Isoista kaupungeita tulevst masseudulle ei enään lp- poliisia peltilehmiä vain on siellä kamera välähtää aina välillä 2 kertaa jo tänä päivänä kummatkin autot olivat mustia sedan ,farmari menivät ohi että heilahti .Lentobensaa tai jotakin muuta piristettä ,paljon rahaa huoletonta autolla ajo on 80 >alueella 120 km/h .
Jops keski- ikäiset eivä noudata nopeus rajoituksi a ajetaan mittari pojassa ei valvontaa
15
158
Vastaukset
- Anonyymi
Täälläpäin kukaan ei aja nopeusrajoitusien mukaan vain talvella noudatetaan niitä ja vain jos poliisit sattuvat samalla tiealueella vastaan tulemaan .Kukaan ei aja 80km/h alueella 80 vähintään 100 km/h kuoppasia teitä jos kuopat ei tunnu kun ajetaan kovempaa eikä ole enään valvontaa LP-takaisin rahaa tulisi 7 vrk noin 100000€ korkeintaan 30min per tien kohta eri kohdilla täysin eri paikkaan lähteä .Eikä sillä lailla 1 h kukaan ei aja ylinopeutta kiintiö tuli täyteen sitten seuraavan kerran ensi vuonna.
- Anonyymi
Täällä onneksi ajetaan lähellä nopeusrajoitusta. Ehkä menee karvan verran yli, mutta monet ajavat rajoitusten mukaisesti. Sekaan tulee sitten välillä niitä ylinopeusyrjöjä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täällä onneksi ajetaan lähellä nopeusrajoitusta. Ehkä menee karvan verran yli, mutta monet ajavat rajoitusten mukaisesti. Sekaan tulee sitten välillä niitä ylinopeusyrjöjä.
Samoin täällä ihan jo liikennemäärien takia. Liikennevirta etenee suunnilleen suurinta sallittua ja homma toimii. Ja jos sitten joku haluaisi ajaa kovempaa, niin siinähän haluaa. Joutuu yrittämään pippeli aika monesta ohi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samoin täällä ihan jo liikennemäärien takia. Liikennevirta etenee suunnilleen suurinta sallittua ja homma toimii. Ja jos sitten joku haluaisi ajaa kovempaa, niin siinähän haluaa. Joutuu yrittämään pippeli aika monesta ohi.
Sitä taas on poikkeavalla ohittamisessa vaikeuksia kun......
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitä taas on poikkeavalla ohittamisessa vaikeuksia kun......
Puhun siis itsestäni. Ja poikkeava olen kaikilla tavoilla. Ymmärtäkää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on kyllä huomattu tuosta itsesi kanssa väittelystä ja tiiviistä kiinnostuksestasi maskuliinisiin genitaaleihin. Ei ymmärretä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hienoa, että jossakin on noinkin rauhallista liikenne. Meidän kohdilla on laskettu, että joka kahdeksas kulkija on raskas ajoneuvo, joten paljolti niiden vauhtia mennään ohituskaistojen välillä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hienoa, että jossakin on noinkin rauhallista liikenne. Meidän kohdilla on laskettu, että joka kahdeksas kulkija on raskas ajoneuvo, joten paljolti niiden vauhtia mennään ohituskaistojen välillä.
Eli siellä kannattaa matkaan varata sillä ajatuksella aikaa, että joutuu ajamaan raskaan liikenteen rytmissä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei tuo toisena henkilönä esiintymisesi ketään hämää, tosin oman tyhmyytesi tuolla kyllä todistat.
- Anonyymi
Mistä tietää, että 80 alueella joku ajaa 120?
...tietysti jos itse on se joku.....
Kyllä se niin tahtoo olla, että seniilit ajaa huomattavan hitaasti ja koetaan, että normaalisti ajavat menee kovaa.
Mittarin mukaan...
Niimpä niin.
Ei kyvyt riitä ajamiseen ja nopeuden hallintaan samaan aikaan.- Anonyymi
Kun tietää oman ajoneuvonsa mittarivirheen ja itse ajaa sen mukaan, niin jos joku menee lujempaa, niin tietää ainakin tämän ajavan yli nopeusrajoituksen.
- AnonyymiUUSI
Jos et tiedä, miksi muiden tarkkailulla liikenteessä on tärkeää ja laki jopa siihen velvoittaa, niin kannattaa jättää kuskin hommat muille.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jos et tiedä, miksi muiden tarkkailulla liikenteessä on tärkeää ja laki jopa siihen velvoittaa, niin kannattaa jättää kuskin hommat muille.
Ei sitä nyt kuskin hommia tarvitse kenenkään sen takia jättää , että jättää muiden turhan kyttäämisen pois (johon mikään laki ei velvoita) ja keskittyy siihen omaan ajamiseen.
- Anonyymi
Avaaja voisi mennä kielikouluun.
- Anonyymi
Täälläpäin ajetaan jatkuvasti ylinopeutta= Sama olisi vaihtaa nopeustaulut 2 pykälää ylemmäs 80>100 km/h .
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 672801
- 462554
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4312217- 792128
- 951956
- 321692
- 121526
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171477Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?261283Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil181165