Nähdessäni esimerkiksi kaupassa hyvin muodostuneen takapuolen, niin mietin miltä se näyttäisi paljaana saamassa piiskaa.
Piiskaa naiselle
15
964
Vastaukset
- Anonyymi
Löytyikin sellanen nainen ketä sais piiskata t mies espoosta
- Anonyymi
Siis löytyiskin
- Anonyymi
Siis onko varsinaissuomessa naista haluaa vitsaa.
- Anonyymi
Asun Rio de Resossa ja olen kuin olenkin sellainen jota etsit. Mutta vitsaa annan minä itse. Saat kaikkea kivaa samalla. Tietenkin jos haluut vielä?
Anonyymi kirjoitti:
Asun Rio de Resossa ja olen kuin olenkin sellainen jota etsit. Mutta vitsaa annan minä itse. Saat kaikkea kivaa samalla. Tietenkin jos haluut vielä?
Ootko mies vai nainen. Olen mies joka kyselee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Annatko minulle.
- Anonyymi
Hyvä aloitus. Sama se käy minullakin mielessä ainakaa , kun näkee herkullisen takapuolen jossain. Varmaan rouvat ovat tietosi asiasta.
- Anonyymi
Ihmettä!! Naisen pitää hakata vitsailla oikein lujaa ja hyvin miehen peppua ja selkää, ei siis toisinpäin!!
- Anonyymi
Näitä kiihottavia perseitä tulee katseltua salilla.
Hikiset,tiukat legginsit,stringit alla,todella saa miekikuvituksen liikkeelle,varsinkin kun huomaa että kaikki kosteus ei ole hikeä..
Ja taas kulli paisuu väljissä salihousuissa.
Kyllä sitä mielellään repis nuo legginsit ja stringit pois ja läimäyttelis ja puristelis paljaita kannikoita,miksei piiskaisikin
Karl von Kuk - Anonyymi
Varmaan moni mimmi on tietonen asiasta. Iso pyllyiset ovat yleensä halukkaampia jostain syystä. Tämä perustuu omiin havaintoihin ainoastaan.
- Anonyymi00010
Kyllä nainen tietää, tai ainakin minä tiedän miesten tuijottavan takapuoltani esim. kaupassa. Ihan sama tunne silloin kun on pylly paljaana saamassa mieheltä selkäsaunaa. Kaipa se on se naisen vaisto.
- Anonyymi00012
Kiihotut siitä,eikö?
Ja haluaisit riisua ja näyttää miehelle upean perseesi paljaana.
Kunpa joskus vielä saisi kunnolla puristella ja läimäytellä naisen kiinteitä pyöreitä pakaroita..
Karl von Kuk
- Anonyymi00011
Kyllä annan kokemuksella naiselle ei mitään ikä rajotteita jos kerran on tuhma kuri täytyy olla. 67v. Pappa
- Anonyymi00013
Kyllä se lähtee vanhalla kone kiertämään, kun saa naisen poikittain polville. Takamus hyvin tarjolla ja valmiina saamaan kunnon selkäsaunan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Purra hyökkää nyt suomalaisen duunarin kimppuun teettämällä mamuilla palkatonta työtä
Niinpä niin. Persut duunaripuolue, HAH. Joko alkaa kovapäisinkin persu älyämään, että persut ovat Suomen kansan vastain31911983Mitä hyvää rikkaiden hyysääminen Suomelle tuonut?
Minäpä vastaan: ei yhtikäs mitään, vaan pelkkää vahinkoa. Demareiden ansiosta Suomen valtio oli käytännössä vielä 1980-15611117Tytti Tuppurainen häpäisi Suomen epäisänmaallisella lausunnollaan USA:n ulkoministerille Rubiolle.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011816267.html Miksi Tytti Tuppurainen päästetään antamaan typeriä lausuntoja noin2646459Purra ehdottaa vaan Tanskan mallia, joka on erittäin hyvä malli
Purra ehdotti helmikuussa Suomeen Tanskan mallia, jossa maahanmuuttajilta vaaditaan työntekoa sosiaalitukien saamiseksi.2395273Kokoomusnuoret: Sosiaalitukien työvelvoitteen tulisi koskea kaikkia
Riikka Purra on esittänyt, että maahanmuuttajilta tulisi edellyttää palkatonta työtä sosiaalitukien vastineeksi. Kokoom1813737- 1743568
L/OVER ikuisesti minun
Aivan järkyttävä sarja. Ei voi olla katsomatta, mutta tuo omat muistot mieleen. Näyttelijät näyttelevät turhankin hyvin542571Mitä voisit miehenä tehdä?
Suojellaksesi kaikkia naisia ja että heillä olisi juuri sinun käytöksen takia edes vähän turvallisempaa. Mitä miehenä3292010Jyrki Linnankivi, Jyrki 69 - Goottirokkarista kirkonmieheksi Lappiin!
Jyrki Linnankivi eli Jyrki 69 on The 69 Eyes -rockyhtyeen vokalisti. Lauluhommien lisäksi hän sanoittaa, säveltää ja sov121854Purra vaatii: Työvelvoite maahanmuuttajille ja kantasuomalaisille pitkäaikaistyöttömille
Jos Perussuomalaiset ja Kokoomus ovat seuraavan hallituksen kaksi johtavaa puoluetta, on suomalaisille pitkäaikaistyöttö1061801