Abdl/ageplay jutut

Aikaisempaan vaippa keskusteluum vastasinki mutta nyt tein tunnuksen! Oon 31 vuotias 24/7 vaippailija, joka tykkää pikkustelu vaatteista ja näistä leikeistä! Tulkaa tutustuun😊

14

1094

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Itse olen myös 24/7 teippivaippoja käytän

• Joo! Käytätkö abdl vaippoja vai normaaleja?

• Anonyymi00017

Minä myös käytän kun tulee semmone tilanne jottei vessaan pääse esim kaupungilla, kun on tuo eturauhasvaiva. Kieltämättä hyvältä tuntuu vaippaan pissiminen 59-60 v tauon jälkeen.

• Anonyymi

Millaisia vaippoja itse käytät Jampe?

• Paksuja värikkäitä abdl teippivaippoja😊

• Anonyymi
        Jampe1993 kirjoitti:

Paksuja värikkäitä abdl teippivaippoja😊

Oi ihanat tuntuu varmasti hyvälle!

• Anonyymi kirjoitti:

Oi ihanat tuntuu varmasti hyvälle!

Tuntuu kyllä! Aina yhtä mukava tunne laittaa kuiva vaippa päälle😊

• Anonyymi

Miksi aikuinen terve ihminen käyttäisi vaippoja?

• Tämä on fetissi nii sen takia

• Anonyymi

Kyllähän se vähän hassulle ajatukselle tuntuu että aikuinen pitää vaippaa ja siitä nauttii mutta kun itse kokeilee niin voi yllättyä ja tuntua tosi kivalle! Ihmiset tykkää niin eri asioista!

• Anonyymi

Itse tykkään pitää muovista vaippaliinaa pöksyissä ja se tuntuu äärettömän ihanalle. Se on minun fetissini.

• Anonyymi00016

Juu ei voi kieltää. Pakosta olen nyt joutunut turvautumaan vaippoihin, kun tuo virtsa ei tule silloin kun pitäisi. Olen päivällä käyttänyt pikkuhousun suojaa tena for men level kolmosta. Kotona ja työssä pääsee kuselle silloin kun kusettaa, mut kaupungilla asioidessa ei aina sitä mahdollisuutta ole. Viime yönäpä ei kusi tullutkaan vaikka tunsin että rakossa olisi tavaraa mutku ei tule ulos niin ei. Tunnin verran valvotti ja aattelin että pikkuhousun suoja ei anna riittävää turvaa niin päätin pukeutua vaippaan. Olen nyt reilun viikon verran käyttänyt vaippaa satunnaisesti ja ajattelin alkaa käyttämään teippivaippaa vyövaipan sijasta. Tarrojen kiinnitys vyöhön kun on hieman hankalaa. Menee herkästi moninkerroin ja sit siihen ei tarra tartu. tämä vaiva on henkisesti raskasta ja aiheuttaa ahdistusta. Odotan, että pääsen lääkärille ja jos voidaan alkaa harkitsemaan eturauhasen höyläystä. Yli kymmenen vuotta on tuo vaivannut ja olen lukenut jotta tuon höyläyksen seurauksena voi tulla vuotoa pysyvästi. No nyt tuo vuoto on jo alkanut ja päätin alkaa käyttään suojia ja koetan hakeutua leikkaukseen...

• Anonyymi

Tervehdys!

Olisiko täällä tutustumishaluista naista, jota kiinnostaisi oma vaippapoika?

Olen mielikuvituksekas, hellä ja joskus vähän tuhma. Pistäkää viestiä, jos kiinnostaa!

Vaikutan Joensuum tienoilla.

• Anonyymi00018

Kyllä kiinnostaisi kovasti!!

Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin

Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee
      Maailman menoa
      63
      2112
    2. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      5
      1765
    3. Miten kestätte tyhmiä?

Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa
      Sinkut
      233
      1250
    4. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      940
    5. Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä

Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.
      Kaste
      87
      925
    6. Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?

Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki
      Tv-sarjat
      20
      842
    7. Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50

Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?
      Ikävä
      111
      751
    8. Onko se liikaa pyydetty

Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin
      Ikävä
      38
      688
    9. Kaatopaikka Inhassa

Kuka omistaa kyseisen kaatopaikan? Näkymä tielle kammottava!
      Ähtäri
      19
      686
    10. Jos joku kertoisi ihastuneensa sinuun

mutta sinua ei voisi vähempää kiinnostaa, niin vastaisitko silti ystävällisesti?
      Sinkut
      93
      679
    Aihe