kunpa sinäkin jakaisit tämän tunteen

Anonyymi-ap

ja halun olla yhdessä. Aika loppuu, enkä edelleenkään tiedä mitä haluat. Se tekee minut surulliseksi. Ehkä minun on vain ymmärrettävä antaa sinun mennä..

n>m

48

735

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Täällä kans yks samoin aatoksin. Ei ne miehet joskus vaan tajuu. Semmonen olo mulla.

• Anonyymi

Taidat olla oikeassa. Ei taida edetä mihinkään, omat syyt tiedän, hänen en niinkään. Kurja juttu😞

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taidat olla oikeassa. Ei taida edetä mihinkään, omat syyt tiedän, hänen en niinkään. Kurja juttu😞

Eiks oiski kivaa salaa päästä kuulemaan, et mitkä ne syyt muka on?

• Anonyymi

Täytyy sanoo et välillä on vaikee kyl tajuu,ja joo olen mies. Minuun toimii ainakin suora puhe parhaiten.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täytyy sanoo et välillä on vaikee kyl tajuu,ja joo olen mies. Minuun toimii ainakin suora puhe parhaiten.

Jos nyt oisit hän niin sä teet sitä itekin. Et sano mitään suoraan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos nyt oisit hän niin sä teet sitä itekin. Et sano mitään suoraan.

Se on totta. Tuntuu vaan vaikeelta sanoa ettei välit mene pilalle sen takia 🙁

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onks meillä ihan jotkut välit? Mä haluisin kyllä ihan jotain muuta. Tähtitieteellistä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onks meillä ihan jotkut välit? Mä haluisin kyllä ihan jotain muuta. Tähtitieteellistä.

Eikai meil oo sit. Niin mäkin haluaisin!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin tuo uskallus puuttuu itseltänikin. Toivon vain että jotain konkreettista tapahtuisi tai sanottaisi, jotta ei jäisi tähän epäselvyyteen. Vaikka vahingossa lipsauttaisi että toinen on ihana..tai jotain. -ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin tuo uskallus puuttuu itseltänikin. Toivon vain että jotain konkreettista tapahtuisi tai sanottaisi, jotta ei jäisi tähän epäselvyyteen. Vaikka vahingossa lipsauttaisi että toinen on ihana..tai jotain. -ap

No sehän se ois, mutta kun niin hankalaa valmiiksi ja tilanne, paikka ei auta, omassa tilanteessa. En vaan oo semmonen ihminen joka menee vaan ja juttelee jollekulle niitänäitä ja vielä vähemmän onnistuu jos on jostain kiinnostunut.

Sivusta sanon.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No sehän se ois, mutta kun niin hankalaa valmiiksi ja tilanne, paikka ei auta, omassa tilanteessa. En vaan oo semmonen ihminen joka menee vaan ja juttelee jollekulle niitänäitä ja vielä vähemmän onnistuu jos on jostain kiinnostunut.

Sivusta sanon.

Itselläkin sama kun paikka on huono,ei oikein löydy ikinä sopivaa väliä jutella niitänäitä 🙄

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Eiks oiski kivaa salaa päästä kuulemaan, et mitkä ne syyt muka on?

Minä ainakin sanon syyt ihan suoraan, se on sitten hänessä tajuux vai ei. Palstaäijän sentimentaalisen aloituksen ja monologien tärvely aloitettu neidit

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ei se toimi aina sekään, aloittajaäijä ja yksin diskuteeraava. Dissosioivat itsensä muualle

• Anonyymi

Kannattaa varmaan kysyä suoraa mutta jos ei pysty siihen niin antaa olla vaan sitte. Kyllä joku hänen vällyihin vielä löytää.

• Anonyymi
        UUSI

Näin paljonpuhuvasti sinä sitten kävit aloituksia elämänkoulupoppoolle suoltavan palstaäijän avaukseen vihjailemaan. Tuosta tuskin kukaan nk reipastuu siellä tun irlissä

• Anonyymi

olihan sulla mahdollisuus mutta annoit pakit

• Anonyymi

Ei liity minuun, en ole mitään pakkeja antanut. Miksi antaisin, kun tykkään.

