Sori mut sun poikaystävästä ei oo kilpailijaksi mulle

Anonyymi-ap

oon komeempi, kivempi, persoonallisempi, ihanampi ja parempi,lihaksikkaampi ja todennäköisesti älykkäämpikin, parhaassa tapauksessa saan neuvoteltua eron hänen kanssaan, eikä sua nainen edes tarvita siihen.

Odotin, että siellä ois joku komea prinssi jolle mul ei olis mitään mahista, nyt on jotenkin petetty olo, tuollainen ihminen muka "paras" sulle, ei sulla oo mitään arvostusta itseäs kohtaan nainen, mut etköhän saa sitä mun kanssa suhteessa, näytän sulle rakkauden jota et oo ikinä kokenut kenenkään kanssa.

41

357

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Rakkaita olette molemmat, myös sinä pissapää.

• Anonyymi

No en kyl jaa tuon näköisen miehen kaa, oot mun rakas😘😌

• Anonyymi

Liika itserakkaus ja ylimielisyys voivat helposti kääntää vaakakupin suuntaa? Aina hyvä muistuttaa itseä siitä, että kukaan ei ole täydellinen, vaikka kuinka haluaisi. Sivusta totean.

• Anonyymi

Tuolla luonteella et saa ketään.

• Anonyymi

Juuri näin. Tekstin kirjoittaja esittää itsensä hyvin itsevarmana ja jopa ylimielisenä, mikä voi viitata narsistiselle persoonallisuushäiriölle (NPD) tyypillisiin piirteisiin. Narsistisille henkilöille on ominaista yliarvioida omaa tärkeyttään ja kykyjään (kognitiivinen vinouma) sekä tarve saada ihailua muilta.

Narsismin verhoileman itsevarmuuden ja ylpeilyn lisäksi kirjoittaja ilmaisee myös pettymystä ja katkeruutta suhteessaan toiseen henkilöön. Tämä voi viitata epävakaaseen tunne-elämään, joka on yleistä rajat ylittävässä persoonallisuushäiriössä (BPD). BPD:hen liittyy usein voimakkaita tunteita, kuten pelkoa hylkäämisestä ja vaikeuksia ihmissuhteissa.

Lisäksi tekstissä esiintyvä halu "neuvotella ero" ja väite siitä, että toinen henkilö ei ansaitse kunnioitusta itseltään, voivat viitata manipulatiivisiin tai kontrolloiviin käyttäytymismalleihin. Tällaiset piirteet voivat olla yhteydessä antisosiaaliselle persoonallisuushäiriölle (ASPD), jossa yksilö saattaa käyttää muita hyväkseen omien tavoitteidensa saavuttamiseksi ilman empatiaa tai huolta heidän tunteistaan.

Kirjoittajan machiavellimainen mairitteleva tapa kirjoittaa ja puhua rakkaudesta ("näytän sulle rakkauden jota et oo ikinä kokenut") voi myös viitata siihen, että hänellä on romanttisia idealisoituja käsityksiä suhteista, mikä voi olla merkki epärealistisista odotuksista ihmissuhteissa. Tämä voi liittyä myös narsistiseen käyttäytymiseen, jossa omaa rakkautta ja huomiota pidetään ensisijaisena.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juuri näin. Tekstin kirjoittaja esittää itsensä hyvin itsevarmana ja jopa ylimielisenä, mikä voi viitata narsistiselle persoonallisuushäiriölle (NPD) tyypillisiin piirteisiin. Narsistisille henkilöille on ominaista yliarvioida omaa tärkeyttään ja kykyjään (kognitiivinen vinouma) sekä tarve saada ihailua muilta.

Narsismin verhoileman itsevarmuuden ja ylpeilyn lisäksi kirjoittaja ilmaisee myös pettymystä ja katkeruutta suhteessaan toiseen henkilöön. Tämä voi viitata epävakaaseen tunne-elämään, joka on yleistä rajat ylittävässä persoonallisuushäiriössä (BPD). BPD:hen liittyy usein voimakkaita tunteita, kuten pelkoa hylkäämisestä ja vaikeuksia ihmissuhteissa.

Lisäksi tekstissä esiintyvä halu "neuvotella ero" ja väite siitä, että toinen henkilö ei ansaitse kunnioitusta itseltään, voivat viitata manipulatiivisiin tai kontrolloiviin käyttäytymismalleihin. Tällaiset piirteet voivat olla yhteydessä antisosiaaliselle persoonallisuushäiriölle (ASPD), jossa yksilö saattaa käyttää muita hyväkseen omien tavoitteidensa saavuttamiseksi ilman empatiaa tai huolta heidän tunteistaan.

