Aikaisempaan vaippa keskusteluum vastasinki mutta nyt tein tunnuksen! Oon 31 vuotias 24/7 vaippailija, joka tykkää pikkustelu vaatteista ja näistä leikeistä! Tulkaa tutustuun😊
Abdl/ageplay jutut
11
506
Vastaukset
Itse olen myös 24/7 teippivaippoja käytän
- Anonyymi
Millaisia vaippoja itse käytät Jampe?
- Anonyymi
Jampe1993 kirjoitti:
Paksuja värikkäitä abdl teippivaippoja😊
Oi ihanat tuntuu varmasti hyvälle!
Anonyymi kirjoitti:
Oi ihanat tuntuu varmasti hyvälle!
Tuntuu kyllä! Aina yhtä mukava tunne laittaa kuiva vaippa päälle😊
- Anonyymi
Miksi aikuinen terve ihminen käyttäisi vaippoja?
- Anonyymi
Kyllähän se vähän hassulle ajatukselle tuntuu että aikuinen pitää vaippaa ja siitä nauttii mutta kun itse kokeilee niin voi yllättyä ja tuntua tosi kivalle! Ihmiset tykkää niin eri asioista!
- Anonyymi
Itse tykkään pitää muovista vaippaliinaa pöksyissä ja se tuntuu äärettömän ihanalle. Se on minun fetissini.
- Anonyymi
Tervehdys!
Olisiko täällä tutustumishaluista naista, jota kiinnostaisi oma vaippapoika?
Olen mielikuvituksekas, hellä ja joskus vähän tuhma. Pistäkää viestiä, jos kiinnostaa!
Vaikutan Joensuum tienoilla.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 203774
Muistatko vielä viime kesän "sutinat"?
Kohtalo vai mikä lie järjesti, että törmäiltii jatkuvasti toisiimme. Ihan uskomatonta, koska eihän me mitään ikinä sovit243169En tullut, koska käytit päätäsi.
Ja koska ihmiset pilaavat sillä mahdollisuudet, kaikki mikä toimii vaatii oman lähestymistapani. Kun levittää punaisia m322375- 922149
- 221990
- 261642
Kulta, sovitetaanko joku ilta avainta lukkoon?
Musta tuntuu että me ollaan pari. Olisi ihana saada asialle sinetöinti viemällä suhde päätyyn asti. ❤️ Rakastan sua ikui411621- 321512
Päivi Räsänen eroaa todennäköisesti kirkosta
Päivi Räsänen kertoo järkyttyneensä evankelis-luterilaisen kirkon homolinjauksesta. Räsänen sanoo todennäköisesti eroava5021463Miten lasketaan?
Ompa ollut valtava ihmismassa taas Folkkaajia liikenteessä. Miten noin 2200 lipunostaneesta muodostuu 11000 kävijää?.91424