Tunnin päästä on jo lähdettävä. Tuskin tuut. On silti onnellinen olo. Johtuu varmaan viinistä 😅
Täällä mä odotan sua
17
231
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Sano paikka niin tulen.
- AnonyymiUUSI
Joskus joku joi lasillisen viiniä ja on selvästi alkoholisti.
- AnonyymiUUSI
Lähdenkin tästä kohta kämpille päin.
- AnonyymiUUSI
Missä odotat? Älä liiku illalla yksin ulkona , vaarallista naiselle. Tulisin jos voisin tietää jotenkin 100% varmuudella ,että se on hän, mutta en halua pettyä ja en salitreenin jälkeen muutenkaan jaksaisi enää lähteä ulos, joten anna jotain tunnisteita ja muuta.
- AnonyymiUUSI
Wow! Ompa nätit reidet, tummat sukkikset! Uuuh! Valkkaria ihan selvästi. Nätti jakku.
- AnonyymiUUSI
Hauska viesti.
- AnonyymiUUSI
Tuuppa vaikka soittaan mun ovisummeria, niin tiedän ettei oo trolli. 52
- AnonyymiUUSI
Älä lipitä niin paljoa sitä viininlitkua. Alat olla jo suurkuluttaja :)
- AnonyymiUUSI
Kivaa oli, ihan huippua! Vaikket tullutkaan. Sain uuden ystävän ( samaa sukupuolta). Tämä täytyy toistaa🩷Nyt bussissa.
- AnonyymiUUSI
Laita irl viestiä, en tule palstan välityksellä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Laita irl viestiä, en tule palstan välityksellä.
En laita. Perjantaina uudelleen.🩷Oon sosiaalisella päällä.🤠
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Missä siis olit
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En suostu sun peleihin, et kuitenkaan tule tai edes ole kaivattuni, jos haluat mut niin laitat viestin.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En suostu sun peleihin, et kuitenkaan tule tai edes ole kaivattuni, jos haluat mut niin laitat viestin.
Ei ole mitään pelejä. Perjantaina oon siellä missä arvaat mun olevan. Tänään olisit tavannut mut ihan itsekseen, se olis ollut molemmille parempi varmaan😍Mut kiva ilta anyway.
- AnonyymiUUSI
Ethän edes juo:)
- AnonyymiUUSI
En usko
- AnonyymiUUSI
👴🏼🍷
👔🤌🏼
👖
👣
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1644182Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä372473- 1552141
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161699- 801292
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241261Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https311139Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1441112Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.101923Pirre vaatii nyt karhuja ammuttavaksi
Ylellä taas hauskaa lieksa uutista. Karhujen kannanhoidollinen metsästys on Lieksan kaupungin mielestä välttämätöntä.115840