Haluaisin saada kunnon paksua munaa mun märkänä olevaan pilluun. Sormia uppoaa 2 ja lähes 3 jos on ensin hyvin nuoltu märäksi.
Paksua munaa vailla
8
929
Vastaukset
- Anonyymi
Kiinnostaa mistä päin olet.Voisin nuolla pimpukkaasi alkuun . Mies 58v.
- Anonyymi
Mistä päin olet 40v hyvin varustettu mies voi hoitaa sinut hyvin.
- Anonyymi
Olen uusimaa m58v
- Anonyymi
Pikkutyttö on kun noin tiukka pimppi.
- Anonyymi
Ihan keski-ikäinen muutaman lapsen äiti. Hyvällä treenillä pidetty pimppi tiukkana. Itsellä orkun tullessa miehet kertoneet mun pillun syövän kyrvän supistelujen myötä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan keski-ikäinen muutaman lapsen äiti. Hyvällä treenillä pidetty pimppi tiukkana. Itsellä orkun tullessa miehet kertoneet mun pillun syövän kyrvän supistelujen myötä.
WoW. Täällä olisi intohimoinen 50v. 180/90 kielimies Keski-Suomesta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
MISTÄPÄIN? (Ap siis)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä kiinnostaa Mistä päin olet..Mies etelästä.
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt333204Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.441599Kun kohtaat jotain ainutlaatuista
ja upeaa, johon rakastut ehkä ensimmäistä kertaa ihan tosissaan. Sitten sähläät kaiken omien epävarmuuksien vuoksi. Eikö19991Mua ahdistaa
Tämä juttu. Miksi nainen torjuit minut vaikka kiinnostuksen merkkejä oli? Eihän tämän jutun olisi tarvinut johtaa sen pi32979- 59953
Ei tämä enää tervettä oo
Sydän pamppaillen oon jo tunnin meinannu laittaa sulle viestiä... Sormi tärisee lähetä kuvakkeen kohdalla.22938Tuli vain mieleen
että etkös sä yritäkin muiden miehiä? Se sun tuttava kertoi. En arvosta tuollaista naista, ihmekös kun oot sinkku. m -37850Perämoottoreiden huolto melkoisen kallista
Minulla on tuollainen keskikokoinen perämoottori ja yleistä merkkiä. Kyselin sille keväthuoltoa paikallisista liikkeistä36813Tanskademarit: ilman risusavottaa ei rahaa!
Näin persuna on pakko ihailla noita Tanskan demareita. Tanskalaisessa sosiaalidemokratiassa ei työtön saa rahaa ellei os173803- 48719