Aikaisempaan vaippa keskusteluum vastasinki mutta nyt tein tunnuksen! Oon 31 vuotias 24/7 vaippailija, joka tykkää pikkustelu vaatteista ja näistä leikeistä! Tulkaa tutustuun😊
Abdl/ageplay jutut
12
916
Vastaukset
Itse olen myös 24/7 teippivaippoja käytän
- Anonyymi
Millaisia vaippoja itse käytät Jampe?
- Anonyymi
Jampe1993 kirjoitti:
Paksuja värikkäitä abdl teippivaippoja😊
Oi ihanat tuntuu varmasti hyvälle!
Anonyymi kirjoitti:
Oi ihanat tuntuu varmasti hyvälle!
Tuntuu kyllä! Aina yhtä mukava tunne laittaa kuiva vaippa päälle😊
- Anonyymi
Miksi aikuinen terve ihminen käyttäisi vaippoja?
- Anonyymi
Kyllähän se vähän hassulle ajatukselle tuntuu että aikuinen pitää vaippaa ja siitä nauttii mutta kun itse kokeilee niin voi yllättyä ja tuntua tosi kivalle! Ihmiset tykkää niin eri asioista!
- Anonyymi
Itse tykkään pitää muovista vaippaliinaa pöksyissä ja se tuntuu äärettömän ihanalle. Se on minun fetissini.
- Anonyymi00016
Juu ei voi kieltää. Pakosta olen nyt joutunut turvautumaan vaippoihin, kun tuo virtsa ei tule silloin kun pitäisi. Olen päivällä käyttänyt pikkuhousun suojaa tena for men level kolmosta. Kotona ja työssä pääsee kuselle silloin kun kusettaa, mut kaupungilla asioidessa ei aina sitä mahdollisuutta ole. Viime yönäpä ei kusi tullutkaan vaikka tunsin että rakossa olisi tavaraa mutku ei tule ulos niin ei. Tunnin verran valvotti ja aattelin että pikkuhousun suoja ei anna riittävää turvaa niin päätin pukeutua vaippaan. Olen nyt reilun viikon verran käyttänyt vaippaa satunnaisesti ja ajattelin alkaa käyttämään teippivaippaa vyövaipan sijasta. Tarrojen kiinnitys vyöhön kun on hieman hankalaa. Menee herkästi moninkerroin ja sit siihen ei tarra tartu. tämä vaiva on henkisesti raskasta ja aiheuttaa ahdistusta. Odotan, että pääsen lääkärille ja jos voidaan alkaa harkitsemaan eturauhasen höyläystä. Yli kymmenen vuotta on tuo vaivannut ja olen lukenut jotta tuon höyläyksen seurauksena voi tulla vuotoa pysyvästi. No nyt tuo vuoto on jo alkanut ja päätin alkaa käyttään suojia ja koetan hakeutua leikkaukseen...
- Anonyymi
Tervehdys!
Olisiko täällä tutustumishaluista naista, jota kiinnostaisi oma vaippapoika?
Olen mielikuvituksekas, hellä ja joskus vähän tuhma. Pistäkää viestiä, jos kiinnostaa!
Vaikutan Joensuum tienoilla.
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin vetänyt leukoja 11 kertaa
Tästähän oli joskus polemiikkia, kun muistaakseni lupasi kymmenen tai jotain vedellä. No nyt niin on, ainakin omien san785794- 1202181
Farmi Suomi: Kokeeko Frederik, 81, saman kohtalon kuin ikämies Danny?
Danny, musiikkineuvos Ilkka Lipsanen, nähtiin mukana Farmi Suomi -realityssä v. 2024. Danny teki yllätysratkaisun ja tuo242050Tyhmä persuväite = köyhä argumentti
Väite, että vasemmistopuolueita äänestäisivät vain “köyhät, tapatyöttömät tai heikoilla lahjoilla varustetut”, kertoo en302008Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri571987Tiesitkö? Andy McCoy ja Pelle Miljoona saavat taiteilijaeläkettä - Tämän suuruinen eläke on
Ylimääräiset taiteilijaeläkkeet on jaettu ja 59 taiteilijaa sai sen. Taiteilijoiden keskimääräinen eläketulo jää hyvin a641434- 731356
- 391165
Kunnanvaltuusto koolle heti
Tämä on erittäin vakava tilanne 17 hakkiita oli hyrylle mutta Kas kummaa kaksi hakkiota loppusuora oli Kainuusta ja Brys291139Sähköautoa vaikea hankkia koska latauspisteet puuttuu
Suurimmassa osassa taloyhtiöitä joiden talot rakennettu 2018 tai aiemmin ei latauspisteet ole sellaisia että sähköautoa601138