Nähdessäni esimerkiksi kaupassa hyvin muodostuneen takapuolen, niin mietin miltä se näyttäisi paljaana saamassa piiskaa.
Piiskaa naiselle
9
310
Vastaukset
- Anonyymi
Löytyikin sellanen nainen ketä sais piiskata t mies espoosta
- Anonyymi
Siis löytyiskin
- Anonyymi
Siis onko varsinaissuomessa naista haluaa vitsaa.
- Anonyymi
Asun Rio de Resossa ja olen kuin olenkin sellainen jota etsit. Mutta vitsaa annan minä itse. Saat kaikkea kivaa samalla. Tietenkin jos haluut vielä?
Anonyymi kirjoitti:
Asun Rio de Resossa ja olen kuin olenkin sellainen jota etsit. Mutta vitsaa annan minä itse. Saat kaikkea kivaa samalla. Tietenkin jos haluut vielä?
Ootko mies vai nainen. Olen mies joka kyselee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Annatko minulle.
- Anonyymi
Hyvä aloitus. Sama se käy minullakin mielessä ainakaa , kun näkee herkullisen takapuolen jossain. Varmaan rouvat ovat tietosi asiasta.
- Anonyymi
Ihmettä!! Naisen pitää hakata vitsailla oikein lujaa ja hyvin miehen peppua ja selkää, ei siis toisinpäin!!
- Anonyymi
Näitä kiihottavia perseitä tulee katseltua salilla.
Hikiset,tiukat legginsit,stringit alla,todella saa miekikuvituksen liikkeelle,varsinkin kun huomaa että kaikki kosteus ei ole hikeä..
Ja taas kulli paisuu väljissä salihousuissa.
Kyllä sitä mielellään repis nuo legginsit ja stringit pois ja läimäyttelis ja puristelis paljaita kannikoita,miksei piiskaisikin
Karl von Kuk
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?871724- 851232
- 1101123
- 68915
- 102884
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56818- 47731
- 36722
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47671- 33663