Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään)
Jos jollain pienellä mahdollisuudella tää on ollut molemminpuolista niin, anteeksi kun en oo tehnyt mitään.
Pelkään vaan satuttaa itteäni tai tehdä sun olon epämukavaksi ja kai mä oon vaan myös odottanut sua.
Kai alussa vaan liian isosti tunteet tullut peliin, ei oo osannut tehdä mitään ja sitten oon jäänyt tähän tilanteeseen jumiin.
Tätä on kestänyt tosi pitkään ja turhaudun välillä ja sitten rupeen vihaamaan itseäni kun en vaan osaa edetä tai edes yrittää.
Harmittaa, kun et tiedäkkään kuinka paljon hyvää oot saanut mussa aikaan ja kuinka paljon välitän susta. Harmittaa myös myöntää, mutta ansaitset jonkun, joka osaa ja uskaltaa yrittää sun puolesta. Älä missään nimessä mieti, että vika ois sussa.
Sä oot täydellinen, muista se.
Oon silti aina avoinna sua kohtaan, siltä varalta jos joku päivä jotain tapahtuiskin tai jos vaikka saisin jostain rohkeutta.
En tiiä, kai mä oon vaan hullu.
Jos olisit täällä
183
4635
Vastaukset
- Anonyymi
Mikä se niin pelottaa?
- Anonyymi
Varmaan se että satuttaisin itseäni taas
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet nainen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kirjoita minulle et satuta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet nainen?
Kyllä tämä proosasetä edelleen mies on, eikä kukaan nainen ketä yrität etähallita
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kirjoita minulle et satuta.
Minulla olisi aikaa kirjoittaa. Miksi mie lyötyy enää löisin? Tai onhan sinulla kai hyyviikii hetkiä päivässä! res.sot.miäs.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jäät ilman pelkosi takia luuseri🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rohkeat menevät pelkoja päin ja ottavat isot riskit, sillä palkinto on suloinen! Siksi monet ovat menestyneitä. Sie oot se esimerkki joka jää aina ilman.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin se varmaan menee
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä tämä proosasetä edelleen mies on, eikä kukaan nainen ketä yrität etähallita
Ja sinä olet uhriutuja, joka harvemmin ymmärtää huono osaisuutta. Itse ajattelen, että jokainen meistä on oman itsensä pahin arvottaja, poikkeuksena uhriutujat jotka näkee kaiken pahan ja syyllisyyden aina vain muissa, ei koskaan itsessään? Kapeakatseisuutta minusta tällainen muiden syyttely, mihin minäkin nyt syyllistyn ikävä kyllä, mutten syyttä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jep
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet nainen?
Onko sinulla peltoelvis joku dilemma ollut pitkäänkin päässä, että sinun olemiselle ja elämiselle on välttämättömät tonkia tällaista rikkinäistä kuvaa palstaäijän draaman kautta? Oikein marinoitua ja mähöttyä siinä. Esim kysellä onko huonoja kokemuksia miehistä kuin sitäkin vikaa nais-sukupuolesta etsien. Aika monella naisella on esim jo ihan pintapuolisemman tuttavuuden kautta, emme puhu nyt ensisijaisesti sitten parisuhteista hohhoijaa. T
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko sinulla peltoelvis joku dilemma ollut pitkäänkin päässä, että sinun olemiselle ja elämiselle on välttämättömät tonkia tällaista rikkinäistä kuvaa palstaäijän draaman kautta? Oikein marinoitua ja mähöttyä siinä. Esim kysellä onko huonoja kokemuksia miehistä kuin sitäkin vikaa nais-sukupuolesta etsien. Aika monella naisella on esim jo ihan pintapuolisemman tuttavuuden kautta, emme puhu nyt ensisijaisesti sitten parisuhteista hohhoijaa. T
I hate this m-fucker.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rohkeat menevät pelkoja päin ja ottavat isot riskit, sillä palkinto on suloinen! Siksi monet ovat menestyneitä. Sie oot se esimerkki joka jää aina ilman.
Tämähän se. Jos aina pelkää ja vetäytyy, niin sitä jää ilman ja ne jotka uskaltaa, niin ne saavat mahdollisuuden jollekkin hyvälle, tai pahalle mutta tätähän ei voi tietää, jos ei edes yritä.
- Anonyymi
Olisipa tämä ihana kirjoitus minulle. En tiedä miksi edes unelmoin, kun ei minulle tule koskaan parempia hyviä korvaavia kokemuksia. Silti se toivo unelmasta pysyy aina vaan, jos vaikka tykkäisitkin minusta. Ollaan molemmat hulluja. Mieheltä! 🫶
- Anonyymi
Pidä se toivo yllä. Se ei haittaa mitään, jos se vaan kantaa eteenpäin.😊
- Anonyymi
Muista aina, et ole yksin näiden tuntemustesi kanssa. Itsekin ajattelen, että toivoa ei kannata menettää, sitä hyvä olla aina, vaikka kuinka joutuisi pahaa kokemaan syyttä. Tämä mieheltä.
- Anonyymi
Hänelle naiselle sanoisin: me emme ole luovuttaja luonteita!
- Anonyymi
Tuo jätetty nainen ei ansaitsee huonoa vaan parempaa. Ei se taaksepäin katso!
- Anonyymi
Mies luovutti.
- Anonyymi
Voi olla mu väitetysti hulluja me ollaan kaikki kunnes toisin todistetaan onnekseni mulla on mahdollisuus ihan mihin itse haluan ei tarvi miettiä muiden mielipiteitä tosin johtuu pääosin isältäni saamasta mallista
- Anonyymi
Kirjoitat niin kivasti, ihan se tuntu kuin mun ja ihastuksen juttuja. Kun siis mulla on kerrottava ja hävettää se, että tarvitsisin myös puolesta yrittäjää. Tilanne vaan on sellainen, mutta lähtis sitten tietty jonnekin suuntaan hyvin kun ajatustyötä kuitenkin ollut paljon.
