä aloitus. Sama se käy minullakin mielessä ainakaa , kun näkee herkullisen takapuolen jossain. Varmaan rouvat ovat tietosi asiasta.
- Anonyymi
Ihmettä!! Naisen pitää hakata vitsailla oikein lujaa ja hyvin miehen peppua ja selkää, ei siis toisinpäin!!
- Anonyymi
Näitä kiihottavia perseitä tulee katseltua salilla.
Hikiset,tiukat legginsit,stringit alla,todella saa miekikuvituksen liikkeelle,varsinkin kun huomaa että kaikki kosteus ei ole hikeä..
Ja taas kulli paisuu väljissä salihousuissa.
Kyllä sitä mielellään repis nuo legginsit ja stringit pois ja läimäyttelis ja puristelis paljaita kannikoita,miksei piiskaisikin
Karl von Kuk - Anonyymi
Varmaan moni mimmi on tietonen asiasta. Iso pyllyiset ovat yleensä halukkaampia jostain syystä. Tämä perustuu omiin havaintoihin ainoastaan.
- Anonyymi00010
Kyllä nainen tietää, tai ainakin minä tiedän miesten tuijottavan takapuoltani esim. kaupassa. Ihan sama tunne silloin kun on pylly paljaana saamassa mieheltä selkäsaunaa. Kaipa se on se naisen vaisto.
- Anonyymi00012
Kiihotut siitä,eikö?
Ja haluaisit riisua ja näyttää miehelle upean perseesi paljaana.
Kunpa joskus vielä saisi kunnolla puristella ja läimäytellä naisen kiinteitä pyöreitä pakaroita..
Karl von Kuk
- Anonyymi00011
Kyllä annan kokemuksella naiselle ei mitään ikä rajotteita jos kerran on tuhma kuri täytyy olla. 67v. Pappa
- Anonyymi00013
Kyllä se lähtee vanhalla kone kiertämään, kun saa naisen poikittain polville. Takamus hyvin tarjolla ja valmiina saamaan kunnon selkäsaunan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.3712888SDP pelastaa uppoavan Suomen
2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis662314Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj781969Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis781646- 1401562
- 691179
Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki1021039Raiskaukset loppumaan?
Onko kenelläkään tiedossaan tuloksellisia keinoja saada väkisinmakaaminen loppumaan tai edes vähenemään? Lainsäädännön264975Tsemii Pete ja Linda! Tässä tärkeät kellonajat Euroviisut-viikon ohjelmista tv:ssä!
Euroviisut järjestetään Wienissä Itävallassa 12.-16. toukokuuta. Tsemii Pete ja Linda kisaan! Vetäkää Suomelle voitto Li11968- 40844