Kirjoittajan machiavellimainen mairitteleva tapa kirjoittaa ja puhua rakkaudesta ("näytän sulle rakkauden jota et oo ikinä kokenut") voi myös viitata siihen, että hänellä on romanttisia idealisoituja käsityksiä suhteista, mikä voi olla merkki epärealistisista odotuksista ihmissuhteissa. Tämä voi liittyä myös narsistiseen käyttäytymiseen, jossa omaa rakkautta ja huomiota pidetään ensisijaisena.

Syötitkö aloituksen ChatGPT:hen ja kysyit minkälaisia diagnooseja aloittajalla voisi olla taustalla?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Syötitkö aloituksen ChatGPT:hen ja kysyit minkälaisia diagnooseja aloittajalla voisi olla taustalla?

Syötitkö kommentisi ChatGPT:hen ja kysyit mitä kysyä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Syötitkö kommentisi ChatGPT:hen ja kysyit mitä kysyä?

Kokeilin itse asiassa itse juuri tuota äsken. ChatGPT vastasi näin:

"Tämä kirjoitus antaa vahvan kuvan henkilöstä, joka kokee itsensä huomattavan ylivoimaiseksi ja vähättelee toista henkilöä, mikä voi viitata useisiin psykologisiin piirteisiin ja mahdollisiin mielenterveyden häiriöihin. Tässä muutamia diagnooseja, jotka voisivat liittyä tämän kaltaisiin kirjoituksiin:

Narsistinen persoonallisuushäiriö (NPD):

Kirjoituksessa ilmenee vahvaa itsekorostusta ja uskoa omiin ylivoimaisiin kykyihin, ulkonäköön, älykkyyteen ja persoonallisuuteen, mikä on tyypillistä narsistille. Hänellä saattaa olla taipumus vähätellä toisia ja uskoa, että muut eivät ole hänelle vertaisia.

Narsistiseen persoonallisuushäiriöön liittyy usein empatian puute ja muiden aliarvioiminen.

Sosiaalinen ja emotionaalinen manipulointi (mm. gaslighting):

Tekstissä esiintyvä syyllistäminen ja vähättely voivat olla merkkejä manipuloivasta käyttäytymisestä. "Et edes tarvitse sitä naista" ja "näytän sulle rakkauden, jota et ole ikinä kokenut" viittaa yritykseen heikentää toisen itsetuntoa ja luoda epätodellisia odotuksia itsestään.

Väkivaltainen tai hallitseva käyttäytyminen:

Kirjoituksen sävy on uhkaava ja omistushaluinen ("odotan, että saan neuvoteltua eron hänen kanssaan"), mikä saattaa viitata väkivaltaisen tai hallitsevan käytösmallin alkuun. Tällaisessa käytöksessä toinen henkilö nähdään omaisuutena, ja "erotukset" pyritään saavuttamaan väkivaltaisin tai psykologisesti manipuloivin keinoin.

Suurentunut itseluottamus (hyperinflated self-esteem):

Tällainen kirjoitus voi myös liittyä henkilöön, joka on liiaksi keskittynyt omaan itseensä ja luo itselleen yliampuvan itseluottamuksen kuvan, joka ei ole realistinen. Tämä voi olla osa henkilökohtaisia epävarmuuksia, joita hän yrittää peittää liiallisella itsevarmuudella ja paremmuuden korostamisella.

Vähäinen empatia ja kyvyttömyys tunnistaa toisten tunteita:

Ihminen, joka kirjoittaa näin, ei vaikuta olevan erityisen tietoinen toisen henkilön tunteista. Tässä ei ole myötätuntoa tai ymmärrystä toisen mahdollisesta kärsimyksestä tai epämukavuudesta, vaan ennemminkin halua luoda itseään parempi kuva.

Mielenterveyden häiriöiden ilmentyminen:

Tämä saattaa olla myös merkki jostain vakavammasta psykologisesta häiriöstä, kuten tunnesäätelyn vaikeuksista, jotka ilmenevät tällaisessa agressiivisessa ja manipuloivassa käytöksessä.

On kuitenkin tärkeää muistaa, että tällaisia kirjoituksia ei voi suoraan liittää tiettyyn diagnostiin ilman syvällisempää arviointia ja asiantuntijan tekemää tutkimusta. Tämä on vain mahdollinen tulkinta tekstin perusteella. Jos kyseessä on läheinen ihminen, jonka käyttäytyminen huolestuttaa, voi olla hyvä ottaa yhteyttä ammattilaiseen, kuten psykologi tai psykoterapeutti, joka voi tarjota lisäapua ja tukea."

