Ja minä keski-ikäinen mies. Minun pitäisi jo osata olla järkevä tässä iässä. Mutta se nuori nainen on ajatuksissa joka päivä. Kun en viikkoon ole nähnyt niin on vaikeaa. Kaipaan sitä nuorta naista, paljon enemmän kuin ikinä uskoinkaan.
En yhtään ajatellut että näin kävisi, luulin että osaisin hallita tämmöiset jutut. En näköjään hallinut yhtään mitään.
Tilanne on todella monimutkainen, ja hankala. Mikään siinä ei ole yksinkertaista.
Varmaan parasta olisi kun en enää sitä naista tapaisi, mutta odotan joka päivä sitä että milloin vaan sen taas näkisin. Kun se nainen on ajatuksissani joka päivä, koko ajan.
Mitä voin tehdä tässä tilanteessa?
mies
Nuorempi nainen
8
152
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Miksi et tee asialle jotakin. Tunnetteko hyvin, jos niin niin kannattaa antaa mahdollisuus. Jos ette, tunne perustuu vain ulkokuoreen, eikä ole syvällistä rakastumista. Silloin voi päättää olla näkemättä, se menee ohi. Mutta oikean rakkauden ohi ei kannata kulkea.
Onko ikäero suuri? Tiedätkö tunteeko samoin?- AnonyymiUUSI
On sitä ikäeroa jonkinverran, paljon. Kyllä se nainen minusta selvästi pitää, vähintäänkin. Olen tuntenut jo aika pitkään, vuosia. Alkuun en ollenkaan yhtään ajatellut että voisin ihastua, kuvittelin ettei hän ole ollenkaan minun tyyppiäni, niin erillainen kuin minä, ihan kaunis kyllä muuten. Mutta kun yhden kerran katsoin silmiin liian pitkään niin jotain tapahtui, en ymmärrä miten niin kävi.
En oikein arvaa tehdä mitään, kun tilanne on monimutkainen. Mutta silti tuntuu että on pakko tehdä jotain. Kun en häntä saa ajatuksistani pois mitenkään, vaikka viikko sitten näin viimeksi. Ei vaan katoa.
mies - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
On sitä ikäeroa jonkinverran, paljon. Kyllä se nainen minusta selvästi pitää, vähintäänkin. Olen tuntenut jo aika pitkään, vuosia. Alkuun en ollenkaan yhtään ajatellut että voisin ihastua, kuvittelin ettei hän ole ollenkaan minun tyyppiäni, niin erillainen kuin minä, ihan kaunis kyllä muuten. Mutta kun yhden kerran katsoin silmiin liian pitkään niin jotain tapahtui, en ymmärrä miten niin kävi.
En oikein arvaa tehdä mitään, kun tilanne on monimutkainen. Mutta silti tuntuu että on pakko tehdä jotain. Kun en häntä saa ajatuksistani pois mitenkään, vaikka viikko sitten näin viimeksi. Ei vaan katoa.
miesViikko on vielä pieni aika olla näkemättä. Mutta sitten kun toinen on kuukausia ja kuukausia mielessä, vaikka ei olla nähty, niin mitäs sitten...?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
miesMonimutkainen tilanne eli olette varattuja sekä työkavereita? Ikäero noin 20 vuotta? Klassikko.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
miesMissä näit naista viikko sitten?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Missä näit naista viikko sitten?
En kerro.... En halua että kukaan tunnistaa tästä
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Viikko on vielä pieni aika olla näkemättä. Mutta sitten kun toinen on kuukausia ja kuukausia mielessä, vaikka ei olla nähty, niin mitäs sitten...?
Älä edes puhu tuommoisia, viikko tuntuu tosi pitkältä ajalta. Odotan vaan joka päivä että milloin sen taas näen. Eihän tässä mitään järkeä ole. Pitäisi nyt vaan koittaa unohtaa koko juttu, en vaan tiedä miten.
mies - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Monimutkainen tilanne eli olette varattuja sekä työkavereita? Ikäero noin 20 vuotta? Klassikko.
No just jotain tuon suuntaista kyllä. Ei nyt ihan mutta sinne päin kyllä.
Ehkä se on nyt tuo kun nainen on niin paljon nuorempi niin en osannut arvioida että miten siinä käy. Luulin että hallitsisin tilanteen itse, ei tämmöisiä ongelmia ole muiden kanssa tullut vastaan vaikka joka päivä naisia näen ja niiden kanssa juttelen. Tämä yksi oli erillainen kuin ne mitkään muut. Alkuun tilanne oli minusta vaan huvittava ja mielenkiintoinen, kun huomasin hänen kiinnostuksensa, oli kivaa jutella hänen kanssaan. Mutta sitten hän katsoi hyvin pitkään silmiini ja jotain vaan tapahtui, tuollaista en osannut ollenkaan ennakoida tai edes arvata. Ei minulle ole näin ennen käynyt. Eikä kyse todellakaan ollut siitä ulkonäöstä, nätti on kyllä, mutta luulin pitäväni ihan eri näköisistä naisista, ja siksi kuvittelin että on turvallista jutella hänen kanssaan aina tilaisuuden tullen. Ei ollutkaan.
mies
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1965912Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä492695- 1562252
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne411852Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161769- 821404
Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1621377Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241311Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https331258Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.109997