- Anonyymi
Joo😅 Kannattaa se kai yrittää, ite liikaa varmaan toiselta odotan jotain, kun itse en oikeen pysty.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo😅 Kannattaa se kai yrittää, ite liikaa varmaan toiselta odotan jotain, kun itse en oikeen pysty.
Odotus on turhaa.. jos.. ei TEE mitään😂😂😂😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yleensähän se on. Tääkin menee ihan molemminpuolin. Jos ihminen tajuu kattoa itteensä päin ja huomata mitä pitäis tehdä erilailla eikä vaan osoitella sormella muita ja ihmetellä.
Välillä pitää tehdä asioita mitä joku ei tee. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tragedia on se et naine oli rakastunut ja tosissaan mut mies ajaa julmasti eräälle polttaen sillat .
Myöhemmin sit tajuu koko kauheuden. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yleensähän se on. Tääkin menee ihan molemminpuolin. Jos ihminen tajuu kattoa itteensä päin ja huomata mitä pitäis tehdä erilailla eikä vaan osoitella sormella muita ja ihmetellä.
Välillä pitää tehdä asioita mitä joku ei tee.Kasva, opi virheistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tragedia on se et naine oli rakastunut ja tosissaan mut mies ajaa julmasti eräälle polttaen sillat .
Myöhemmin sit tajuu koko kauheuden.En oo polttanu mitään siltoja😄
- Anonyymi
Jotkut käyttää elämänsä jahkailuun. Toiset menee nolaa itsensä jatkaa eteenpäin kuin ei mitään. Kannattaa miettiä onko se toinen oikeesti edes sen arvoinen. Voi olla jotain ihan muuta kuin oot kuvitellut.
- Anonyymi
Sepä se. Tietää, että kerran eletään ja ei kannattais tuhlata aikaansa tämmöseen, mutta silti ei vaan onnistu, en ymmärrä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sepä se. Tietää, että kerran eletään ja ei kannattais tuhlata aikaansa tämmöseen, mutta silti ei vaan onnistu, en ymmärrä.
Rakkaus se on sitä ja uteliaisuus ihmisestä siksi sitä ei anna periksi ennenkin näkee onko se juuri kuin on kuvitellut
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rakkaus se on sitä ja uteliaisuus ihmisestä siksi sitä ei anna periksi ennenkin näkee onko se juuri kuin on kuvitellut
Niin se varmaan on
- Anonyymi
Noinkin olitte voi olla, mutta alottajan kömpelö teksi jäi löysäksi ja hengettömäksi, ilman mitään todellista energiaa ei siitä huokunut laisinkaan… turha kirjotus kaikin puolin. Haisee suuresti et tää Tanttu alkanut ymmärtää et menetti kaiken oman käden kautta… kokematon
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noinkin olitte voi olla, mutta alottajan kömpelö teksi jäi löysäksi ja hengettömäksi, ilman mitään todellista energiaa ei siitä huokunut laisinkaan… turha kirjotus kaikin puolin. Haisee suuresti et tää Tanttu alkanut ymmärtää et menetti kaiken oman käden kautta… kokematon
Anteeksi huonosta tekstistä, ei varmaan kannata kirjailijaksi ryhtyä😔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paskasti kävi, niinkui kaikille, joten tervetuloa joukkoon. Voit kuitenki vielä kehittyä eteenpäin joten tämä kuoppa on mut ylitti vain. Jos rakastat kyseistä ihmistä rehellisyys palkitaan ja avoimuus, joten yritä olla rehellinen sille . Älä tyrkytä vaan toiminhienotuntdisesti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Parasta tässä on kuitenki et sulla elämänkokemusta karttuu mokien kautta. 👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaikuttaa olevan nii et naine oli tosissaan dun suhteen ja sä turkit sen pois loukkaaval taval. Sitte ajan kans tajusitko et vittt sehän oliko just se kaikki mitä ikinä toivoit … ja tajuut et se loukkauksie määrä ajoi toisen pois.. fi se takas uskalla tulla. Se säikähti sua. Sulla oli mahdollisuus. Mut valitsit tuhota kaiken ??
Vastuutonta! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paskasti kävi, niinkui kaikille, joten tervetuloa joukkoon. Voit kuitenki vielä kehittyä eteenpäin joten tämä kuoppa on mut ylitti vain. Jos rakastat kyseistä ihmistä rehellisyys palkitaan ja avoimuus, joten yritä olla rehellinen sille . Älä tyrkytä vaan toiminhienotuntdisesti.
No ei se vielä oo käyny, vai onko😅
En tiiä. Katotaan mitä tapahtuu😄 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaikuttaa olevan nii et naine oli tosissaan dun suhteen ja sä turkit sen pois loukkaaval taval. Sitte ajan kans tajusitko et vittt sehän oliko just se kaikki mitä ikinä toivoit … ja tajuut et se loukkauksie määrä ajoi toisen pois.. fi se takas uskalla tulla. Se säikähti sua. Sulla oli mahdollisuus. Mut valitsit tuhota kaiken ??
Vastuutonta!No ei nyt ihan tolleen😄😅
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vastuutonta!Mies tuhosi kyllä kaiken uhriutuen ainakin minun tapauksessani
En todellakaan jaksa kuunnella varsinkin terveysongelmien kanssa sitä miten mussacei oo muuta vain vikoja.
Miten en välitä .miten en jaksa olla tekemisissä ja läsnä kellonympäri.
Nukkuakasnnei saanu..
Mä oon ihan loppu nähin uhriutuja miehiin joita on sattunut kohdalle 2 putkeen ....
Toivon parempaa seuraavalla kerralla
Jos siis enää ikinä rakastun 💔
Naiselta Sivusta.
