Aikaisempaan vaippa keskusteluum vastasinki mutta nyt tein tunnuksen! Oon 31 vuotias 24/7 vaippailija, joka tykkää pikkustelu vaatteista ja näistä leikeistä! Tulkaa tutustuun😊
Abdl/ageplay jutut
14
1041
Vastaukset
Itse olen myös 24/7 teippivaippoja käytän
- Anonyymi00017
Minä myös käytän kun tulee semmone tilanne jottei vessaan pääse esim kaupungilla, kun on tuo eturauhasvaiva. Kieltämättä hyvältä tuntuu vaippaan pissiminen 59-60 v tauon jälkeen.
- Anonyymi
Millaisia vaippoja itse käytät Jampe?
- Anonyymi
Jampe1993 kirjoitti:
Paksuja värikkäitä abdl teippivaippoja😊
Oi ihanat tuntuu varmasti hyvälle!
Anonyymi kirjoitti:
Oi ihanat tuntuu varmasti hyvälle!
Tuntuu kyllä! Aina yhtä mukava tunne laittaa kuiva vaippa päälle😊
- Anonyymi
Miksi aikuinen terve ihminen käyttäisi vaippoja?
- Anonyymi
Kyllähän se vähän hassulle ajatukselle tuntuu että aikuinen pitää vaippaa ja siitä nauttii mutta kun itse kokeilee niin voi yllättyä ja tuntua tosi kivalle! Ihmiset tykkää niin eri asioista!
- Anonyymi
Itse tykkään pitää muovista vaippaliinaa pöksyissä ja se tuntuu äärettömän ihanalle. Se on minun fetissini.
- Anonyymi00016
Juu ei voi kieltää. Pakosta olen nyt joutunut turvautumaan vaippoihin, kun tuo virtsa ei tule silloin kun pitäisi. Olen päivällä käyttänyt pikkuhousun suojaa tena for men level kolmosta. Kotona ja työssä pääsee kuselle silloin kun kusettaa, mut kaupungilla asioidessa ei aina sitä mahdollisuutta ole. Viime yönäpä ei kusi tullutkaan vaikka tunsin että rakossa olisi tavaraa mutku ei tule ulos niin ei. Tunnin verran valvotti ja aattelin että pikkuhousun suoja ei anna riittävää turvaa niin päätin pukeutua vaippaan. Olen nyt reilun viikon verran käyttänyt vaippaa satunnaisesti ja ajattelin alkaa käyttämään teippivaippaa vyövaipan sijasta. Tarrojen kiinnitys vyöhön kun on hieman hankalaa. Menee herkästi moninkerroin ja sit siihen ei tarra tartu. tämä vaiva on henkisesti raskasta ja aiheuttaa ahdistusta. Odotan, että pääsen lääkärille ja jos voidaan alkaa harkitsemaan eturauhasen höyläystä. Yli kymmenen vuotta on tuo vaivannut ja olen lukenut jotta tuon höyläyksen seurauksena voi tulla vuotoa pysyvästi. No nyt tuo vuoto on jo alkanut ja päätin alkaa käyttään suojia ja koetan hakeutua leikkaukseen...
- Anonyymi
Tervehdys!
Olisiko täällä tutustumishaluista naista, jota kiinnostaisi oma vaippapoika?
Olen mielikuvituksekas, hellä ja joskus vähän tuhma. Pistäkää viestiä, jos kiinnostaa!
Vaikutan Joensuum tienoilla.- Anonyymi00018
Kyllä kiinnostaisi kovasti!!
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät
Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain607492Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava
valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak1232916- 1421766
Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous
saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha651649Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi
Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim1151458Miten voit olla niin tyhmä
että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle1671394- 1301134
- 73827
Kyriake=Kirkko
Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko47802- 51707