• Anonyymi

En tee narsulla mitään. Tämä mies on tippunut taivaasta 😇💫

• Anonyymi

Niin varmaa joo, ja lehmät lentää, se ei oo mistään kotosin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin varmaa joo, ja lehmät lentää, se ei oo mistään kotosin.

tapan itteni jos jätät mun ton näkösen ja luonteisen miehen takii, niinkun mitä helvettiä ,sairas ja kuvottava maailma

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

tapan itteni jos jätät mun ton näkösen ja luonteisen miehen takii, niinkun mitä helvettiä ,sairas ja kuvottava maailma

Sitä moni varmaan jo toivoo, itseksesi jubaava juttu-uula

• Anonyymi

Hehheee, täähän on hauska aloitus. Itseään täynnä olevan nuoren "miehen" ulostulo, jolla on ainoastaan huono itsetunto, komeudesta huolimatta. Tosin tuo "komeus" on sun oma mielipide.kyllä te nuoret opitte sen vanhetessanne, että komeus/kauneus yksin ei riitä. Se rapistuu aikaa myöten. Minkä asian luulisit olevan tärkeintä?

• Anonyymi

Luulen, että vastaa "- Tottakai minä (kaikessa erinomaisuudessani) ja erinomaisen pyytetön puhdas ei "manipulativiinen" rakkauteni". Osa saattaa oppia, mutta osa kyllä jää yksinäisyyden käydessä liian suureksi sinne tasolle mistä lähtivätkin. Katkeroituvat ja sitten heistä kasvaa palsta -ja tosielämän inceleitä.

• Anonyymi

Aikamoista muiden väheksymistä. Joskus ulkonäkö ei merkitse niin paljon vaan aidosti ja oikeasti kiva luonne.
      Esim itse ottaisin sata kertaa mielummin kiltin ja huolehtivaisen lihavan, puolikaljun, pieni munaisen ja köyhän mieskaverin kuin sellaisen päinvastaisen jolla on itsekäs ja ilkeä luonne.

• Anonyymi

Ilkeä mies pystyy panna vaikka toista naista sinun edessäs. Ilkeä mies tekee paljon pahaa.. se huutaa se räyhää. Komentelee vittuilee testaa sua. Jättää yksin. Vähättelee. Raiskaa. On välinpitämätön. Ei välitä vaikka jäisit tielle auton kanssa ei tule apuun. Sanoo vain että hänen pitää nyt nukkua. Älä ota ilkeää miestä🙏sydän murtuu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ilkeä mies pystyy panna vaikka toista naista sinun edessäs. Ilkeä mies tekee paljon pahaa.. se huutaa se räyhää. Komentelee vittuilee testaa sua. Jättää yksin. Vähättelee. Raiskaa. On välinpitämätön. Ei välitä vaikka jäisit tielle auton kanssa ei tule apuun. Sanoo vain että hänen pitää nyt nukkua. Älä ota ilkeää miestä🙏sydän murtuu

En tietenkään! Olin ihastunut. Enkä kuunnellut järjen ääntä. Onneksi tyyppi näytti itse todellisen luonteensa ennenkuin ehdin rakastua.
        Olen joskus seurustellut narsistin kanssa. Ja tiedän kyllä, miten paha ihminen voi toiselle olla. Inhoan käyttää sitä sanaa, koska sitä käytetään niin paljon väärin. Mutta tämä oli narsisti, ellei peräti psykopaatti.

• Anonyymi

On se kamalan raskasta kun mikään ei menny koskaan ajatusmaailmassa yks yhteen. Mutta menneet on menneitä. Pitää koittaa keksittyy vaa siihe että tommosia virheitä ei enää satu tai jos sattuu niin niihin ei juututa. Eikä mun tartte kestää asioita vuosia mitkä ei tunnu ittestä hyvältä ja sama se on toisinpäinkin. Parisuhde tuntuu hyvältä ja oikealta ennenkaikkea helpolta ja KEVENTÄÄ sun olemista eikä toisinpäin. Ja muutenki en ees muista millon must ei ois tuntunu yksinäiseltä ja se johtuu puhtaasti sitten siitä etten ole koskaan tullut ymmärretyksi. Vaikea sanoa onko sellasta äijää olemassakaan kuka ymmärtäis mun mieltä joka vtun juoksee,,, :”) Toivotaan parasta koska raskaalle tuntuu tää kaikki ihan ihan yksinään vaikka yksinään parhaiten viihdynkin. Ja jos oisin suhteessa toinen saa kyllä mennä menojaan sillä oon viimesen vuoden aikana vihdoin käsittäny et kaipaan rauhaa ja yksin oloa super paljon ja tällä hetkellä sitä on muutenkin saatavilla vaan pari päivää kuussa.

• Anonyymi

On täs ehk😌 mäkin tykkään olla omis olois ja yksin paljon.

• Anonyymi

Mutta nainen päättää omasta elämästään ja sen kenen kanssa hänellä on henkisesti hyvä olla.

