HS-gallup: SDP ennätystulokseen

Anonyymi-ap

Sdp ennätystulokseen, perussuomalaiset romahti

HS-gallup|Politiikan kevät on tuonut tavanomaista suurempia muutoksia puolueiden kannatukseen.

Sdp:n kannatus on harpannut huhti–toukokuun aikana ennätyslukemiin lähes kahteen vuosikymmeneen."

https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011243036.html

Perussuomalaisten kannatus putoaa kuin kivi. SDP painelee kaukana omalla kymmenluvullaan 5,4 %-yksikköä Kokoomuksen edellä. Keskusta on liki yhtä kaukana perussuomalaisia edellä (4,8 %-yksikköä) kuin on Kokoomusta perässä (4,6 %-yksikköä).

-SDP 25,3 %
-Kokoomus 19,9 %
-Keskusta 15,3 %
-Perussuomalaiset 10,5 %

16

149

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Persuilla hyvä suunta.

• Anonyymi

Niin, sitä parempi, mitä alemmas menee!
        Odotan, että vasemmisto ja vihreät hurahtaa ohi.

• Anonyymi

Tää hyvältä näyttää.

• Anonyymi

KOKmus putosi kanveesiin.

• Anonyymi

Purra ohjaa puoluetta laadukkaasti, ei voi kuin nauraa.

• Anonyymi

Riikalla lähtölaskenta lähellä, jos Jussi vain sen sallii. Ja jos ei salli, niin todellinen puolueen johtaja paljastaa itsensä.

• Anonyymi

En yllättynyt yhtään mitenkään.

• Anonyymi

Se oli Antin Jytky!

• Anonyymi

Demareiden kannatus se edelleenkin vain nousee entistä suuremmaksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Demareiden kannatus se edelleenkin vain nousee entistä suuremmaksi.

Niin se näyttää tekevän.

• Anonyymi

SDP:n kannatuksen nousu on rakettimaista. PS:n kannatus räjähti jo lähtöalustalle.

• Anonyymi

UKK

• Anonyymi

🌹🌹🌹🌹🌹 SDP: Kaiken voi tehdä reilummin! 🌹🌹🌹🌹🌹

• Anonyymi

SDP:n valtava nykyinen kannatus osoittaa mitä mieltä suurin osa kansasta on nykyhallitukseen.
      Hallituspuolueiden kannatus laskee laskemistaan! Eikä ihme, surkeaa ja kädetöntä työllisyyspolitiikkaa jolla tätä maata ei nosteteta.
      Vaikuttaa siltä että Orpo viime toimillaan tyhjentää pajatson antamalla valtion velkarahaa rikkaille mielin määrin. Orpo ja Purran antamat vaalipuheet on rikottu.
      Tämän sumutuksen ovatkin kansalaiset vihdoin ymmärtänyt! Kaikki muut puolueet menevät vasemmalta ohi persujen. Tämä persupuolue tulee jäämään prosentti puolueeksi tai jopa häviämään kokonaan puoluekartalta.

• Anonyymi

🌹🌹🌹🌹🌹 SDP Suomen kansan yhtenäisyyden puolesta. 🌹🌹🌹🌹🌹

• Anonyymi

Nyt on tehtävä lisää dynaamisia kasvutoimenpiteitä, jotta VELAQN lisääntyminen varmistuu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      163
      3056
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      372
      2087
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      41
      1861
    4. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      43
      1836
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      32
      1431
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      93
      1221
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1183
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      328
      985
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      113
      968
    10. Annan meille mahdollisuuden

Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil
      Ikävä
      53
      802
    Aihe