"Miten uhrit valikoituivat?
Netissä leviävässä manifestissä on viitteitä siitä, että epäilty on tarkoituksella valinnut uhreikseen tyttöjä. On epäselvää, koska epäilty manifesti on julkaistu ja kuka sen on julkaissut."
https://www.is.fi/tampereen-seutu/art-2000011245637.html?post=402240
Vigeliuksen ja Bergbomin "valtakunnan" aluella. Joko Hommassa kakka lentää?
Pirkkalan Vähäjärven koulun koulupuukottaja kenties percel ???
2
138
Vastaukset
- Anonyymi
"Yrittikö Pirkkalan epäilty surmata vielä suuremman tyttöjoukon? Poliisi: Liian aikaista sanoa"
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/8db122af-2ad9-4875-a774-205aa70074f8
"Poliisin mukaan koulun oppilas puukotti kolmea koululaista tänään aamupäivällä noin kello 10.40. Poliisi sai tiedon hätäkeskukselta kello 10.42. Paikalle lähetettiin useita poliisin ja ensihoidon yksiköitä.
Uhrit vietiin sairaalahoitoon. Tämänhetkisten tietojen mukaan heidän vammansa eivät ole hengenvaarallisia.
Poliisi otti epäillyn kiinni pian teon jälkeen. Kiinniottotilanne tallentui osin videolle. Iltalehden näkemän videon perusteella kommandopipoon pukeutunut nuori antautui poliiseille. Tilanne vaikutti rauhalliselta."
"Kinnuselta kysytään, voiko koulupuukotuksessa olla yhtäläisyyksiä Valkeakosken tapaukseen, jossa nuori 15-vuotias tyttö raiskattiin ja tapettiin.
Kinnusen mukaan tekninen tutkinta on vielä kesken, joten ei ole tietoa siitä, onko koulupuukotuksessa kyse matkimisesta.
Valkeakosken tapauksessa murhaaja valikoi uhriksi nimenomaan tytön. Koulupuukotukseen mahdollisesti liittyvässä manifestissa sanotaan, että tekijä aikoo valita uhriksi nimenomaan tyttöjä.
– Mitä tulee siihen, onko se matkimista vai ei, ei ole meillä vielä tietoa, Kinnunen sanoo."
"Nettiuhkaus johti epäillyn jäljille – iltapäivälehdet: Valkeakosken epäilty surmaaja fantasioi naisen kuristamisesta"
https://yle.fi/a/74-20090971
"Valkeakoskelaisen tytön surmasta epäilty 18-vuotias mies on kirjoittanut nettifoorumille haaveistaan kuristaa nainen, Ilta-Sanomat ja Iltalehti kertovat.
Lehtien mukaan epäilty kirjoitti haaveistaan Ylilauta-keskustelufoorumille kuluvan vuoden maaliskuussa.
15-vuotias tyttö löytyi Valkeakoskella surmattuna lauantaina. Taposta epäilty 18-vuotias otettiin kiinni samana iltana. Tapausta tutkitaan nimikkeillä tappo ja törkeä lapsenraiskaus." - Anonyymi
Onneksi ei enempää saanut percel tyttöjä puukotettua nyt!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723063
- 552725
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322335- 792188
- 952006
- 571939
- 121586
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301380Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?301351