- Anonyymi
Huoh. Koitas nyt, tuun vastaan kyllä
- Anonyymi
Menkää johonkin puolivälihotelliin palstasedän kanssa ja puhukaa puhukaa puhukaa?
- Anonyymi
Kova on tarve olla oikeassa?
- Anonyymi
Tuppaa olemaan jos on paljon ollu väärässä elämän aikana, olkoon mistä vaan sitten kii.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuppaa olemaan jos on paljon ollu väärässä elämän aikana, olkoon mistä vaan sitten kii.
Joku tiedusteli oletko nainen mutta et vastannut. Näyttäis siltä että olet. Miten niin väärässä ollut. Oletko yh ? Ethän sä vastaa mutta
sivusta - Anonyymi
Niin onko sulla ja sun lentävillä apinoilla? Sivusta
- Anonyymi
No mutta vedät kätöseen ja jatkat elämää?
- Anonyymi
Olen siellä missä näemme. Lähesty siellä, niin saattaa jotain jopa tapahtua :)
- Anonyymi
Kunpa olisikin vaan kaikille yhtä helppoa. Ois aika helppoa elämä eiks vaa. Mutta tosin ehkä tylsää myös jos kaikki osais kaiken samanlailla.
- Anonyymi
Milloin yleensä ollaan nähty?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Milloin yleensä ollaan nähty?
Se riippuu, voi olla useamman kerran viikossakin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
5 kertaa viikos?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
5 kertaa viikos?
Varmaan jotain semmosta, plus minus 1
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varmaan jotain semmosta, plus minus 1
Tosin sekin vaihtelee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitää se paikkaansa..
oliko myös ne niitä ohimennen moikkaamista kuin i?
Viimeksi nähty? Ollut aiemmin yhteyttä?
Läheltä nainen kysyy (mieheltä toivonmukaan ) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitää se paikkaansa..
oliko myös ne niitä ohimennen moikkaamista kuin i?
Viimeksi nähty? Ollut aiemmin yhteyttä?
Läheltä nainen kysyy (mieheltä toivonmukaan )Joo😅😄
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo😅😄
No, huomennakin asiaa sinne? Uskallankohan pyörtymättä lähestyä 😅😊…
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No, huomennakin asiaa sinne? Uskallankohan pyörtymättä lähestyä 😅😊…
Sitku näihin vielä uskois😅😄
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitku näihin vielä uskois😅😄
Menetitkö jo toivoa asian suhteen?
Niinku mun ilmaantuminen paikalle vähän harvaksi jäänyt niinkö? 😅😊 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Menetitkö jo toivoa asian suhteen?
Niinku mun ilmaantuminen paikalle vähän harvaksi jäänyt niinkö? 😅😊Toivo elänyt kauan jo, ei se varmaan mihkään oo menossa, mutta turhauttavaahan tää on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivo elänyt kauan jo, ei se varmaan mihkään oo menossa, mutta turhauttavaahan tää on.
Toivo ollut elänyt kauanko? Oletko sama kun näytit ketjussa pyytäneen lähestymään ja silti turhauttavana??
Minulla on yhä jolle kertonut tykkääväni, tunteet voimistuneet siksen luovuttaisi. Sinusta tosin en tiedä ( näetkö potentiaalia meistä? ) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivo ollut elänyt kauanko? Oletko sama kun näytit ketjussa pyytäneen lähestymään ja silti turhauttavana??
Minulla on yhä jolle kertonut tykkääväni, tunteet voimistuneet siksen luovuttaisi. Sinusta tosin en tiedä ( näetkö potentiaalia meistä? )En oo tänne kirjotellut oikeen, enkä vietä hirveemmin aikaa täällä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivo elänyt kauan jo, ei se varmaan mihkään oo menossa, mutta turhauttavaahan tää on.
Pata LAISKA olet…
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pata LAISKA olet…
Laiska en ole, osaamaton voin olla tietyissä asioissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laiska en ole, osaamaton voin olla tietyissä asioissa.
Laiska yrittämään toimia…!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se toinen elää elämäänsä sydän auki!
Alkaisit sinäkin ! Syytä itseäsi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se toinen elää elämäänsä sydän auki!
Alkaisit sinäkin ! Syytä itseäsi.No sitähän mä oon tässä vähän niinku tehnyt?😄
Tosin tässäkin voisi moni syyttää toista, ihan syystäkin. Tilanteen tietäessä.
En syytä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No sitähän mä oon tässä vähän niinku tehnyt?😄
Tosin tässäkin voisi moni syyttää toista, ihan syystäkin. Tilanteen tietäessä.
En syytä.Melkein voisi sanoa, että ei kumpaakaan voisi syyttää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laiska yrittämään toimia…!
Voi kun tietäisi toinen miten on yritetty😄😌😔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Melkein voisi sanoa, että ei kumpaakaan voisi syyttää
Jaahas … miten se noi päättyi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oot tehny kaiken salassa toiselta, se ei nähny mitään yrittämistä … miksi niin oudosti yritit?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
E usko.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oot tehny kaiken salassa toiselta, se ei nähny mitään yrittämistä … miksi niin oudosti yritit?
Sen kun itekkin tietäis😄
Vähän niinku joku ärsyttävä kärpänen vaa pörräis ympärillä, se oon varmaan minä sitte😅 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt en ossaa kyllä viilistellä tätä palstaäijän tekstiä- ehkä se vaan puhuu suureen ääneen jostain mimmosta täällä ku se ei ois paikalla ollenkaan, kuten turvenuijat osaa
- Anonyymi
Minä odotan. Olet sen arvoinen.