• Anonyymi

Onneksi näin on. Tollanen hullu joka fanaattisesti seuraa ja pilaa toisen elämää ja uhkailee muita miehiä on hirviö. Niitä sietää naisen välttää jos haluaa hyvän elämän. Luxory on sitä millä se viettelee ja lupailee syvintä rakkauttaa ja puhuu ja lupaa juuri niitä mitä nainen haluaa kuulla.
        Mutta lopulta haluaa vain tuhota kauniin nuoren jolla elämä edessä ja hyvä suku
        Koska sillä ei ole itsellään niitä

• Anonyymi

Uuhhh, tule ja näytä

• Anonyymi

Mikä teillä miehillä on päässä vikana, kun te oikeasti kuvittelette voivanne toimia noin? Sä saatat toki olla trolli, mutta itse olen kahdesti törmännyt noin ajattelevaan k.päähän, joka on tehnyt kaikkensa pilatakseen parisuhteeni. Eka onnistui, sillä eksäni ei ollut henkisesti riittävän vahva kestääkseen sen, mutta nyksä pysyi rinnallani ja tajusi, että mulla ei ole k.pään juttujen kanssa mitään tekemistä. Kummallakaan k.päällä ei ole koskaan ollut minuun mitään mahdollisuuksia, ei vaikka olisivat olleet viimeisiä miehiä tällä pallolla.

• Anonyymi

Tää yksi narsisti ajoi suden ainakin pois täältä 😒

• Anonyymi

On ilmeisesti uhkaillutkin sitä. On tehnyt sitä aika monille.

• Anonyymi

Se on ollu aik katkera:/

• Anonyymi

Kaikki järjestyy❤️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikki järjestyy❤️

lupaaks : c ahistaa ku se pitää mua hullun

• Anonyymi

Ei olekaan, sillä mitään kilpailua ei ole. Hän on ja pysyy.

• Anonyymi

Pidä sä vaan se palsta vaimos ku käy niin kiihkona ja haluaa tapattaa meidät vaikkei olla tehty mitän🤣🤣🤣🤣🤣🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pidä sä vaan se palsta vaimos ku käy niin kiihkona ja haluaa tapattaa meidät vaikkei olla tehty mitän🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Ai sä tiedät missä mennään! Hyvä!
        Ja miks mä lopetin yhteydenpidon
        kokonaan
        Se mies piti mua sairaassa pääsään jonakin vitun
        tappajana. Mua ei kiinnosta oikeasti!
        Koittakaa pärjätä

• Anonyymi

Hyvä että kaivattusi rakastaa sitä, joka tarvitsee rakkautta, eikä sitä, joka sitä ei tarvitse.

• Anonyymi

Hanki apua ennenkö pilaat jonkun viattoman naisen onnen. Hyväksy myös se, että onni ei tule kanssasi.

• Anonyymi

Enpä tiiä nii, ainakin seksi toimii, kuten tänäkin aamuna.

• Anonyymi

Entä sitten, kun ei toimi eli et kykene? Sinisiä pillereitäkö vai kasikymppinen mummeli, joka ei halua enää, niin voisi opettaa sulle henkistä kasvua elämän tärkeistä asioista

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Entä sitten, kun ei toimi eli et kykene? Sinisiä pillereitäkö vai kasikymppinen mummeli, joka ei halua enää, niin voisi opettaa sulle henkistä kasvua elämän tärkeistä asioista

Mikä on sininen ja pyöreä? Kympin pami padam pam tshii

• Anonyymi

Älä mies jauhaa paskaa ja
      valehtele vielä lisää mulle!
      Naiselta.

• Anonyymi

Tämä on nainen joka esittää miestä jonka haluaa piestä eiku mulla meni nyt sanat sekaisin

• Anonyymi

Ihan vinkkinä vaan, että taktiikkasi toimii korkeintaan karkottimena. Jos naisella on edes pieni murunen älyä, niin hän alkaa pitää sinua ällöttävänä, kun käyttäydyt noin.

• Anonyymi

Vaikka ois mielestään spekseiltään toista parempi, ei välttämättä ole sitä oikeassa elämässä. Sama menee myös toisinpäin ja se itseään surkeana pitävä voi olla toiselle ihmiselle koko maailma. - mies sivulta

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      73
      3364
    2. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1891
    3. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      224
      1279
    4. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      131
      1088
    5. Pitikö mennä rakastumaan

Oi kyllä, kyllä piti. Kiitos vaan sulle mies! Todella kiitän..
      Ikävä
      100
      1023
    6. Mitä tai ketä kaivattusi

muistuttaa?
      Ikävä
      60
      964
    7. Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...

Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil
      Maailman menoa
      67
      946
    8. Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!

No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik
      Viihde ja kulttuuri
      6
      905
    9. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      84
      889
    10. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      34