Onko kukaan lääkäri kokeillut käyttää edes lyhyen aikaa neuroleptejä? Ne ovat järkyttäviä lääkkeitä.
Onko kukaan lääkäri kokeillut
13
113
Vastaukset
- Anonyymi
Liika annostus on pahaksi, soita hoitajallesi.
- AnonyymiUUSI
Miten niin liika annostus saattaa olle liian vähän ja se ei silloin tehoa
- Anonyymi
Taisi olla joku tanskalainen tutkimus missä todettiin, että lääkärien kynnys kokeilla lääkkeitä on huomattavasti matalampi, kuin ns. tavan pulliaisten. Eli ihan varmasti on.
Lääkärit eivät ole mitään superihmisiä, ja heillä on myös mielenterveysongelmia. Mutta ihminen kyky opiskella pitkäkestoisesti vaativaan ammattiin, heikkenee sitä mukaa mitä vakavampi mielenterveysognelma on.
Toisin sanoen se voi olla harvinaista, ja / tai epätodennäköistä että lääkäri vetäisi täpöllä neuroleptejä ja toimisi lääkärin ammatissa.- AnonyymiUUSI
Ja myös heikkenisi jos käytät neuroleptejä
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ja myös heikkenisi jos käytät neuroleptejä
No sehän riippuu annoksesta... Ja sillon kun on kovat annokset kyseessä, niin sillon on pelikaani jo muutenki turbiinissa.
- Anonyymi
Ei ole koska ne ovat vaarallisia leikkausali-nukutusaineita. Ei lääkärit niihin itse koske kuin kumikäsineet kädessä.
- AnonyymiUUSI
Arvostelijat ilmeisesti käyttävät neuroleptejä suuria määriä. Olen käyttänyt neuroleptiä 38 vuotta. Nyt tosin olen alkanut pienentelemään annosta. En mielestäni tarvitse enää sitä. Ei ole ollut ongelmia. Tein töitä julkisella 28 vuotta lääkkeen alaisena.
- AnonyymiUUSI
Kumikäsineet käsissä , siksi ettei lääkkeen kuoreen taru sinun bakteereita . Joten älä vetele omia johtopäötöksiösi
Ei suinkaan ole niin että kaikkia lääkkeitä käytetään mitenkään leikkaus salissa nukutus aineena , joitakin kyllä apuna kuten alimemazin ja nyt ei oikein muistu se toinen lääke mieleen. Olisiko ollut atarax . Mutta silloin niitä annetaan paljon suurempi määrä. Esimlöökityksesnä kun leikataan
Niin että kyllä lääkärit nämä asiat tietää, eritekin juuri sen koska justeerata lääke annostusta.
Minun työvuosina kun annettiin lääke .
Joten lääkkeissä on niin vähän potilaalle niin laitettiin ne pinseteillä pieneen mukiin
- Anonyymi
Noilla kemikaaleilla ihmiset lamautetaan,
lähes tapetaan pystyyn. - AnonyymiUUSI
Miksi lääkärien pitäisi niitä käyttää . Sillä ne lääkkeet on testaus isoissa ryhmissä,.
On se ihmeellistä että juuri Suomessa voidaan niin huonosti siitä , kun tilastoissa muissa maissa sanova5 että ovat kiitollisia kun saivat avun.
Olisko että sinulla ei edes ole oikea diagnoosi . Aiis ta4koita5 skitsofreniaan kirjoitettuja lääkkeitä , sillä olen huomannut että moni sotkee sanat neurolepti ja masennus lääkkeet ja sanovat kaikkia mt lääkkeitä neurolepteiksi,
Otatko lääkkeen kuten se pitää ottaa , se tapaa lukea tuoteselostuksessa miten se otetaan sillä joitain lääkkeitä otetaan patrintuntia ennen ruokaa ja jotain toista taas ruuan kanssa , joten on tärkeää, tietää miten lääkettä otetaan Siis sillä on merkitystä paranemisessa . - AnonyymiUUSI
Lääkärit varmaankin ovat tietoisia, millaisia lääkkeitä käyttäisivät, jos käyttäisivät. Ei varmaan koskisi ihan mihin tahansa lääkkeeseen.
Hoitajia ainakin on joskus jäänyt kiinnikin työpaikallaan, kun ovat käyneet osaston lääkekaapilla salaa. Potkuthan he ovat saaneet.
Lääkärit tuskin kävisivät osaston kaapilla, vaan hankkisivat omansa muita teitä. - AnonyymiUUSI
Lääkäri joka rullaa läpi tuhansia ihmisiä, niin näkee kyllä käytännössä miten ne aineet parantaa sitä ihmisen elämänlaatua..
Se mitä he näkee on hyvin linjassa myös niiden tutkimustulosten kanssa, mitä he lukee.- AnonyymiUUSI
Lääkärit on tarkkoja.
Vuosia sitten olin itse pakkohoidossa, ja osastonlääkäri, psykiatri, otti minulta yhden vanhan polven neuroleptin kokonaan pois käytöstä.
Meni muutamia kuukausia, kun tuo psykiatri sanoi, että oli hyvä kun otettiin se lääke pois, olin kuulemma parantunut silmissä. Toki itsekin huomasin vointini kohentuneen. Se oli oikeastaan startti parempaa elämää kohti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e3178153Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne996389Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1743683- 722569
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee402470- 452313
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san222186- 1032026
Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1962024- 481595