Huhua kuulin että näin olisi.
Raite konkassa?
15
829
Vastaukset
- Anonyymi
Harmillista, jos on totta.
- Anonyymi
Ja syitä voi vain miettiä...
- Anonyymi
Ei pidä paikkaansa, vaihtaa paikkaa kun rakennus puretaan.
- Anonyymi
Mihin raite muuttaa teboil tiloihinko vai pekka saaren viereenkö joku muu paikka?
- Anonyymi
Juu avajaisia ootellaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu avajaisia ootellaan.
Jos muuttaa, niin hirvittää jo ennakkoon, minkälainen romuläjä korjaamon edustalla on vuoden päästä!?
Siinä oikeasti täytyy jonkun pitää jotain rotia, ettei saa romujaan ryhtyä keräilemään, piittaamatta ympäristöstä!!!! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos muuttaa, niin hirvittää jo ennakkoon, minkälainen romuläjä korjaamon edustalla on vuoden päästä!?
Siinä oikeasti täytyy jonkun pitää jotain rotia, ettei saa romujaan ryhtyä keräilemään, piittaamatta ympäristöstä!!!!Eiköhän se joudu viemään romut samantien uudelle tontille eikä vuoden päästä.
- Anonyymi
Niin mihin se muuttaa?
- Anonyymi
Kaupungintalolle
- Anonyymi
Toivottavasti ei keskelle kylää. Teboilin entisiin tiloihin.
- Anonyymi
Vääpelintien talleille.
- Anonyymi
Se on tosi järkevää kertoa kaikille että kuulit HUHUN...
Nesteelläkö se akkalauma taas tiesi? - Anonyymi
Siellähän ne kaikki asiat tiedetään ja osataan.
- Anonyymi
Kokemuksien syvä rintaääni ?
- AnonyymiUUSI
Toivottavasti ei ihan keskustaan kumminkaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723063
- 552725
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322335- 792188
- 951996
- 571929
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301380Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?301351