- Anonyymi
Aika kauan joudut sitten odottamaan
- Anonyymi
Odottaminen on laiskuutta! Ootkohan ihan oikea pulla mössö mies. Sullekki pitäis kaikki tuoda tarjottimella sohvalle ? Iha turha odottaa, se meni jo ohitte se mahdollisuutes. Ei ihmiset odota empivät miestä. Sehä on loukkaus jo itessään.
- Anonyymi
Ei se sinusta ja odottamisesta riipu!
Sua ei odoteta. Oot jo mennyttä vanhaa huonoa muistoa..🤮🤮
- Anonyymi
Se on molemminpuolista! Jumankauta kun se vaan ei mene kaaliin, menee hyvä juttu harakoille ton empisen takia.
- Anonyymi
Seuraavan kerran ota olkapäistä kiinni ja huuda toi niin ehkä sitten menee. Jos sillonkaan😅😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Seuraavan kerran ota olkapäistä kiinni ja huuda toi niin ehkä sitten menee. Jos sillonkaan😅😂
Mikä siinä on niin vaikeaa tajuta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä siinä on niin vaikeaa tajuta?
No kerroppa sä mulle mikä siinä ois? Koitas pähkäillä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No kerroppa sä mulle mikä siinä ois? Koitas pähkäillä
En kerro yhtään mitään enää. Vello siinä saamattomuudessas vaikka loppuelämäs
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No älä sit😁
- Anonyymi
Se OLI molemminpuolista, mut EI ENÄÄN! Hyvästi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Velttoa odottamista🤯 tämmösistä hyvä pysyä kaukana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Velttoa odottamista🤯 tämmösistä hyvä pysyä kaukana.
Asiat voi nähdä useassa eri valossa, jos näin näet niin huolettaa pääkoppasi😄 Täällä selvästi jotain reaktiota yritetään saada, eiks se ollu aika yleistä tällä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jep
- Anonyymi
Mitäs meinasit tehä?
- Anonyymi
Hyvä juttu meni harakoille, heti kun lakkasin olemasta suhteessa….
Rakensit muuria js etäisyyttä.. miten luulet kommunikoinnille tapahtuvan… duhu ei saa yhteyttä kun et ollu läsnä vaan pääs sisällä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitäs meinasit tehä?
Palstasetä sualtanee lisää soopaa teille fakkiintuneille tepastelijoille. Wake up
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jep
Sulla tuntuu löytyvän ns selektiivisesti konsensus tämän aloittajaäijän kanssa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Palstasetä sualtanee lisää soopaa teille fakkiintuneille tepastelijoille. Wake up
No sitähän mä täällä joo yritän. Pahaa vaa ja sekaannusta😂 Haloo
- Anonyymi
Laita puhelimeeni tuo viesti, jos olisi minulle naiselle mutta oletan ettei vaikka hetken jo toivoin. Mutta usko tai älä olosi helpottuu kun saat tuon viestin hänen tietoisuuteen saat hengittää ja huomaat yhtäkkiä juttelevasi täysin rennosti ”avaat sydämesi” hän voi vain ihailla kuinka rohkeasti kirjoitit tuon sydämelläsi jos yhtään on fiksu
- Anonyymi
ensi kerran kun tavataan niin asiat selviää, tai vähintäänkin etenee
ehkä jo huomenna, saa nähdä
minussa se vika on, kun olen ollut aivan liian viileä,
en taida enää olla sitä kunhan seuraavan kerran tavataan- Anonyymi
Suuruuden hullu! Luulosairas ressukka … jos menit pahasti munaamaan, et kunnioitus lähti… tuolloin heitä hyvästit kaikelle,, sillä kunniaa ei saa takas jos sen menetit!
Ei se suhunpäin edes katso enään ja hyvä niin:) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suuruuden hullu! Luulosairas ressukka … jos menit pahasti munaamaan, et kunnioitus lähti… tuolloin heitä hyvästit kaikelle,, sillä kunniaa ei saa takas jos sen menetit!
Ei se suhunpäin edes katso enään ja hyvä niin:)Nää kommentithan kuulostaa omalta sisäiseltä ääneltä ja ajatuksilta🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nää kommentithan kuulostaa omalta sisäiseltä ääneltä ja ajatuksilta🤣
ei oo kiva jos päässä soi tommoset äänet kokoajan..... ei hyvä...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nää kommentithan kuulostaa omalta sisäiseltä ääneltä ja ajatuksilta🤣
Voisin todeta tämän yhdelle J alkavalle miehelle... A-nainen
"Hävettää katsoa suhun näinkään nyt" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voisin todeta tämän yhdelle J alkavalle miehelle... A-nainen
"Hävettää katsoa suhun näinkään nyt"Tiiäkkö mikä olisi palstaäijä vielä enemmän hävettävää? Mennä suuna päänä suu vaahdoten näiden sinun nimikirjainyhdistelmien perässä suoltaek suhteettomia utopioita
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ei oo kiva jos päässä soi tommoset äänet kokoajan..... ei hyvä...
No mutta jospa aloittajaäijällä on kädessä simpukka, mistä hän kuuntelee palstan kohinaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mutta jospa aloittajaäijällä on kädessä simpukka, mistä hän kuuntelee palstan kohinaa?
On mul, nytki soi tässä just
- Anonyymi
Olen miehenä jo alistunut kohtalooni. Säästän euroi edes poikkeenmenokustannuksia Latelle kun se saattaa tänne jäädä viä kekkaloitteen mun jälkeensä.
Late hakee mun tuhkauurnansa loppukaminahallilta. Sitten he tekevät lopuksi kunniaa mun muistolleen. Nys se kattoo viä ulos kevääseen.
" Niin kuin ennen soturille/ tehtiin Hannu Munterille".- Anonyymi
Oisko hyvä ihminen terapia se ketä nyt kuuluisi tavata, saisit vähä ryhtiä ja valoa elämääsi. Oikea sankari hakeutuisivat terapiaan itsensä pelastamaan. Suosittelen lämpimästi! Tuut sitte vahvemmaksi ja sydämmellisemmäksi ihmiseksi ja ehkä se suttaa sua olee parempi tyyppi.
