Isoista kaupungeita tulevst masseudulle ei enään lp- poliisia peltilehmiä vain on siellä kamera välähtää aina välillä 2 kertaa jo tänä päivänä kummatkin autot olivat mustia sedan ,farmari menivät ohi että heilahti .Lentobensaa tai jotakin muuta piristettä ,paljon rahaa huoletonta autolla ajo on 80 >alueella 120 km/h .
Jops keski- ikäiset eivä noudata nopeus rajoituksi a ajetaan mittari pojassa ei valvontaa
41
447
Vastaukset
- Anonyymi
Täälläpäin kukaan ei aja nopeusrajoitusien mukaan vain talvella noudatetaan niitä ja vain jos poliisit sattuvat samalla tiealueella vastaan tulemaan .Kukaan ei aja 80km/h alueella 80 vähintään 100 km/h kuoppasia teitä jos kuopat ei tunnu kun ajetaan kovempaa eikä ole enään valvontaa LP-takaisin rahaa tulisi 7 vrk noin 100000€ korkeintaan 30min per tien kohta eri kohdilla täysin eri paikkaan lähteä .Eikä sillä lailla 1 h kukaan ei aja ylinopeutta kiintiö tuli täyteen sitten seuraavan kerran ensi vuonna.
- Anonyymi
Täällä onneksi ajetaan lähellä nopeusrajoitusta. Ehkä menee karvan verran yli, mutta monet ajavat rajoitusten mukaisesti. Sekaan tulee sitten välillä niitä ylinopeusyrjöjä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täällä onneksi ajetaan lähellä nopeusrajoitusta. Ehkä menee karvan verran yli, mutta monet ajavat rajoitusten mukaisesti. Sekaan tulee sitten välillä niitä ylinopeusyrjöjä.
Samoin täällä ihan jo liikennemäärien takia. Liikennevirta etenee suunnilleen suurinta sallittua ja homma toimii. Ja jos sitten joku haluaisi ajaa kovempaa, niin siinähän haluaa. Joutuu yrittämään pippeli aika monesta ohi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samoin täällä ihan jo liikennemäärien takia. Liikennevirta etenee suunnilleen suurinta sallittua ja homma toimii. Ja jos sitten joku haluaisi ajaa kovempaa, niin siinähän haluaa. Joutuu yrittämään pippeli aika monesta ohi.
Sitä taas on poikkeavalla ohittamisessa vaikeuksia kun......
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitä taas on poikkeavalla ohittamisessa vaikeuksia kun......
Puhun siis itsestäni. Ja poikkeava olen kaikilla tavoilla. Ymmärtäkää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Puhun siis itsestäni. Ja poikkeava olen kaikilla tavoilla. Ymmärtäkää.
Se on kyllä huomattu tuosta itsesi kanssa väittelystä ja tiiviistä kiinnostuksestasi maskuliinisiin genitaaleihin. Ei ymmärretä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hienoa, että jossakin on noinkin rauhallista liikenne. Meidän kohdilla on laskettu, että joka kahdeksas kulkija on raskas ajoneuvo, joten paljolti niiden vauhtia mennään ohituskaistojen välillä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hienoa, että jossakin on noinkin rauhallista liikenne. Meidän kohdilla on laskettu, että joka kahdeksas kulkija on raskas ajoneuvo, joten paljolti niiden vauhtia mennään ohituskaistojen välillä.
Eli siellä kannattaa matkaan varata sillä ajatuksella aikaa, että joutuu ajamaan raskaan liikenteen rytmissä.
- Anonyymi
Miten täällä voi esiintyä toisena henkilönä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten täällä voi esiintyä toisena henkilönä?
Noin kuten sinä teet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noin kuten sinä teet.
En esiinny täällä toisena enkä tiedä, miten niin edes voisi tehdä. Omituisia väität.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En esiinny täällä toisena enkä tiedä, miten niin edes voisi tehdä. Omituisia väität.
Esimerkki toisena henkilönä esiintymisestä, 2025-05-22 18:52:54 lieneekö sinun kommentti?
Omituista tuollainen toisena esiintyminen tosiaan on. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Esimerkki toisena henkilönä esiintymisestä, 2025-05-22 18:52:54 lieneekö sinun kommentti?
Omituista tuollainen toisena esiintyminen tosiaan on.No ei ole. Tämän kirjoituksen kirjoitin itse.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei ole. Tämän kirjoituksen kirjoitin itse.
Kyllä esimerkki on juurikin sitä toisena henkilönä esiintymistä, oletpa sinä tuon kommentin kirjoittaja tai et.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä esimerkki on juurikin sitä toisena henkilönä esiintymistä, oletpa sinä tuon kommentin kirjoittaja tai et.
Kuka siinä esiintyy kenenä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä esiinnyn nyt toisena. Etkö huomaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos sinä esiinnyt minuna ja minä esiinnyn sinuna, niin sitten se menee tasan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kommentoija esiintyy vastaamansa kommentin kirjoittajana.
Tiedäthän ja ymmärräthän sinä toki tämän joten kun olet erikoisen viisaana ja fiksuna henkilönä tullut tunnetuksi, niin miksi moista ylipään kyselet? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kommentoija esiintyy vastaamansa kommentin kirjoittajana.
Tiedäthän ja ymmärräthän sinä toki tämän joten kun olet erikoisen viisaana ja fiksuna henkilönä tullut tunnetuksi, niin miksi moista ylipään kyselet?Miten tuollainen on edes mahdollista?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt esiinnyn itsenäni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten tuollainen on edes mahdollista?
Sitä sinun täytyy kysyä tuolta toisena esiintyneeltä kirjoittajalta, ellet sitten satu olemaan itse se toisena esiintynyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitä sinun täytyy kysyä tuolta toisena esiintyneeltä kirjoittajalta, ellet sitten satu olemaan itse se toisena esiintynyt.
