Abdl/ageplay jutut

Aikaisempaan vaippa keskusteluum vastasinki mutta nyt tein tunnuksen! Oon 31 vuotias 24/7 vaippailija, joka tykkää pikkustelu vaatteista ja näistä leikeistä! Tulkaa tutustuun😊

14

1041

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Itse olen myös 24/7 teippivaippoja käytän

• Joo! Käytätkö abdl vaippoja vai normaaleja?

• Anonyymi00017

Minä myös käytän kun tulee semmone tilanne jottei vessaan pääse esim kaupungilla, kun on tuo eturauhasvaiva. Kieltämättä hyvältä tuntuu vaippaan pissiminen 59-60 v tauon jälkeen.

• Anonyymi

Millaisia vaippoja itse käytät Jampe?

• Paksuja värikkäitä abdl teippivaippoja😊

• Anonyymi
        Jampe1993 kirjoitti:

Paksuja värikkäitä abdl teippivaippoja😊

Oi ihanat tuntuu varmasti hyvälle!

• Anonyymi kirjoitti:

Oi ihanat tuntuu varmasti hyvälle!

Tuntuu kyllä! Aina yhtä mukava tunne laittaa kuiva vaippa päälle😊

• Anonyymi

Miksi aikuinen terve ihminen käyttäisi vaippoja?

• Tämä on fetissi nii sen takia

• Anonyymi

Kyllähän se vähän hassulle ajatukselle tuntuu että aikuinen pitää vaippaa ja siitä nauttii mutta kun itse kokeilee niin voi yllättyä ja tuntua tosi kivalle! Ihmiset tykkää niin eri asioista!

• Anonyymi

Itse tykkään pitää muovista vaippaliinaa pöksyissä ja se tuntuu äärettömän ihanalle. Se on minun fetissini.

• Anonyymi00016

Juu ei voi kieltää. Pakosta olen nyt joutunut turvautumaan vaippoihin, kun tuo virtsa ei tule silloin kun pitäisi. Olen päivällä käyttänyt pikkuhousun suojaa tena for men level kolmosta. Kotona ja työssä pääsee kuselle silloin kun kusettaa, mut kaupungilla asioidessa ei aina sitä mahdollisuutta ole. Viime yönäpä ei kusi tullutkaan vaikka tunsin että rakossa olisi tavaraa mutku ei tule ulos niin ei. Tunnin verran valvotti ja aattelin että pikkuhousun suoja ei anna riittävää turvaa niin päätin pukeutua vaippaan. Olen nyt reilun viikon verran käyttänyt vaippaa satunnaisesti ja ajattelin alkaa käyttämään teippivaippaa vyövaipan sijasta. Tarrojen kiinnitys vyöhön kun on hieman hankalaa. Menee herkästi moninkerroin ja sit siihen ei tarra tartu. tämä vaiva on henkisesti raskasta ja aiheuttaa ahdistusta. Odotan, että pääsen lääkärille ja jos voidaan alkaa harkitsemaan eturauhasen höyläystä. Yli kymmenen vuotta on tuo vaivannut ja olen lukenut jotta tuon höyläyksen seurauksena voi tulla vuotoa pysyvästi. No nyt tuo vuoto on jo alkanut ja päätin alkaa käyttään suojia ja koetan hakeutua leikkaukseen...

• Anonyymi

Tervehdys!

Olisiko täällä tutustumishaluista naista, jota kiinnostaisi oma vaippapoika?

Olen mielikuvituksekas, hellä ja joskus vähän tuhma. Pistäkää viestiä, jos kiinnostaa!

Vaikutan Joensuum tienoilla.

• Anonyymi00018

Kyllä kiinnostaisi kovasti!!

Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät

Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain
      Maailman menoa
      60
      7492
    2. Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava

valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak
      Maailman menoa
      123
      2916
    3. Minkälaisen viestin

Laittaisit ikävöinnin kohteelle, jos rohkenisit?
      Ikävä
      142
      1766
    4. Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous

saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha
      Maailman menoa
      65
      1649
    5. Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi

Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim
      Maailman menoa
      115
      1458
    6. Miten voit olla niin tyhmä

että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle
      Tunteet
      167
      1394
    7. Missä vaiheessa

Päätit irl luovuttaa minun suhteeni?
      Ikävä
      130
      1134
    8. Millaisena uskot

Kaivattusi kokevan tunteensa?
      Ikävä
      73
      827
    9. Kyriake=Kirkko

Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko
      Kaste
      47
      802
    10. Mitä haluat eniten

Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      51
      707
    Aihe