Mutta se vaatii henkilökohtaista yhteydenottoa. Rohkeutta siis. Mitä voi seurata yhteydenotosta? Jotain positiivista kenties? Jos negatiivista, niin siihenkään ei kuole, mutta ainakaan et jää katumaan sitä, ettet yrittänyt.
Ei etene jos ei ole uskallusta
12
295
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Miksi sinä odotat, jos tiedät kuka hän on?
- AnonyymiUUSI
Kaikki on vaan ohi. Me lukuiset toiveet meistä
- AnonyymiUUSI
Tätä mietin samoin... miehelle muutama vuosi sitten.
- AnonyymiUUSI
Niin kauan kun olen työttömänä voi olla mahdollisuuskin si kun taas menen töihin ni vastaus on jokaiselle kysyvälle naiselle kiitos mu ei kiitos enhän mä kelvannu työttömänäkään ni miksi kelpaisin nytkään jos kerran elättäjää etit ni eti joku rikkaampi mä en tee elämässäni mitään ihmisellä joka ei osaa arvostaa kun rahaa
- AnonyymiUUSI
Entä jos kuoleekin? Toisaalta sit sitä ei oo enää murehtimassa 🤓
- AnonyymiUUSI
Jotkut meistä on jo ottaneet yhteyttä ja se oli nimenomaan negatiivinen se vastaus.
- AnonyymiUUSI
Just näin. Mitäs sit tehtäisiin? Huudetaan perään, että et kyllä nainen tiedä, mistä jäät paitsi! Tai sitten nuollaan haavoja ja noustaan entistä ehompana.
- AnonyymiUUSI
Niin ja vaimo suuttuu.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Just näin. Mitäs sit tehtäisiin? Huudetaan perään, että et kyllä nainen tiedä, mistä jäät paitsi! Tai sitten nuollaan haavoja ja noustaan entistä ehompana.
Olen heteronainen.
- AnonyymiUUSI
Niinpä. Pakkien jälkeen olen miettinyt, että olisin onnellisempi, jos olisin jäänyt harhoihini haaveilemaan.
- AnonyymiUUSI
Olen jo niin monet kerrat ollu yhteydessä että nyt saa riittää mä en tuollaista perkeleen nais pelleilijää enään katso ja ole yhteydessä noin monet kerrat olen mahdollisuuden antanut et nyt se loppu tähän mitä menit pelleilemään anteeksi et enään saa mene menojasi en kaipaa tai ikävöi kun et osaa käyttäytyä
- AnonyymiUUSI
Tämä on toden totta palstasetä kiinteä osa näitä aloituksiasi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e2636366Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne573004Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä662804- 1562272
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161789Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1651465- 821444
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o261372Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https351321Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.1091027