Mun on oikeasti kohta pakko tehdä asialle jotain. Ja jos menee pieleen, vaihdan vain paikkakuntaa. Ei se sen vaikeampaa ole.
Vastaukset 3
- Anonyymi
Jep. Immunkin piti muuttaa kurdistaniin. Kehuskelee yhdet puheet ja oli yhden yön jossain viidentähden hotellissa aidatulla alueella. Sinullekin riittää sitten, että käyt vain naapurikaupungissa ja tulet takaisin. Yhet puheet🤣 muista se!
- Anonyymi
Älä pelkää tolla järjellä ja huumorintajulla et voi tyriä. Ite en muuta teekään kuin mokaan ja kun tarpeeksi paljon on tyriny niin ei enää jaksa välittää. Joten kannattaa jos jo sulat, niin oikea aika on käsillä. Niin ja so what? Ihmiset liikaa panttaa, tukahduttaa tunteitaan ja se sairastuttaa. Just let it flow. Onnea ja menestystä sulle! Nyt hyvää yötä vaikka en sua tunne 🪽
- Anonyymi
Juu ei.
Olen jo nähnyt, ettei sinussa ole hiventäkään empatiaa.
Ystäväpiirisi kertoo, ettei kannata edes ystävystyä.
Kuvittelet minua helposti höynäytettäväksi, olet väärässä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1711086
- 64884
- 86810
Mitä luulet
Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sonusta? Onko jotain mitä haluaisit oikaista hänelle?72737- 46673
Vielä hyvinvointitalosta
Suurin osa pyhäjärvisistä on sivistynyttä fiksua porukkaa ja on täysin hankkeen kannalla. Nyt vain pieni äänekäs joukko78623- 62599
- 28585
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su35575Luule ja ajattele minusta
mitä tykkäät nainen, olet ajat sitten antanut itsestäsi ihan omanlaisen kuvan.. 😅46569