Aikamoista touhua on, en minä ilnan ehkäisyä päästätyttäriäme minnekkäänriisleirille tänä kesänä.
Ai, sinne paljuun rippileireillä Papit runkkaavat etukäteen ja kättä iskien kisaavat kenen siemenet
8
88
Vastaukset
- Anonyymi
Tuollainenhan voi olla huhupuhettakin, mutta ainahan on ollut pappeja jolla alkaa seisokki vasta kun näkee 15 kesäisen.
Itse en enää päästäisi lastani ripareille, siellähän ne LAPSET ovat pappien halujen hallusaatioineensa uhreja ja kaikki tehdään Jumalan nimeen - vaikka pappi kulliansa tunkee lasten sisään, perkele - Anonyymi
Kyllähän se näin on, mitä vanhempi pappi - sen pervoimi on, tästä on muistoja mullakin Naarilasta, varokaa vanhoja pappeja - ne luulee että pikkulikka 15 kesäinen ,,,,,,
- Anonyymi
Kyllä ne nuoretin papit olivat aina kihnaamassa, aina kun vähänki oltiin kaksistaan vaikka papereita järjestelemässä seuraavaa, tunsin kuinka papilla oli täysi seisokki ja muka kuin vahingossa mun peppuani sillä hipaisi, ällöä.
- Anonyymi
Siitä on jo aikaa ku olin leirillä, mutta voin nyt kertoa tapahtuman kun sitä on jo 30 vuotta aikaa.
Leirille piti hakea maitoa lisää läheisestä maitotilalta ja lupauduin mukaan, tai pappihan suoraan sanoi, että minä lähden mukaan, ei silloin ollut tölkkimaitoa.
Takaisin tullessa Pappi kurvasikin hiekkaiselle sivutielle ja alkoi puuskuttaen käymään kiinni, enhän mää edes tienny ja en uskaltanut kieltää tyhmänä kun jo äijä työntyi väkisin sisääni, ei ollut ehkäisyy ja oli siinä sitten selittämistä kun lapsi syntyi.
Otin vasta 30v yhteyttä pappiin, ja se kielsi kaiken - dna testi kuitenkin todisti . - Anonyymi
Olen melko nuori pappi ja naimatonkin vielä, sanoisinkos näin, että mulla on koko päivän kalu ns puoliseisokissa koko päivän kunnäen niitä 16 kesäisiä tiukkoja peppuja jokapuolella.
Nehän suorastaan kilpailevat siitä, kuka pääsisi kanssani telttaan yöksi, sen huomaa katseissa jo.
Mutta olen vanhanaikaineen pappi ja kilvoittlen. - AnonyymiUUSI
Voin hyvin kuvitella äidin pienen 15 kesäisen huolen, kun päästää lapsen sinne rippisleirille. Jos - vaikka mitä muistoja itsellään on kun olin itsekki siellä.
Sillon ei ollut niitä paljuja, mutta kyllä silloinkin tunsin monta kertaa kuinka vanhalla papilla seisokki oli ja kuin vahingossa sitä hieroi reittäni ja pientä peppuani vasten. - AnonyymiUUSI
Olin ja joskus 2012 aloittelevana pappina 23v ekakertaa rippisleirillä jonne lähdin niinsatotuksi, APUPAPIKSI harjoittelemaan.
Niitähän siinä hyöri nuoria peppuja koko ajan ja piti aamulla heti mennä vessaan heti vetämän käteen - niin sain kaluni edes hetkeksi rauhoittumaan.- AnonyymiUUSI
Mää ja alan papiksi kun vaimokin vanhenee - saaks siellä heti harjoittelujaksolla seminaarissa oikleeste nuorten tyttöjen peppuja taputella - vaiko ONKO SIELLÄ VARTAVASTEN SEllAISET SEKSINUKET joita paukutetaan peppuun?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997780- 1075587
- 2754851
- 494773
- 753554
- 502818
- 602521
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222448Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292392- 412274