Haluaisin saada kunnon paksua munaa mun märkänä olevaan pilluun. Sormia uppoaa 2 ja lähes 3 jos on ensin hyvin nuoltu märäksi.
Vastaukset 8
- Anonyymi
Kiinnostaa mistä päin olet.Voisin nuolla pimpukkaasi alkuun . Mies 58v.
- Anonyymi
Mistä päin olet 40v hyvin varustettu mies voi hoitaa sinut hyvin.
- Anonyymi
Olen uusimaa m58v
- Anonyymi
Pikkutyttö on kun noin tiukka pimppi.
- Anonyymi
Ihan keski-ikäinen muutaman lapsen äiti. Hyvällä treenillä pidetty pimppi tiukkana. Itsellä orkun tullessa miehet kertoneet mun pillun syövän kyrvän supistelujen myötä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan keski-ikäinen muutaman lapsen äiti. Hyvällä treenillä pidetty pimppi tiukkana. Itsellä orkun tullessa miehet kertoneet mun pillun syövän kyrvän supistelujen myötä.
WoW. Täällä olisi intohimoinen 50v. 180/90 kielimies Keski-Suomesta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
MISTÄPÄIN? (Ap siis)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä kiinnostaa Mistä päin olet..Mies etelästä.
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei4381901- 1501237
- 901141
- 1131131
- 691125
Miksi naiset tuoksuvat vaihdevuosien tietyssä vaiheessa todella etäännyttäviltä
Mietin tätä, onko luojalla ollut jokin tarkoitus näin voimakkaan lemun aikaan tekemiselle. Monet ajattelevat miten joku176984- 100783
- 45701
Voisitko mies auttaa..
Ottaisit yhteyttä vielä kerran, jos haluat? 🤔 Jätäthän ilkeät kommentit pois.50699En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.57664