Perussuomalaisen puolueen viralliselta nettisivustolta puoluekokous, ehdokasasettelu löytyy tämän hetkiset viralliset ja epäviralliset ehdokkaat.
Ehdokkaaksi asettumisen EHDOTON TAKARAJA oli 18.05.25 klo.12.00. Silloin ehdolle asettuneen oli VIIMEISTÄÄN ilmoitettava ehdokkuudestaa, esittäjästään sekä kannattajastaan. Samoin oli toimitettava 20kpl kannatuskorttia.
Virallisia ehdokkaita tällä hetkellä (20.05 klo.17.05) HUOMATTAVASTI vähemmän kuin epävirallisia. Epävirallisella tarkoitan ehdokkaita, jotka eivät ole vielä saaneet kannatuskortteja kasaan.
Moni myös ilmoittanut ehdokkuudestaa ja aloittanut ilmeisesti myös kannatuskorttien keräämisen vasta puolueen EHDOTTOMAN TAKARAJAN jälkeen.
Näyttää vahvasti siltä, että ponsiesitys osui puolue-eliitin omaan jalkaan!
KATSOKAA EHDOKASLISTAA JA TEHKÄÄ JOHTOPÄÄTÖKSIÄ!
9
117
Vastaukset
- Anonyymi
Persujen ehdokkaat. Persu on persu, waikka woissa paistaisi.
- Anonyymi
Paska on paskaa vaikka voissa paistaisi. Ja persut ovat poliittisesti sitä ihtiään. Sama minkä kikkareen sieltä ps johtoon valitsee.
- Anonyymi
Vasut ja kepulit valehtelee, niiden omat ovat aina tuhonneet demokratiaa ja oikeusvaltiota.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000008699646.html
- Anonyymi
Ihan sama kuopataan koko laitos
- Anonyymi
Mitä ihmettä sinä taas skitsoilet persujen kokouksesta???
- Anonyymi
Ihmettelen sitä minäkin. Kyllä persut osaavat hoitaa sen skitsoilun ihan itsekin. Ja hyvin hoitavatkin.
- Anonyymi
Sama kai tuo on, minkä paskakokkareen persut paskakokkareistaan valitsevat.
Paska on paskaa, ei se siitä muuksi muutu vaikka kuinka leipoisivat. - Anonyymi
No eipä tuota toinna minnekään kokoukseen siten mennä!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1191682
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991508Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy37963Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29889Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?38841Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50806Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s43758Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37750Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56748Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37720