- Anonyymi
💩💩💩oha tää ny iha pelle laps.. kuka siel on? Joulupukki??!
- Anonyymi
Mites ne lapset ?
- Anonyymi
Boring..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Boring..
Samaa mieltä, enemmän ois saanu olla tunnetta
- Anonyymi
mene tapaamaan sitä heti kun pystyt
luota siihen että asiat selviää, sinun ei tarvitse osata sanoa mitään,
asiat sujuu ihan itsestään kunhan vaan tapaat sen- Anonyymi
Voi käydä ettei se toinen halua nähdä sua enään.
Ei halua vastata, avata ovea.. - Anonyymi
Kun homma on tuhottu niin hullu on se joka mitään toivoo. Mitäs tuhosi. Ri rikottua ehjäksi saa.
- Anonyymi
Ei helpota ei vaikuta enään. Olit vain Hyväkskäyttäjä paska!
Mitätöit ja haukuit, käytit hyväkses, huijasit järskisti! Näin teit kylmästi ja julmadti.
Säälittävää yrittää vinkua jotakin armoa kaiken tekemäsi jälkeen, kun menetit kasvosi jo. Menetit kunniasi. Menetit kaiken!- Anonyymi
Sitä saa mitä tilaa.
Et säkäö mikään puhdas ja virheetön pulmunen oo
Et vain kykene huomaamaan omia vikoja mitenkään päin .
Kasvoin sinusta ohi ja erilleen .
Jää vain tuohon uhriutunusen lopuiäks
Kai se jotekinki kivaa kerätä kaikki säälipillut kun et muuta mies saa 😂 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitä saa mitä tilaa.
Et säkäö mikään puhdas ja virheetön pulmunen oo
Et vain kykene huomaamaan omia vikoja mitenkään päin .
Kasvoin sinusta ohi ja erilleen .
Jää vain tuohon uhriutunusen lopuiäks
Kai se jotekinki kivaa kerätä kaikki säälipillut kun et muuta mies saa 😂Sekin saattaisi aloittajaäijä auttaa jos saisit edes sitä säpikkää. Sinun ikäryhmässä vaa ikävä kyllä tiedetään jo paremmin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sekin saattaisi aloittajaäijä auttaa jos saisit edes sitä säpikkää. Sinun ikäryhmässä vaa ikävä kyllä tiedetään jo paremmin
Mähän näitä laittelen tänne😄😂
Ja mikäs se ikäryhmä on sun mielestä
- Anonyymi
Kirjoittaja palstasetä aloittaja jää yksin. Voimaton tapaus🤮🤮🤮
- Anonyymi
Eka satuttaa ja huijas,ja liian myöhään perästä kuuluu vikaa minussa… jne.. voi hyvää päivää!! 🤦🏼♂️
- Anonyymi
Niin jään😄😅😔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin jään😄😅😔
Paska palsta.
- Anonyymi
Sais aloittaja avata vähän rohkeammin et mitä pahaa se oikeen teki naiselle?
Anteeksipyyntöjä dävyä jakaa tekstillään. Vaan mitään tekosiaan ei tunnusta. - Anonyymi
Itkee ettei vika ollu hänes, että välittää…. Paskat!
Miksi sitten halveksi. Miksi toimi välinpitämättömästi? Haukkui ja kritisoi?
Klassinen huijari. Jälkeenpäitte on aikas vaikee mähä noilla laseilla sua hyvänä tyyppinä😂😂😂💩- Anonyymi
Myöntää jälkeenpäin pienesti…. Vääryytensä joka oli suurta ja satuttavaa. Juoppo renttu. Vastuuton rotta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Myöntää jälkeenpäin pienesti…. Vääryytensä joka oli suurta ja satuttavaa. Juoppo renttu. Vastuuton rotta.
Vieläkin jaksat yrittää aloittajasetä huudattaa näitä herkkiä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vieläkin jaksat yrittää aloittajasetä huudattaa näitä herkkiä
🫵🤯🤯
- Anonyymi
Niin olit sinäkin mies
Ja sä huijasi tietoisesti heti alusta alkaen
Ja nyt sitte ruukutat netis kun sun leikit
Ei mennytkään niikuin sä toiviit mies
Vaan näin sun läpi
Kestä nyvvaan kirvely.. tiedän et kestä.
Minäkin kestän sen...
Älä ikinä unohda miten pelottavan samankaltaisia
Olemme luonteltamme joissain asioissa
Ei kaikissa ja kaikessa mutta joissain kyllä
Nainen sivusta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🫵🤯🤯
Aiotko tappaa nyt minut? Hui kuka pelkää aloittajasetää, hän voi vaikka hakkauttaa joukolla. Metatekstiä toopeil
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aiotko tappaa nyt minut? Hui kuka pelkää aloittajasetää, hän voi vaikka hakkauttaa joukolla. Metatekstiä toopeil
Onko sulla kaikki hyvin😅
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin olit sinäkin mies
Ja sä huijasi tietoisesti heti alusta alkaen
Ja nyt sitte ruukutat netis kun sun leikit
Ei mennytkään niikuin sä toiviit mies
Vaan näin sun läpi
Kestä nyvvaan kirvely.. tiedän et kestä.
Minäkin kestän sen...
Älä ikinä unohda miten pelottavan samankaltaisia
Olemme luonteltamme joissain asioissa
Ei kaikissa ja kaikessa mutta joissain kyllä
Nainen sivustaNiinhän me ollaan samanlaisia, heti huomasin sen.
Kyllä mä kestän, ja en oo mitään leikkejä leikkinyt. Asiat näkee miten ne haluaa.
Mitä mä nyt huijanut oon?
