Ja minä keski-ikäinen mies. Minun pitäisi jo osata olla järkevä tässä iässä. Mutta se nuori nainen on ajatuksissa joka päivä. Kun en viikkoon ole nähnyt niin on vaikeaa. Kaipaan sitä nuorta naista, paljon enemmän kuin ikinä uskoinkaan.
En yhtään ajatellut että näin kävisi, luulin että osaisin hallita tämmöiset jutut. En näköjään hallinut yhtään mitään.
Tilanne on todella monimutkainen, ja hankala. Mikään siinä ei ole yksinkertaista.
Varmaan parasta olisi kun en enää sitä naista tapaisi, mutta odotan joka päivä sitä että milloin vaan sen taas näkisin. Kun se nainen on ajatuksissani joka päivä, koko ajan.
Mitä voin tehdä tässä tilanteessa?
mies
Nuorempi nainen
24
1024
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi et tee asialle jotakin. Tunnetteko hyvin, jos niin niin kannattaa antaa mahdollisuus. Jos ette, tunne perustuu vain ulkokuoreen, eikä ole syvällistä rakastumista. Silloin voi päättää olla näkemättä, se menee ohi. Mutta oikean rakkauden ohi ei kannata kulkea.
Onko ikäero suuri? Tiedätkö tunteeko samoin?- Anonyymi
On sitä ikäeroa jonkinverran, paljon. Kyllä se nainen minusta selvästi pitää, vähintäänkin. Olen tuntenut jo aika pitkään, vuosia. Alkuun en ollenkaan yhtään ajatellut että voisin ihastua, kuvittelin ettei hän ole ollenkaan minun tyyppiäni, niin erillainen kuin minä, ihan kaunis kyllä muuten. Mutta kun yhden kerran katsoin silmiin liian pitkään niin jotain tapahtui, en ymmärrä miten niin kävi.
En oikein arvaa tehdä mitään, kun tilanne on monimutkainen. Mutta silti tuntuu että on pakko tehdä jotain. Kun en häntä saa ajatuksistani pois mitenkään, vaikka viikko sitten näin viimeksi. Ei vaan katoa.
mies - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On sitä ikäeroa jonkinverran, paljon. Kyllä se nainen minusta selvästi pitää, vähintäänkin. Olen tuntenut jo aika pitkään, vuosia. Alkuun en ollenkaan yhtään ajatellut että voisin ihastua, kuvittelin ettei hän ole ollenkaan minun tyyppiäni, niin erillainen kuin minä, ihan kaunis kyllä muuten. Mutta kun yhden kerran katsoin silmiin liian pitkään niin jotain tapahtui, en ymmärrä miten niin kävi.
En oikein arvaa tehdä mitään, kun tilanne on monimutkainen. Mutta silti tuntuu että on pakko tehdä jotain. Kun en häntä saa ajatuksistani pois mitenkään, vaikka viikko sitten näin viimeksi. Ei vaan katoa.
miesViikko on vielä pieni aika olla näkemättä. Mutta sitten kun toinen on kuukausia ja kuukausia mielessä, vaikka ei olla nähty, niin mitäs sitten...?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
miesMonimutkainen tilanne eli olette varattuja sekä työkavereita? Ikäero noin 20 vuotta? Klassikko.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
miesMissä näit naista viikko sitten?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä näit naista viikko sitten?
En kerro.... En halua että kukaan tunnistaa tästä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Viikko on vielä pieni aika olla näkemättä. Mutta sitten kun toinen on kuukausia ja kuukausia mielessä, vaikka ei olla nähty, niin mitäs sitten...?
Älä edes puhu tuommoisia, viikko tuntuu tosi pitkältä ajalta. Odotan vaan joka päivä että milloin sen taas näen. Eihän tässä mitään järkeä ole. Pitäisi nyt vaan koittaa unohtaa koko juttu, en vaan tiedä miten.
mies - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Monimutkainen tilanne eli olette varattuja sekä työkavereita? Ikäero noin 20 vuotta? Klassikko.
No just jotain tuon suuntaista kyllä. Ei nyt ihan mutta sinne päin kyllä.
