❤️🥰🥹
Miehelle
Haluun sua niin paljon
44
4505
Vastaukset
- Anonyymi
Muista kertoa se hänelle. Ehkä tunteet on molemminpuolisia ❤️
- Anonyymi
Niin minäkin sinua! Kultainen nainen 😘❤️
Naiselle, Mieheltä - Anonyymi
Minäkin haluan sinut/sua. 🥹Ei kelpaa kukaan M🐄uu!
- Anonyymi
M ei kelpaa, mutta kukas sit kelpaa?🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se oli tarkoitus lukea, ettei kelpaa kukaan muu, mutta tuo pätkäisi tekstin noin typerästi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluasitko sinä kirjaimiin kiinnittyvä käyttää energiaasi välillä muuhunkin kuin tämän palstasedän taiteellisen emojityön tukemiseen? Annat lapsellisen kuvan itsestäsi ja viiteryhmästäsi. T
- Anonyymi
Ethän edes tunne!
- Anonyymi
Luulis tuntuvan 🤭
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luulis tuntuvan 🤭
😅 tuntuu tuntuu
- Anonyymi
Mistä sinä olet saanut päähäsi että a) tiedät kuka tämä emojia pukkaava aloittaja, eli palstaäijä on b) tai että kuka on ”hänen” mielestä niin ihana, että sanat sakkaa, mutta emojia pukkaa?
- Anonyymi
Haluaisin tietää hänestä kaiken. Mistä hän pitää, mitä hän vihaa ja mistä herkistyy.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluaisin tietää hänestä kaiken. Mistä hän pitää, mitä hän vihaa ja mistä herkistyy.
Mä kuuntelen juuri Armageddon ja Pearl Harbor -leffojen teemabiisejä. Tässähän ihan rakastuu. ❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No voi että siinähän tulee ne itsestäsi meteliä pitävä eli itsestään kirjoittava äijä koko tunteiden spektri kivasti. T
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä kuuntelen juuri Armageddon ja Pearl Harbor -leffojen teemabiisejä. Tässähän ihan rakastuu. ❤️
Miksi olet muuten hereillä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mun unirytmi sekoittuu helposti. Oon nukkunut ihan liian vähän viime aikoina ja nukuin sit eilen pitkiä päikkäreitä pitkin päivää ja iltaa, kun olin huolissani, et taas alkaa liika valvominen, jos en nuku. Nyt sit ei tuu sen takia uni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi sinä valvot?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mun unirytmi sekoittuu helposti. Oon nukkunut ihan liian vähän viime aikoina ja nukuin sit eilen pitkiä päikkäreitä pitkin päivää ja iltaa, kun olin huolissani, et taas alkaa liika valvominen, jos en nuku. Nyt sit ei tuu sen takia uni.
Eikö se vaikuta arkirutiineihin kuten työhön negatiiviivisesti?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On etää, joten ei nyt juuri vaikuta. Lisäksi nyt ei oo pariin viikkoon mitään edes pakko tehdä. Itteä harmittaa toisinaan, kun nukkuu kun muut valvoo ja päin vastoin. Mut en voi alkaa stressata nukkumisesta, kun sitten en ainakaan saa unta ja siitä seuraa tosi huonoja juttuja. Pitää jotenkin vaan pitää asia ongelmattomana, mitä se pääosin onkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On etää, joten ei nyt juuri vaikuta. Lisäksi nyt ei oo pariin viikkoon mitään edes pakko tehdä. Itteä harmittaa toisinaan, kun nukkuu kun muut valvoo ja päin vastoin. Mut en voi alkaa stressata nukkumisesta, kun sitten en ainakaan saa unta ja siitä seuraa tosi huonoja juttuja. Pitää jotenkin vaan pitää asia ongelmattomana, mitä se pääosin onkin.
Hyvä jos on noin:)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvää tulevaa päivää, lähdettävä töihin vielä, hei:)
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kirjoittelet itse palstaäijän eli aloittajan kanssa tällaisia puol neljä aamuyöllä..
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Luulis tuntuvan 🤭
Ei välttämättä. Yleisin kommentti on:
"Joko se on sisällä?"
- Anonyymi
Haluan naimisiin yhden naisen kanssa ja olla hänen rakas miehensä.
- Anonyymi
Uuuh, koska on häät?
- Anonyymi
Tuo on kyllä hyvä että vain yhden naisen kanssa. Nykyään kun tuntuu että moni haluaisi useammankin kanssa.
- Anonyymi
Joo, tee niin.
Niin sua, minäkin....
:)
https://m.youtube.com/watch?v=z6hzCHaJm2I - Anonyymi
Näköjään muitakin hereillä olevia. Tuolla surkean ilmeen emojilla vihreät silmät. Samoin hänellä naisella.
- Anonyymi
Niin mäkin sua nuori nainen. Oon varma että meidän ensisuudelma tulee tapahtuu jo tosi pian 😘
- AnonyymiUUSI
- AnonyymiUUSI
Saat, jos lupaat purra mua varpaista.
- AnonyymiUUSI
no varmaan auttaa täälä huudella
- AnonyymiUUSI
Tämä ei ollut multa!
- AnonyymiUUSI
Eikä sunkaan kannata varmaan bingoisäntä täällä paljoa naista esittävälle miehelle huudella
Anonyymi kirjoitti:
Tämä ei ollut multa!
Kun kirjoittaa rekisteröidyllä nimimerkillä, ei voi tulla sekaannuksia kirjoittajasta.
- AnonyymiUUSI
lounas.ajatus kirjoitti:
Kun kirjoittaa rekisteröidyllä nimimerkillä, ei voi tulla sekaannuksia kirjoittajasta.
Ikänäkö tällä kissalla vaivaa jonnii verra😄
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Näinkö ylpeä olet multinikkimies tästäkin hahmosestasi?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kannattaa hankkia lasit.👓😹
- AnonyymiUUSI
No ota yhteyttä sitten
- AnonyymiUUSI
Vsikea sanoa kumpaa osapuolta alennat enemmän, ihan itseäsi kun vastailet tälle naista esittävälle häiskälle tai omassa päässäsi sitä naista, jonka haluat selvästi nähdä jotenkin alentuneesti syyntakeisena. Ei jatkoon, voi varmasti nääs yleistää tämän.
- AnonyymiUUSI
Mäkin haluun sua todella paljon ihanuus M nainen
- AnonyymiUUSI
Onpa ihanaa! Sivusta eräs M-nainen
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Onpa ihanaa! Sivusta eräs M-nainen
OMmmmmm, OMmmmmmmmm, OMmmmmmmmm...
- AnonyymiUUSI
- AnonyymiUUSI
Kutka alapäässä menee ohi kyllä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857455- 965394
- 2574605
- 444505
- 623257
- 492685
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222358- 492323
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292322- 412184