• Anonyymi

Miks aika loppuu?

• Anonyymi

Koska ei kohta enää olla tekemisissä.

• Anonyymi
        UUSI

Koska pöpivankkurit vie palstaäijän pois ja sitten teillä vinoutuneilla ei ole enää mitään mitä haihatella rakkaudellisesti

• Anonyymi

Jaksan tunteen jos kirjoitat sinne

• Anonyymi

Jaksat? Ja minne pitäisi kirjoittaa?

• Anonyymi

Ei aika lopu. Aikaa tulee koko ajan lisää. Täytyy vaan uskaltaa.

• Anonyymi

Kunpa sanoisit noin.

• Anonyymi

Mistä sitä aikaa saadaan lisää? Olet oikeassa, täytyisi uskaltaa heittäytyä eikä aina piilotella "naamion" takana. Uskaltaisi nyt edes katsoa kunnolla ja pitkään,ehkä sekin kertoisi jotain..

• Anonyymi

Hyvä. Kaikille asioille on aikansa. Aka on kaivata ja aika on kun kaksi toinen toisilleen tarkoitettua ihmistä liittyvät yhteen henkisestä ja fyysisesti. Älä rakas luovuta. Täällä mä oon ja odotan sua. 💫🩷Tämä meni miehelle jonka Taivas antoi lahjaksi. Kaikki kärsimys on kannattanut jos saan sinut omakseni.😘

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvä. Kaikille asioille on aikansa. Aka on kaivata ja aika on kun kaksi toinen toisilleen tarkoitettua ihmistä liittyvät yhteen henkisestä ja fyysisesti. Älä rakas luovuta. Täällä mä oon ja odotan sua. 💫🩷Tämä meni miehelle jonka Taivas antoi lahjaksi. Kaikki kärsimys on kannattanut jos saan sinut omakseni.😘

Tietääkö tämä mies, että haluat hänet.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Uskon että tietää. 💫

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Et ikinä saa

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

En voi kertoa kaikkea tietoa tästä tilanteesta ja älä nyt naura mulle mutta tämä on näitä mutu eli musta tuntuu keissejä. Aika näyttää miten tässä käy. Oon sen verran kokenut elämää että ei mun maailma romahda kävi miten kävi. 💫

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Et ikinä saa

Kuka noin sanoo

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mistä sitä aikaa saadaan lisää? Olet oikeassa, täytyisi uskaltaa heittäytyä eikä aina piilotella "naamion" takana. Uskaltaisi nyt edes katsoa kunnolla ja pitkään,ehkä sekin kertoisi jotain..

Mitä tarkoitat palstaäijä- sitäkö että laittais lakin ees nurinpäin?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Miltä tuntuu olla naisia alentava uuvatti, joka kuvittelee tämän jodlaavan palstaäijän naiseksi, joka varmaan haluaa sinut? Tämä on ystävät hyvät yksi narsismin muoto jankuttaa täällä kuin joku nainen muka murehtisi yltä päivää näitä lähestymisiä. Nihil est jos niitä ei ole pal näkynyt lähtökohtaisesti näin ainakin jos rinnastaa tähän vmmaiseen horinaan mitä palstasetä pitää. Yritä siinä sitten kävellä toisten yli ns. Terveisin kärkevä ja tuomitseva nainen

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Et ikinä saa

Jaha yksisarvinenkin jatkanut taas tätä omaa pitkäpiimäistä aikuispissiksen fantasiaa palstaäijän avauksiin avautuen. Annat kyllä viiteryhmästäsi hyvin pateettisen kuvan ja mitä olen ymmärtänyt sinusta hankkiuduttiin eroon kaikessa hiljaisuudessa mm tästä syystä. Talon tapaan savustaen saikkukierteeseen- sinä OLET väsynyt