Ehkä se on nyt tuo kun nainen on niin paljon nuorempi niin en osannut arvioida että miten siinä käy. Luulin että hallitsisin tilanteen itse, ei tämmöisiä ongelmia ole muiden kanssa tullut vastaan vaikka joka päivä naisia näen ja niiden kanssa juttelen. Tämä yksi oli erillainen kuin ne mitkään muut. Alkuun tilanne oli minusta vaan huvittava ja mielenkiintoinen, kun huomasin hänen kiinnostuksensa, oli kivaa jutella hänen kanssaan. Mutta sitten hän katsoi hyvin pitkään silmiini ja jotain vaan tapahtui, tuollaista en osannut ollenkaan ennakoida tai edes arvata. Ei minulle ole näin ennen käynyt. Eikä kyse todellakaan ollut siitä ulkonäöstä, nätti on kyllä, mutta luulin pitäväni ihan eri näköisistä naisista, ja siksi kuvittelin että on turvallista jutella hänen kanssaan aina tilaisuuden tullen. Ei ollutkaan.
mies
- Anonyymi
No olkoot, eihän näitä palstoja kukaan edes lue, eikä täältä ketään voi tunnistaa. Parin viikon sisällä näen hänet taas. Kyse on siis työpaikasta jossa molemmat olemme. Olen usein kahdestaan hänen kanssaan toimistolla, hän on niin kaunis ja niin iloinen ja hymyilee aina kun juttelee minulle. Se vaikuttaa tosi paljon, ei häneen vaan voi olla ihastumatta. Molemmilla on kumppanit. Hän on 20-25v ja minä olen 45-50v. En siis halua kertoa tarkkaa ikää... enkä työn alaa. En aio tehdä mitään liikettä hänen suhteensa, hän saa tehdä mikäli haluaa niin. Joten mitään ei todennäköisesti tule ikinä tapahtumaan.
mies - Anonyymi
Kuvitelma omasta järkevyydestä on karissut. Ihastuin työpaikalla vanhempaan mieheen. Hänen kanssa on ihana tehdä töitä ja jotenkin hän tuntuu niin omalta ja hyvältä siinä lähellä. Ikäero ei haittaa vaan se työpaikka. Parasta on tietysti tehdä töitä yhdessä, mutta läheisemmät asiat pitää hoitaa muualla kuin työpaikalla. Kaipaan häntä silloin, kun ei kohdata. Viikot tuntuvat yllättävän pitkiltä. Sitten taas nähdään ja kohtaamisista tulen valtavan onnelliseksi.
Tsemppiä sinulle, nauti ihastumisesta ja ihastukesta.
Hyvänyön suukko omalle ihastukselle.- Anonyymi
Melkein samanlaista kun meillä mutta ei vaan ole niitä läheisempiä asioita. Eikä taida tullakaan, kun en aio lähestyä. Tai ehkä koskettaa joskus vielä mutta en sen enempää.
Paljonko ikäeroa on? Meillä on aika huomattava ikäero kyllä.
mies - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Melkein samanlaista kun meillä mutta ei vaan ole niitä läheisempiä asioita. Eikä taida tullakaan, kun en aio lähestyä. Tai ehkä koskettaa joskus vielä mutta en sen enempää.
Paljonko ikäeroa on? Meillä on aika huomattava ikäero kyllä.
miesLäheisimpiä asioita voi tulla, ei kuitenkaan työpaikalla. Työpakalla pieniä kosketuksia. Asiat saisivat pysyä kahdenvälisinä. Silloin kaikki on helpompaa. Ikäero kaiketi 10-20 vuoden välimaastossa.
- Anonyymi
Tapaatteko toimistoympäristössä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tapaatteko toimistoympäristössä?
Nnjoo, sen kaltaisessa joo. On toimisto joka liittyy johonkin muuhun toimintaan. En taida ihan tämän tarkemmin kertoakaan....
mies
- Anonyymi
Ootko Danny? Jotenkin yhtä laimee.
- Anonyymi
Minulla on ihan samanlainen tilanne vähän vanhemman miehen suhteen. Tilanne on todella todella vaikea ja mietin häntä lähes koko ajan... 😳
Kertokaa fiksut vain neuvoja.- Anonyymi
Minä en ole sinua fiksumpi niin en osaa mitään sanoa... Vaikeaa on täälläkin. En yhtään tiedä mitä tehdä, jos ei tee mitään niin tilanne jatkuu vaan tälläisenä.
mies - Anonyymi
Puhu sille, hymyile, juttele mukavia, kosketa sitä, halaa sitä.
