Mun on oikeasti kohta pakko tehdä asialle jotain. Ja jos menee pieleen, vaihdan vain paikkakuntaa. Ei se sen vaikeampaa ole.
Mä oon ihan sulaa vahaa
3
1027
Vastaukset
- Anonyymi
Jep. Immunkin piti muuttaa kurdistaniin. Kehuskelee yhdet puheet ja oli yhden yön jossain viidentähden hotellissa aidatulla alueella. Sinullekin riittää sitten, että käyt vain naapurikaupungissa ja tulet takaisin. Yhet puheet🤣 muista se!
- Anonyymi
Älä pelkää tolla järjellä ja huumorintajulla et voi tyriä. Ite en muuta teekään kuin mokaan ja kun tarpeeksi paljon on tyriny niin ei enää jaksa välittää. Joten kannattaa jos jo sulat, niin oikea aika on käsillä. Niin ja so what? Ihmiset liikaa panttaa, tukahduttaa tunteitaan ja se sairastuttaa. Just let it flow. Onnea ja menestystä sulle! Nyt hyvää yötä vaikka en sua tunne 🪽
- Anonyymi
Juu ei.
Olen jo nähnyt, ettei sinussa ole hiventäkään empatiaa.
Ystäväpiirisi kertoo, ettei kannata edes ystävystyä.
Kuvittelet minua helposti höynäytettäväksi, olet väärässä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614428KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1523291Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?552560Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo492554- 1102285
- 241893
- 241681
- 301626
- 1691540
- 361275