- Anonyymi
Tää on juuri se hetki ku hullu tajuu et menetti kaiken iha ite:))) kun jalat putoo maahan ja todellisuus purasee ikävästi kasvoja.
- Anonyymi
On näitä tapahtunu ennenki, en toivo ettäkö sattuisi, mutta eiköhän tästä selvitä jos näin sattuisi käymään😅
- Anonyymi
Kelle aloittaja virteään veivaakaan …? On se toinen vapaa! Ei sillä ole ongelmia kuten aloittajalla. Hän liikkuu voitokkaasti eteenpäin vahvempana ja upeampana ja viisaampana!
Aloittajasetä jääden sinne omaan hautausmaa kirjoittelemaan huomioitansa Hahhhaaa- Anonyymi
Niinhän se on jäätävä varmaan😄 Antaa nauraa jos helpottaa.
- Anonyymi
Joutais kyllä mennä jo pois tämä joikaaja, eli aloittajaäijä tiätty
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joutais kyllä mennä jo pois tämä joikaaja, eli aloittajaäijä tiätty
Kyllä mä jossai kohti meen, anteeks hirvee vaiva sullekki😄
- Anonyymi
Siinähän odottaa lopun ikänsä!! Odottamiselle se käy jos ei tee mitään!
Mitä kauemmin toi odottaa sen kauemmaksi tuo toinen kasvaa, eikä muista sua enään. Eikä varmasti halua takas.- Anonyymi
Hyvää kannattaa odottaa vai mites se meni😉
Noh, jos näin on nii oon jo sujut sen kanssa, että yksin jää ja eikä tapahu mitää hyvää😄 Eiköhän se siitä - Anonyymi
Teinit odottaa , tosimiehet ei!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Teinit odottaa , tosimiehet ei!
Kai mä sit oon teinin tasolla henkisesti😅😄
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvää kannattaa odottaa vai mites se meni😉
Noh, jos näin on nii oon jo sujut sen kanssa, että yksin jää ja eikä tapahu mitää hyvää😄 Eiköhän se siitäSp 70v
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kai mä sit oon teinin tasolla henkisesti😅😄
olet pelkkä teinityttönen.....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ainakin käyttäydyn kun yks😅😄
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ainakin käyttäydyn kun yks😅😄
Ihanaa kun ollaan rehellisiä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihanaa kun ollaan rehellisiä!
Pyrin olemaan aina rehellinen😄
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voithan sinä usein myös sellaisia esittävän palstaäijän setistä sellaisenkin vision pierrä. Mutta. Koska sinun utopisten tarinoiden kohde on sinua vanhempi nainen, et oikein pysty täyttämään näitä(kään) kenkiä ns
- Anonyymi
Eipä näistä mikään oikeen kohdalle osu, ja niin no arvattavissahan sekin oli.
Hauska kuvitella, että tämmöistä hän minusta miettisi😂, noh jos näin olisi (vaikka en usko, että on) niin eipä se muuta näkemystä tai tunteita häntä kohtaan.
Ja saa huudella täällä jos auttaa. Yritän vastailla vielä jotain järkevää😄
Aloittaja- Anonyymi
Hauska nähdä kun täälläkin oletetaan ja tietämättä tilannettakaan haukutaan ja syytetän..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hauska nähdä kun täälläkin oletetaan ja tietämättä tilannettakaan haukutaan ja syytetän..
No on se vähä joo😅 Mutta jos jonkun sanomisista täällä pahoittaa mielensä, niin kannattaa olla onnellinen, sillä sitten ei varmaan kovin isoja ongelmia elämässään oo😄
Antaa muiden purkaa omaa pahaa oloa, olkoon trollaamalla tai omimalla teksti ja haukkumalla pystyyn😊 - Anonyymi
Hahhhaaa kestämätöntä!! Kiinni jäit!
- Anonyymi
Tuossa viestissä näkyy ihan aito rakkaus, kun ei välitä vaikka se toinen miettisi tuollaisia hulluuksia hänestä, silti vaan rakastaisi. Rakastaisi vaikka mikä tulisi.
Tuo on niin äärimmäisen harvinaista nykyään - Anonyymi
Aloittaja, oletko minkä verran vastaillut tässä?
Siis asiallinen kysymys ja kommentti naiselta tänään tulleet viidesti, olleet oikeesti tarkoitus tavoittaa
Miehen läheltä kanssa edettäisiin nähdä paremmin ja tulla lähelle. Koetin vastata parhaani mukaan samalle miehelle. hänen/sinun ? vastatessa joo 😅😄.
Tunnistitko aloittaja vai joku muu kun mm. Klo 07:22:39 viesti sisällöstä jonka laitoin?
Niin todella tärkeää minulle voida edetä kanssasi tai vähintään saada selvyys.
Nimittäin kolmisen kuukautta aikana IRL oltu yhteydessä viestitse, moikattu.. vielä ei juteltu. Tunnustin tykkääväni sinusta miehestä sekä tilanteestani kerroin avoimesti. Kerroin myös käyväni keskustelupalstalla ( vain saadakseni varmuuden sinusta/meistä ) sit lopettaisin siihen.
Nainen hyvin läheltä nimeni pitäs ollut lopulta selvillä.. ollaanhan wa viestitelty. 😅😊 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloittaja, oletko minkä verran vastaillut tässä?
Siis asiallinen kysymys ja kommentti naiselta tänään tulleet viidesti, olleet oikeesti tarkoitus tavoittaa
Miehen läheltä kanssa edettäisiin nähdä paremmin ja tulla lähelle. Koetin vastata parhaani mukaan samalle miehelle. hänen/sinun ? vastatessa joo 😅😄.
Tunnistitko aloittaja vai joku muu kun mm. Klo 07:22:39 viesti sisällöstä jonka laitoin?
Niin todella tärkeää minulle voida edetä kanssasi tai vähintään saada selvyys.
