Tää on ihan kamalaa. Vaikka mä ihastuin ja tykästyin ja melkeen rakastuin sun persoonaan, niin nyt mun mielessä pyörii vaan sun kroppa. Semmonen keinotekoinen, valtavan kova ja kulmikas ajatus sun kauniiseen päähän. Ajatus, jonka voi ratkaista tai antaa sen kuljettaa.
Ajatukseni sinulle.
23
720
Vastaukset
- Anonyymi
Aha. Kuvaile tarkemmat kroppaa. 😘💫
- Anonyymi
Semmonen jota ois paras halata ja johon vois unohtuu ja se tuntuis kodilta ja on se vaan niin kuuma.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Semmonen jota ois paras halata ja johon vois unohtuu ja se tuntuis kodilta ja on se vaan niin kuuma.
Tunsitko viimeyönä mahassasi mitään? ;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä nukun yöllä, sori.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä nukun yöllä, sori.
Anna mennä vaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Anna mennä vaan.
Kerro lisää, sait mun huomion.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tunsin nainen. Uni oli todella pitkä ja ihana. :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerro lisää, sait mun huomion.
Kauniita unia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kauniita unia.
Missäs päin maailmaa oot?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missäs päin maailmaa oot?
Samassa atk luokassa Sukevalla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samassa atk luokassa Sukevalla
Mistä oot kotosin?
- Anonyymi
Katoi jutun missä mies keräilee seksinukkeja. Onko tämä mun ostama nukke neitsyt...
- Anonyymi
Eiks tuo oo ihan luonnollinen, pehmeä ja orgaaninen ajatus? Harvoin kai sitä pelkkään luonteeseen ihastuu tai toisaalta myöskään ulkonäköön.
En kyllä tiedä, onko pääni kaunis tai kroppani kuuma.- Anonyymi
Mä kerron sulle salaisuuden! Ap rakastaa erikoisia ja kamalan hankalia sanoja!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😯 ootko muka nähnyt semmoisen kropan? tavallaan mun kroppa on hänelle tehty, pakko myöntää, vaikkei se on täydellinen niin tiedän. pääni oli joskus tosi nätti. sivu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😯 ootko muka nähnyt semmoisen kropan? tavallaan mun kroppa on hänelle tehty, pakko myöntää, vaikkei se on täydellinen niin tiedän. pääni oli joskus tosi nätti. sivu
Nyt en oo sun kaa samassa lentskarissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedän, että hän tykkää niistä, oon kuullut hänen käyttävän niitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedän, että hän tykkää niistä, oon kuullut hänen käyttävän niitä.
Eiku se on se Apn kaipaama kroppa, joka niitä käyttää. Niin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eiku se on se Apn kaipaama kroppa, joka niitä käyttää. Niin.
Kuten orgaaninen?
- Anonyymi
Kiitos!
- Anonyymi
Jaa amitähän tähänkin ny si vittuilis työnnät maitopurkin pilluus ni saat kulmikasta
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e3218297Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1016523Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1753755- 773018
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee402630- 452603
- 1292371
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san222336Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1962064Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista281757