Nähdessäni esimerkiksi kaupassa hyvin muodostuneen takapuolen, niin mietin miltä se näyttäisi paljaana saamassa piiskaa.
Piiskaa naiselle
10
671
Vastaukset
- Anonyymi
Löytyikin sellanen nainen ketä sais piiskata t mies espoosta
- Anonyymi
Siis löytyiskin
- Anonyymi
Siis onko varsinaissuomessa naista haluaa vitsaa.
- Anonyymi
Asun Rio de Resossa ja olen kuin olenkin sellainen jota etsit. Mutta vitsaa annan minä itse. Saat kaikkea kivaa samalla. Tietenkin jos haluut vielä?
Anonyymi kirjoitti:
Asun Rio de Resossa ja olen kuin olenkin sellainen jota etsit. Mutta vitsaa annan minä itse. Saat kaikkea kivaa samalla. Tietenkin jos haluut vielä?
Ootko mies vai nainen. Olen mies joka kyselee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Annatko minulle.
- Anonyymi
Hyvä aloitus. Sama se käy minullakin mielessä ainakaa , kun näkee herkullisen takapuolen jossain. Varmaan rouvat ovat tietosi asiasta.
- Anonyymi
Ihmettä!! Naisen pitää hakata vitsailla oikein lujaa ja hyvin miehen peppua ja selkää, ei siis toisinpäin!!
- Anonyymi
Näitä kiihottavia perseitä tulee katseltua salilla.
Hikiset,tiukat legginsit,stringit alla,todella saa miekikuvituksen liikkeelle,varsinkin kun huomaa että kaikki kosteus ei ole hikeä..
Ja taas kulli paisuu väljissä salihousuissa.
Kyllä sitä mielellään repis nuo legginsit ja stringit pois ja läimäyttelis ja puristelis paljaita kannikoita,miksei piiskaisikin
Karl von Kuk - Anonyymi
Varmaan moni mimmi on tietonen asiasta. Iso pyllyiset ovat yleensä halukkaampia jostain syystä. Tämä perustuu omiin havaintoihin ainoastaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump muka öljyn takia Venezuelaan? Pelkää mustamaalausta
Kertokaapa mistä tuollainen uutisankka on saanut alkunsta? Näyttäkääpä ne alkuperäiset lähteet, minä en löytänyt mitään13813192Kun Arman Alizad puolusti hiihtäjä Vilma Nissilää sanomalla
"älä välitä sekopäistä Vilma", ja kun siitä kerrottiin täällä, niin sekopäinen mukasuvaitsevainen teki siitä valituksen843648Venezuela on hyvä esimerkki vasemmistolaisten pahuudesta
Jokainen tietää, että Venezuelassa on pitkään ollut Chavezin ja Maduron vasemmistohallinto. Maan talous on romuttunut,952914Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?361389Martinalta vahva viesti
"Suuret unelmat venyttävät sinua, pelottavat vähän ja vievät mukavuusalueen ulkopuolelle. Juuri siellä kasvu tapahtuu. J2751374Akateemikko Martti Koskenniemi vertaa Trumpia Putiniin
"-Suomalaisena on syytä olla huolissaan siitä, että Yhdysvallat näin vahvistaa 1800-luvun alkupuolella julistamansa etup1511319Jos mies olet oikeasti...?
Kiinnostunut... Pyydä mut kunnolla treffeille ja laita itsesi likoon. En voi antaa sydäntä jos sinä olet epävarma ja eh1151274Esko Eerikäinen paljastaa järkyttävän muiston lapsuudesta - Isä löytyi alastomana slummista
Esko Eerikäisen tausta on monikulttuurinen, hän muutti vain 10-vuotiaana yksin kotoaan Kolumbiasta isovanhempiensa luo S141184- 811071
Nautitko riidan haastamisesta?
Itse olen hyvin kärsivällinen ja sopuisa noin yleensä, mutta osaan tarvittaessa olla hankala. Niin metsä vastaa kuin sin205979