Sen pidemmälle ei ole mikään pakko mennä, tuokin on jo paljon pitkään jatkuneessa tilanteessa. Tärkeintä on se puhuminen.
- Anonyymi
Ei siinä ulkonäköä liioin katella kun todella ihastuu päätäpahkaa ja myöhemmin jopa rakastuu. Tottakai ulkonäkö vaikuttaa, mutta en minäkään koskaan ole voinut vaikuttaa kehen ihastun. Miehet olleet kaikki hyvin erilaisia keskenään. Mulla mitään yhtä tyyppiä ole.
Mut hieman vanhempi mies löi kyllä mua ns. "lekalla päähän" jo heti aluksi. Tais viedä 6-0. Ja sen jälkeen ollaan kyllä vähän lähennytty tietyllä tapaa.
Kyllähän omat tunteet pelottaakin, jos on hankala tilanne.
Haluaa nähdä toista ja samaan aikaan pakoilla. 🫣Kumpikin tuntuu ikävältä, kun haluaisi vaan tämän ihmisen lähelle. Ihan lähelle. - Anonyymi
Huh.. omassa työssäni paljon nähnyt näitä tilanteita. Ihastutaan, rakastutaan, aloitetaan suhde. Oma elämä ryssitään. Ero tulee ja vaimo puhkeaa kukkaan. Miestä alkaa harmittaan. Ja tottakai alkaakin. Suhde nuorempaan naiseen lässähtää kuukausissa, joskus ne kestää vuosia. Tekevät vielä jopa lapsen yhdessä ja kappas viiskymppisenä olet taaperon isä. Alat tuntua kolmikymppisen puolisosi silmissä vanhukselta, nuori nainen haluaa nyt nuoremman kollin.
Miettikää ihan kakskertaa mihin ryhdytte.- Anonyymi
jaaha sinäkin olet aktivoitunut joka on niin paljon nähnyt, huolehdi omista asioistasi vaikka ukkos läksikin nuoremman perään katkeruus ei ole kaunista hyi äläkä valehtele ja keksi tarinoita löydät jonkun kyllä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
jaaha sinäkin olet aktivoitunut joka on niin paljon nähnyt, huolehdi omista asioistasi vaikka ukkos läksikin nuoremman perään katkeruus ei ole kaunista hyi äläkä valehtele ja keksi tarinoita löydät jonkun kyllä
Hahaa! Eipä käy minuun tuo ollenkaan. Paitsi että kokemusta on kyllä kertynyt elämästä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hahaa! Eipä käy minuun tuo ollenkaan. Paitsi että kokemusta on kyllä kertynyt elämästä.
sinulla sitä kokemusta on kertynyt vaan siitä että mies jättää nuoremman naisen takia jonka tapasi töissä....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
sinulla sitä kokemusta on kertynyt vaan siitä että mies jättää nuoremman naisen takia jonka tapasi töissä....
Tusheee !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait233133Hei! Halusin vain kertoa.
En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso3763Kirjoittaisit edes jotain josta tiedän
Varmasti oletko se oikeasti sinä. Tänään tälläinen olo. 68750Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?
Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani3700Mistä tietää, onko hän se oikea?
Siitä, kun sitä ei tarvitse miettiä. Siitä, kun hänen olemassa oleminen ja ajatteleminen saa hymyilemään. Siitä, kun ha35607Miten voitkin olla aina niin fiksu
...aina niin huomaavainen, kärryillä ja kartalla. Yritän etsimällä etsiä sinusta jotain vikaa, että saisin pidettyä sydä32591Tiesitkö? Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi seksuaalirikollinen
Järkyttävää… Motin mukaan Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi yksityiselämässään syyllistynyt es20539- 39533
Sofia Zida puhuu rehellisesti suhteesta Andy McCoyhin: "Se on ollut mulle tavallaan..."
Sofia ja Andy, aika hellyttävä parivaljakko. Sofia Zida on mukana Petolliset-sarjassa. Hänet nähtiin Yökylässä Maria Ve3529- 40521