Sinä et siis tiedä, miten toisena voi esiintyä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt esiinnyn itsenäni.
Et esiintynyt, vaan minuna.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä et siis tiedä, miten toisena voi esiintyä?
Totta kai tiedän, ja tiedäthän sen sinäkin.
Tuosta on tyyppi esimerkki annettu, siitä vaan lukemasi ymmärtämään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta kai tiedän, ja tiedäthän sen sinäkin.
Tuosta on tyyppi esimerkki annettu, siitä vaan lukemasi ymmärtämään.Kirjoititko tuon nyt itse?
- Anonyymi
Mistä tietää, että 80 alueella joku ajaa 120?
...tietysti jos itse on se joku.....
Kyllä se niin tahtoo olla, että seniilit ajaa huomattavan hitaasti ja koetaan, että normaalisti ajavat menee kovaa.
Mittarin mukaan...
Niimpä niin.
Ei kyvyt riitä ajamiseen ja nopeuden hallintaan samaan aikaan.- Anonyymi
Kun tietää oman ajoneuvonsa mittarivirheen ja itse ajaa sen mukaan, niin jos joku menee lujempaa, niin tietää ainakin tämän ajavan yli nopeusrajoituksen.
- Anonyymi
Jos et tiedä, miksi muiden tarkkailulla liikenteessä on tärkeää ja laki jopa siihen velvoittaa, niin kannattaa jättää kuskin hommat muille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos et tiedä, miksi muiden tarkkailulla liikenteessä on tärkeää ja laki jopa siihen velvoittaa, niin kannattaa jättää kuskin hommat muille.
Ei sitä nyt kuskin hommia tarvitse kenenkään sen takia jättää , että jättää muiden turhan kyttäämisen pois (johon mikään laki ei velvoita) ja keskittyy siihen omaan ajamiseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei sitä nyt kuskin hommia tarvitse kenenkään sen takia jättää , että jättää muiden turhan kyttäämisen pois (johon mikään laki ei velvoita) ja keskittyy siihen omaan ajamiseen.
Laki velvoittaa katsomaan ja huomioimaan muiden eteneminen. Tienkäyttäjän on ennakoitava toisten tienkäyttäjien toimintaa vaaran ja vahingon välttämiseksi ja sovitettava oma toimintansa sen mukaisesti sujuvan ja turvallisen liikenteen edistämiseksi. Et selvästikään ymmärrä etkä osaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laki velvoittaa katsomaan ja huomioimaan muiden eteneminen. Tienkäyttäjän on ennakoitava toisten tienkäyttäjien toimintaa vaaran ja vahingon välttämiseksi ja sovitettava oma toimintansa sen mukaisesti sujuvan ja turvallisen liikenteen edistämiseksi. Et selvästikään ymmärrä etkä osaa.
Toki osaan ja ymmärrän , että tuo kohkaamasi pykälä on vain ja ainoasataan sitä silmälläpitäen laadittu, että onnettomuuden sattuessa molempia osapuolia voidaan sakottaa.
Tuohon kuvittelemaasi toisten kyttäämiseen laki ei velvoita. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinulla on autossa tutka muiden nopeuksien seurantaa varten?
Pitäisikö kuitenkin keskittyä ajamiseen ja liikenteeseen? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toki osaan ja ymmärrän , että tuo kohkaamasi pykälä on vain ja ainoasataan sitä silmälläpitäen laadittu, että onnettomuuden sattuessa molempia osapuolia voidaan sakottaa.
Tuohon kuvittelemaasi toisten kyttäämiseen laki ei velvoita.Vänkkääjä päässyt taas mielipuuhasnsa. Väittäkää nyt joku sille vastaan että se pääsee vänkkäämään lisää! 😄
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinulla on autossa tutka muiden nopeuksien seurantaa varten?
Pitäisikö kuitenkin keskittyä ajamiseen ja liikenteeseen?Ei ole. Miksi olisi? Tutka ei myöskään liity siihen, että tienkäyttäjän on ennakoitava toisten tienkäyttäjien toimintaa vaaran ja vahingon välttämiseksi ja sovitettava oma toimintansa sen mukaisesti sujuvan ja turvallisen liikenteen edistämiseksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vänkkääjä päässyt taas mielipuuhasnsa. Väittäkää nyt joku sille vastaan että se pääsee vänkkäämään lisää! 😄
Patologinen väittämisen tarve vaivaa ilmiselvästi häntä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vänkkääjä päässyt taas mielipuuhasnsa. Väittäkää nyt joku sille vastaan että se pääsee vänkkäämään lisää! 😄
Mikä sinua totuudessa taas noin pahoin harmittaa?
- Anonyymi
Avaaja voisi mennä kielikouluun.
- Anonyymi
Täälläpäin ajetaan jatkuvasti ylinopeutta= Sama olisi vaihtaa nopeustaulut 2 pykälää ylemmäs 80>100 km/h .
- Anonyymi
Missään ei ole todettu, että ylinopeus olisi vaarallista. Liian suuri ajonopeus aiheuttanee onnettomuuksia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missään ei ole todettu, että ylinopeus olisi vaarallista. Liian suuri ajonopeus aiheuttanee onnettomuuksia.
Liian suuri tilannenopeus aiheuttanee onnettomuuksia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Liian suuri tilannenopeus aiheuttanee onnettomuuksia.
Lisää riskiä.
Väärä tilannenopeus aiheuttaa häiriöitä liikenteeseen.
Sekin lisää onnettomuusriskiä ja kaikkien polttoaineenkulutusta.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup324431Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko252325Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene142317Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su512078- 321647
Se meidän sydänyhteys
Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi731466Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla321421- 661274
- 821231
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?401054