Yhelle tutulle miehelle

Anonyymi-ap

jonka kanssa ei oo irl yhteyttä koska ei oo numeroa, vähän jo klisee, ei oo numeroo mutta totta joka sana. Koko nimikään ei oo muistissa, onko sulla mun?
Piti sanoo sulle että miten menee?

34

577

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ihan kivasti näi poikamiehenä ei ol mitään valittamista eikä suurelta osin tartti välittää yhtään mistään yhtään mitään

• Anonyymi

Se on kiva kuulla. Mä niin haluisin kertoo sulle mitä kaikkee mulle on tapahtunut tässä välissä, luulen että arvostaisit sitä tarinaa. mutta en viitti koko kansalle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on kiva kuulla. Mä niin haluisin kertoo sulle mitä kaikkee mulle on tapahtunut tässä välissä, luulen että arvostaisit sitä tarinaa. mutta en viitti koko kansalle.

Kiinnostaisi kuulla kyllä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiinnostaisi kuulla kyllä.

Ehkä. Tiedän yhen paikan mistä sais yhteyttä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tarkoitatko sitä kun raskauduit neitseelllisesti?
        Lopun ajat ovat siis käsillä ja se jehovien slogan toteutuu viimein. Hallelujaa!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tarkoitatko sitä kun raskauduit neitseelllisesti?
        Lopun ajat ovat siis käsillä ja se jehovien slogan toteutuu viimein. Hallelujaa!

Tarkotatko sinä johonkin naiseen pakkomiellettä tunteva kuvittelija sitä mitä palstasetä on em asiasta aiemmin naisena esiintyen kirjoitellut? Aika huonosti menee ihmisellä jos lueskelee naama näkkärillä tätä soopaa ja kuvittele lukevansa jonkun tietyn henkilön asioista

• Anonyymi

Vähän vaikea sanoa, kun et laita mitään tunnisteita.

• Anonyymi

Ei olla oltu silleen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei olla oltu silleen.

Huono tunniste.

• Anonyymi

Muista avautua ja aukoa huolella päätä tälle naista esittävälle aloittajalle, se saa naisten hymyn huulille eiku

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Huono tunniste.

Koita jaksella siellä latvakaakko. Palstasetä tekee vielä paremmin näiden tunnisteiden kanssa

• Anonyymi

Onpa ikävää kun tämä kädenlämpöistä hölynpölyä kirjoitteleva äijä ei jankutuksestasi huolimatta tee näin. Kamala ihminen🥱

• Anonyymi

Ei taida kovin tuttu olla...

• Anonyymi

Niin, no olisko sulla keskustelupalstan ja palstasedän tekstien kautta elävä muita näkiksiä tähän asiaan?

• Anonyymi

Nämä palstaäijän kalastelut toimii juuri sen vuoksi niin hyvin, kun on tällainen one size fits all- malli. Voimia sulle uskon veli tämän uskomukseen, että tämä on tietty nainen jonka asioista koet olevasi oikeutettu näkemään vaivaa🙄

• Anonyymi

onko tuttu teevestä ns

• Anonyymi

Eiku puhelimesta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eiku puhelimesta.

Ei

• Anonyymi

Miksi se asia niin olisi, mitä yrität udella naisia esittävältä sedältä, oletko joku turhuuden ruudun toimittaja?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei

Loppuu aika

• Anonyymi

Etsi mut somesta, fb, linked, wa ....

• Anonyymi

se ei ole somessa, ei harrasta sellaisia

• Anonyymi

Hyvin menee hyvä kun ei ole numeroa niin et pysty enää mustis ottaan yhteyttäkään mä voisin varuiksi vielä estämään sun numeros niin et saa otettua yhteyttä jos valehtelet kumminkin hienosti menee kun ei tarvitse pelätä tuollaista itsekästä ärripurria ja mustasukkainenkin olet

• Anonyymi

Paikkakunnan ensimäinen kirjain?

• Anonyymi

Silläkö yrität nyt lähestyä näitä aiheita, pakkomielteinen ihminen, joka kuvittelee palstasedän olevan joku muu?

• Anonyymi

L ______

• Anonyymi

Sinä tiedät missä se mies kuitenkin on päivisin tai iltaisin?
      Mene sinne ja juttele sen kanssa. Se odottaa sinua jo.
      Se todella haluaa puhua kanssasi

• Anonyymi

Ah, ootko?

• Anonyymi

Mitenkäkö menee. Aika kuluu töitä tehdessä, lenkkeillessä ja rallatellessa. Ei oo nyt naista. m>n

• Anonyymi

Ei ole koko nimi muistissa. En tiedä naisen sukunimeä!

• Anonyymi

Kysy numero kavereilta.

• Anonyymi

Mistä päättelet, että tällä naista esittävällä sedällä tai sillä joksi tätä kuvittelet olisi yhteisiä tuttuja jonkin kanssa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistä päättelet, että tällä naista esittävällä sedällä tai sillä joksi tätä kuvittelet olisi yhteisiä tuttuja jonkin kanssa?

Olisihan se pitänyt arvata että gubeksi luulija täällä taas nostaa ketjuja omilla jaarituksillaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olisihan se pitänyt arvata että gubeksi luulija täällä taas nostaa ketjuja omilla jaarituksillaan.

Aivan, et olekaan palstasetä uhriutunut miesluulemisesta pitkään aikaan. Siitäkin joku sai himmeet sävärit kun pää ei pelaa

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      85
      4940
    2. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      92
      2499
    3. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      41
      2436
    4. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      194
      2346
    5. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      133
      1929
    6. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      24
      1831
    7. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      178
      1550
    8. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      16
      1461
    9. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      346
      1243
    10. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      5
      1149
    Aihe