Nimittäin kolmisen kuukautta aikana IRL oltu yhteydessä viestitse, moikattu.. vielä ei juteltu. Tunnustin tykkääväni sinusta miehestä sekä tilanteestani kerroin avoimesti. Kerroin myös käyväni keskustelupalstalla ( vain saadakseni varmuuden sinusta/meistä ) sit lopettaisin siihen.
Nainen hyvin läheltä nimeni pitäs ollut lopulta selvillä.. ollaanhan wa viestitelty. 😅😊Ei olla juteltu oikeen tai whatsapissa keskusteltu🫤😅
Aloittaja - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuossa viestissä näkyy ihan aito rakkaus, kun ei välitä vaikka se toinen miettisi tuollaisia hulluuksia hänestä, silti vaan rakastaisi. Rakastaisi vaikka mikä tulisi.
Tuo on niin äärimmäisen harvinaista nykyäänJoo ei vaikuttaisi😄
Tietäisipä hän vaan kuinka paljon välitän, ei riitä Suomi24 kommentit kuvailemaan mitä tunnen.
Ja joku nyt vastaa, että no tietäisihän hän jos kertoisit, joo tiedän. Mutta no, hullultahan varmaan vaikuttaisin jos kertoisin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hauskaa sun on trollata!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo on niin äärimmäisen harvinaista nykyäänToivon että tuollainen rakkaus löytäisi sitä rakastavan ja arvostavan osoitteen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivon että tuollainen rakkaus löytäisi sitä rakastavan ja arvostavan osoitteen.
🥰🥰🥰
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivon että tuollainen rakkaus löytäisi sitä rakastavan ja arvostavan osoitteen.
Niin minäkin toivon
Toivoa on paljon mutta miten lie todellisuuden laita - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo ei vaikuttaisi😄
Tietäisipä hän vaan kuinka paljon välitän, ei riitä Suomi24 kommentit kuvailemaan mitä tunnen.
Ja joku nyt vastaa, että no tietäisihän hän jos kertoisit, joo tiedän. Mutta no, hullultahan varmaan vaikuttaisin jos kertoisin.Kokeile kuvailla täällä tuntemuksiasi, olisi mielenkiintoista nähdä millaisia ne on.
Minkä ikäinen sinä olet, ja minkä ikäinen se tunteiden kohteesi on?
Eri asia on se jos menet sille kohteellesi sanomaan niitä ääneen, on erittäin vaikeaa saada sanaa suusta ulos, ja ääni värisee ja ilma loppuu keuhkoista. Mutta just tuo kaikki tekee siitä niin paljon vaikuttavampaa kuin pelkät mustat kirjaimet valkoisella taustalla. Vaikket saisi sanottua kuin muutamia sanoja kaikesta siitä mitä haluaisit sanoa, se on silti erittäin paljon vaikuttavampaa kuin pelkkä tekstiviesti.
Oikeasti, puhukaa ääneen, kasvokkain. Jättäkää ne älylaitteet ihan omaan rauhaansa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin minäkin toivon
Toivoa on paljon mutta miten lie todellisuuden laitaSe jää nähtäväksi, toivon ihan samaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hauskaa sun on trollata!
Vaikuttaako kellään trollien eli lähinnä palstaäijän kommentteja merkkaavalla olevan hauskaa? Minusta ei näytä. T
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hahhhaaa kestämätöntä!! Kiinni jäit!
Mistä koet pulskari tämän aloittajasedän jääneen ns kiinni tällä kertaa? Toivottavasti sinulla on edes yksi joka kannattelee epäjärjestäyhtyneitä ajatuksiasi ja jaksaa lallatella tätä palstatodellisuutta kanssasi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä koet pulskari tämän aloittajasedän jääneen ns kiinni tällä kertaa? Toivottavasti sinulla on edes yksi joka kannattelee epäjärjestäyhtyneitä ajatuksiasi ja jaksaa lallatella tätä palstatodellisuutta kanssasi
Jäin kiinni tunteiden ja ajatuksien kirjottamisesta keskustelupalstalle, voi ei😬😄
- Anonyymi
Mikä estää yrittämästä ? Itsetunto ?
Pelkäänkö henkesi puolesta naista?
Pelkäänkö menettäväsi?
Menettämisen luot iha itse itsellesi:; ( sen toisen ei tarvi ku teet sen itse, miksi?- Anonyymi
Tiedän varsin hyvin. Rehellisesti niin varmaan se, että pelkään menettäväni hänet, vaikka en ole häntä saanutkaan.
Liian isot tunteet ja ei halua pilata sitä mahdollisuutta.
Turhaa pelkään, tiedän, ja olen tyhmä ja idiootti ja pelkuri luuseri😄😅
Yritäppä kertoa toi mun aivoille, jooko - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedän varsin hyvin. Rehellisesti niin varmaan se, että pelkään menettäväni hänet, vaikka en ole häntä saanutkaan.
Liian isot tunteet ja ei halua pilata sitä mahdollisuutta.
Turhaa pelkään, tiedän, ja olen tyhmä ja idiootti ja pelkuri luuseri😄😅
Yritäppä kertoa toi mun aivoille, jookoTuohon voin samaistua, mielikuvituksessani hän on minun omani, vaikken ole häntä saanutkaan. Jos yrittää saada asiat edistymään niin kaikki voi mennä pieleen yhdessä hetkessä ja tuo koko juttu on ohi samantien. Silloin tuo mitä oli mielikuvituksessaan miettinyt jo pitkän aikaa, vaan katoaa ja ihminen jää tyhjän päälle, yksin. Ilman mielikuvitustaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuohon voin samaistua, mielikuvituksessani hän on minun omani, vaikken ole häntä saanutkaan. Jos yrittää saada asiat edistymään niin kaikki voi mennä pieleen yhdessä hetkessä ja tuo koko juttu on ohi samantien. Silloin tuo mitä oli mielikuvituksessaan miettinyt jo pitkän aikaa, vaan katoaa ja ihminen jää tyhjän päälle, yksin. Ilman mielikuvitustaan.