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kuka noin sanoo

Päästään tärähtänyt nainen joka luulee aloittajasetää tietyksi naiseksi

• Anonyymi

Naisella kuulemma aika loppuu siihin kun kuukautiset loppuu mu onnea haitari on aika laaja mikä on ikä kun ne loppuu et kummallako sukupuolella se yleensä kiire sen lapsen saannin kanssa on ja kuinkas kävikään naisilla jotka kiirehti lapsen saantia millasen isän onnistuitte lapsellenne saamaan mulla on omaelämä menny melkolailla niin kuin olen sen itse itselleni suunnitellu ongelma on ollu vaan nää muinaishistorialliset suomen lait mitkä ei vieläkään salli ihan kaikkea

• Anonyymi
        UUSI

Ei liity aloitukseen millään tavalla, voisit tehdä oman aloituksen noista mielipiteistäsi.

• Anonyymi
        UUSI

Niinpä voi mikä menetys - mitään arvoa ei enää ole kun hedelmällisyys viedään. Mahtavaa juttua naisille katkera aloittajaäijä

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ei liity aloitukseen millään tavalla, voisit tehdä oman aloituksen noista mielipiteistäsi.

Sinä olet aloittajaäijä itse, hönöt ja kaavamaiset maneerisi oppii tunnistamaan kersatkin. Mm kirjaunopponeilta tai vaikkapa kyybeleiltä odottaisi sellaista nokkeluutta, mutta aina ei suutarin lapsella ole kenkiä

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä olet aloittajaäijä itse, hönöt ja kaavamaiset maneerisi oppii tunnistamaan kersatkin. Mm kirjaunopponeilta tai vaikkapa kyybeleiltä odottaisi sellaista nokkeluutta, mutta aina ei suutarin lapsella ole kenkiä

Kirjanoppineilta* tarkennan opportunistina kun tilaisuus tuli eteen että esim nämä maailmaa ymmärtävät maailman ymmärtäjät

• Anonyymi
        UUSI

Ihana biisi, kiitos. -ap

• Anonyymi
      UUSI

Joskus tuntuu että turha sanoa mitään koska et usko etkä luota. En selvästikään ole luottamuksesi arvoinen. Ajattele kaikki pahimmat skenaariot minusta ja pidä ne totena. No niin eikös ollutkin helppoa päästää irti ja ajatella että olipa hyvä että tajusin. Ei surua ei kaipuuta vaan avoimin mielin eteenpäin etsimään sitä oikeaa johon voi luottaa.

T. Vilpillinen ja epäluotettava valehtelija

• Anonyymi
        UUSI

Ei tässä ole mitään luottamuspulaa meidän välillä, paitsi se etten luota siihen että hänkin tykkäisi minusta. -ap

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ei tässä ole mitään luottamuspulaa meidän välillä, paitsi se etten luota siihen että hänkin tykkäisi minusta. -ap

Onko sinulla elämästä vieraantunut ukko todella ainoa harrastus performoida näille naisia tällaisessa valossa? Yhyhy mies pidätkö minusta hyväksytkö minut. Lol

• Anonyymi
      UUSI

Kyllä minä tykkään sinusta.

• Anonyymi
      UUSI

Uskon siihen, että tämä on rakkautta. Vaikka olen epävarma, niin uskon aina siihen.

• Anonyymi
      UUSI

Haluan ettet olisi mustasukkainen ja niin itsekäs taitaa olla liikaa vaadittu no en pysty enään näkemään sua kun täytyy lasta katsoa lopun elämän

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      241
      6746
    2. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      66
      4154
    3. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      131
      3165
    4. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      156
      2322
    5. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      18
      1860
    6. Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea

Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.
      Maailman menoa
      170
      1597
    7. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      82
      1484
    8. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      30
      1461
    9. Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!

Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https
      Euroviisut
      37
      1379
    10. Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista

Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.
      Maailman menoa
      111
      1061
    Aihe