Ei etene jos ei ole uskallusta

Anonyymi-ap

Mutta se vaatii henkilökohtaista yhteydenottoa. Rohkeutta siis. Mitä voi seurata yhteydenotosta? Jotain positiivista kenties? Jos negatiivista, niin siihenkään ei kuole, mutta ainakaan et jää katumaan sitä, ettet yrittänyt.

12

295

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Miksi sinä odotat, jos tiedät kuka hän on?

• Anonyymi
      UUSI

Kaikki on vaan ohi. Me lukuiset toiveet meistä

• Anonyymi
      UUSI

Tätä mietin samoin... miehelle muutama vuosi sitten.

• Anonyymi
      UUSI

Niin kauan kun olen työttömänä voi olla mahdollisuuskin si kun taas menen töihin ni vastaus on jokaiselle kysyvälle naiselle kiitos mu ei kiitos enhän mä kelvannu työttömänäkään ni miksi kelpaisin nytkään jos kerran elättäjää etit ni eti joku rikkaampi mä en tee elämässäni mitään ihmisellä joka ei osaa arvostaa kun rahaa

• Anonyymi
      UUSI

Entä jos kuoleekin? Toisaalta sit sitä ei oo enää murehtimassa 🤓

• Anonyymi
      UUSI

Jotkut meistä on jo ottaneet yhteyttä ja se oli nimenomaan negatiivinen se vastaus.

• Anonyymi
        UUSI

Just näin. Mitäs sit tehtäisiin? Huudetaan perään, että et kyllä nainen tiedä, mistä jäät paitsi! Tai sitten nuollaan haavoja ja noustaan entistä ehompana.

• Anonyymi
        UUSI

Niin ja vaimo suuttuu.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Just näin. Mitäs sit tehtäisiin? Huudetaan perään, että et kyllä nainen tiedä, mistä jäät paitsi! Tai sitten nuollaan haavoja ja noustaan entistä ehompana.

Olen heteronainen.

• Anonyymi
        UUSI

Niinpä. Pakkien jälkeen olen miettinyt, että olisin onnellisempi, jos olisin jäänyt harhoihini haaveilemaan.

• Anonyymi
      UUSI

Olen jo niin monet kerrat ollu yhteydessä että nyt saa riittää mä en tuollaista perkeleen nais pelleilijää enään katso ja ole yhteydessä noin monet kerrat olen mahdollisuuden antanut et nyt se loppu tähän mitä menit pelleilemään anteeksi et enään saa mene menojasi en kaipaa tai ikävöi kun et osaa käyttäytyä

• Anonyymi
        UUSI

Tämä on toden totta palstasetä kiinteä osa näitä aloituksiasi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      263
      6366
    2. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      57
      3004
    3. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      66
      2804
    4. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      156
      2272
    5. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      16
      1789
    6. Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea

Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.
      Maailman menoa
      165
      1465
    7. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      82
      1444
    8. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      26
      1372
    9. Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!

Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https
      Euroviisut
      35
      1321
    10. Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista

Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.
      Maailman menoa
      109
      1027
    Aihe