Tätä se on aikalailla🫤
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuohon voin samaistua, mielikuvituksessani hän on minun omani, vaikken ole häntä saanutkaan. Jos yrittää saada asiat edistymään niin kaikki voi mennä pieleen yhdessä hetkessä ja tuo koko juttu on ohi samantien. Silloin tuo mitä oli mielikuvituksessaan miettinyt jo pitkän aikaa, vaan katoaa ja ihminen jää tyhjän päälle, yksin. Ilman mielikuvitustaan.
Mielikuvissa voi lentää ja tehä mitä ikinä sit toine juttu on tehdä asioita iha konkreettisesti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mielikuvissa voi lentää ja tehä mitä ikinä sit toine juttu on tehdä asioita iha konkreettisesti.
Kyse ei ole lentämisestä, vaan jonkin todellisen mahdollisuuden kuvittelusta. Eri asia.
Sen toteuttamisen uhkana on se että menettää kaiken, sen mielikuvan mielestään sekä sen todellisen mahdollisuuden olemassaolon.
- Anonyymi
Ytimekäs aloitus mu mikä intentio täs niiku on? Mitä sä tarvitset?
- Anonyymi
En mä pyytäny mitään, kunhan kirjoitin vaan ajatuksia ja painoin lähetä😅😄
Ehkä myös siinä toivossa, että toinen näkisi ja näin, eikö sitä täällä tehä useesti?
Mutta miksi näkisi ja miten yhdistäisi edes😅 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä myös siinä toivossa, että toinen näkisi ja näin, eikö sitä täällä tehä useesti?
Mutta miksi näkisi ja miten yhdistäisi edes😅Juttelette itseksesi täällä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta miksi näkisi ja miten yhdistäisi edes😅Kyl sä jotai teet, mit sen tiiät ite😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juttelette itseksesi täällä?
Niin, palastasetä, joka ei ole nainen toimii juuri näin, sinä pätijä mänsestä.
- Anonyymi
Soita ole hyvä , tosin matka on pitkä mut eipä mulla muuta lie kuin aikaa. Sama nimi kuin aikaisemminkin. Asun melkein meren äärellä.....hinu.
- Anonyymi
Älä soita, mene käymään sen luona
- Anonyymi
No täydellinen mä en ole millään muotoa mutta eipä se ole mulla koskaan ollu edes tavoitteena toki tämä kirjoitus tuskin mulle edes on mu mielikuvitusta käyttäen saan tämänkin soveltumaan jollain tapaa moneenkin tilanteeseen hieman yli kakskytvuotta olisin ehkä saattanu olla hänelle se kenet hän on päättänyt saada toisaalta en ymmärrä kuinka hän voisi tietää tiedostaa että se olen just minä eipä siinä onnistunu kukaan muukaan jos paikalla läsnä lähellä oli muitakin kuin minä ainoa mikä sen vois ees jotenkin selittää hän jostain syystä vaistosi että mulle tuli hetkellinen pahaolo hänen puolestaan kun edes harkitsi pällin mukaan lähtöä siinä kohti katsoin paremmaksi poistua paikalta ja mietin vai et mietippä ny millasen idiootin matkaan oot lähössä
- Anonyymi
Reham petti jeminaa😭😢😿🤧💔💋
- Anonyymi
Mooi, mie toivoisin että soittaisit... Haluisin itte soittaa, mutten uskalla kun viimeks laitoit sen ukaasin viestissä ja vaikka miusta tuntuu että et sitä tarkoittanut niin en halua tehdä niin, kun en ole varma koetko oikeesti miut ahistavana. ja kun uskon ja toimin just niin miten sanot, eli ei meidän välissä oo iso muuri.
Voitaisko oikeesti olla rohkeita, sitä kumpiki haluu ja kaipaa.- Anonyymi
ei siitä lähestymiskiellosta tarvi välittää.... se on sinulle vaan huomion osoitus eikä muuta...
- Anonyymi
Ja rehellisesti mulla tuli tossa keväällä saabtitodistus kirje mun sydän pamppaili ja pomppuili ihan mielettömästi kun toivoin jotta oisit nostanut jonkun jutun minuu vastaan että vihdoinko nähdään edes oikeus salissa vaan jouduin karvaasti pettymään kun oliki vanhoja velkojia..
Kahteen kolmeen päivään en uskaltanut hakee kun jännitin nytkö se päivä tai kohta koittaa.
Oikeesti oli pettymys kun ei tullu haastetta 😃
Minä oon minä ja Toivon varmaan aina liikoja - Anonyymi
Pitäs ymmärtää mikä ei on ei ja kyllä on kyllä 😃 miehet on tyhmiä
- Anonyymi
Ihan samaa mieltä, me miehet ollaan tyhmiä ja eikä tajuta mitään vinkkejä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan samaa mieltä, me miehet ollaan tyhmiä ja eikä tajuta mitään vinkkejä
myönnän että ollaan tyhmiä, mutta miksei vaan vois sanoa ihan suoraan? jättäisi ne vinkit ja eleet ynnä muut pois ja sanois vaan suoraan jos on kiinnostunut. nyt pitää tarkkailla äänensävyjä ja miettiä sanoja ja äänenpainoa tavuilla ja epämääräisten lauseiden merkityksiä, menee aika vaikeeksi
- Anonyymi
Jaa millanenko mies semmottin ny si on jonka puolesta pitäs tai tarvis osata tai uskaltaa
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli214558Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm103244Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403117IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm462499Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas821230Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.2571103- 791089
- 561072
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul3911065Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E200956