Aikaisempaan vaippa keskusteluum vastasinki mutta nyt tein tunnuksen! Oon 31 vuotias 24/7 vaippailija, joka tykkää pikkustelu vaatteista ja näistä leikeistä! Tulkaa tutustuun😊
Abdl/ageplay jutut
11
573
Vastaukset
Itse olen myös 24/7 teippivaippoja käytän
- Anonyymi
Millaisia vaippoja itse käytät Jampe?
- Anonyymi
Jampe1993 kirjoitti:
Paksuja värikkäitä abdl teippivaippoja😊
Oi ihanat tuntuu varmasti hyvälle!
Anonyymi kirjoitti:
Oi ihanat tuntuu varmasti hyvälle!
Tuntuu kyllä! Aina yhtä mukava tunne laittaa kuiva vaippa päälle😊
- Anonyymi
Miksi aikuinen terve ihminen käyttäisi vaippoja?
- Anonyymi
Kyllähän se vähän hassulle ajatukselle tuntuu että aikuinen pitää vaippaa ja siitä nauttii mutta kun itse kokeilee niin voi yllättyä ja tuntua tosi kivalle! Ihmiset tykkää niin eri asioista!
- Anonyymi
Itse tykkään pitää muovista vaippaliinaa pöksyissä ja se tuntuu äärettömän ihanalle. Se on minun fetissini.
- Anonyymi
Tervehdys!
Olisiko täällä tutustumishaluista naista, jota kiinnostaisi oma vaippapoika?
Olen mielikuvituksekas, hellä ja joskus vähän tuhma. Pistäkää viestiä, jos kiinnostaa!
Vaikutan Joensuum tienoilla.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Karhuryhmä
Kellään tarkempaa tietoa miksi ja missä karhuryhmä ollut? Perheväkivaltaa vai huumeperintää kenties taas?363924- 993493
Raisionkaaren koira hyökkäys
Taas nähtiin että koiriin ei voi luottaa. Eilen illalla vapaana ollut koira hyökkäsi Raisionkaarella kolmen henkilön kim1103427- 783185
"Mielipide: Äärivasemmiston uhka on otettava vakavasti"
Demokratia näyttäisi olevan Halla-aholle enemmänkin välttämätön paha kuin tavoiteltava asia. Väkivallan ihannointi ja m873170Tapa jolla kohtelit minua viimeksi miellytti erityisesti
Osaat huomioida kauniisti ja katsot aina tilanteita yhteisen hyvän kannalta. Sitä arvostan erityisesti.862835- 352620
- 692503
Satuit vain olemaan
Ensimmäinen joka avasi minussa sen nähdyksi ja rakastetuksi tulemisen puolen. Pitäisi vain muistaa että et ole ainoa. Se472499- 902206