Näin siinä käy kun rupee leikkiin mun tunteilla ja elämällä

Anonyymi-ap

Poltan kaikki sillat, tuhoan kaikki kaupungit ja lopulta räjäytän itseni. Itseppähän rupesit pelaan tätä peliä, poltat näppis. Mun rakkaus on aitoa, ja teen mitä vaan sun vuoksi.

Siinä ei muut miehet rupee pelleileen, niiden kuuluu tietää paikkansa.

20

282

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Aika pelottavaa puhetta. Oletko harkinnut mielenterveyspalveluita? Aika ruuhkautuneitahan ne kyllä ovat.
      Parempaa jatkoa sulle, tuntematon.

• Anonyymi

Kuulostat vahvasti potentiaaliselta väkivaltarikoksiin syyllistyjältä. Toivottavasti sinut haetaan hoitoon ennen kuin aiheutat itsellesi tai muille vahinkoa.

• Anonyymi

En aiheuta muille vahinkoa, enkä syyllisty väkivaltarikoksiin. Symbolistisesti ja kirjaimellisesti tässä vain tuhoan oman elämäni, jotta saan olla mulle rakkaan naisen kanssa (se todistaa mun rakkauden viimein)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En aiheuta muille vahinkoa, enkä syyllisty väkivaltarikoksiin. Symbolistisesti ja kirjaimellisesti tässä vain tuhoan oman elämäni, jotta saan olla mulle rakkaan naisen kanssa (se todistaa mun rakkauden viimein)

Toivottavasti olet sanasi mittainen mies. Meinaan tarpeeksi kun tuollaisia ajatuksia pyörittelet ja huomaat ettei mikään mitä teet auta, niin ei olla kaukana siitä että katkeroidut niin vakavasti että teet jotain itsellesi. Joko siis itsellesi tai muille.

• Anonyymi

Vähän päälleliimatun hillittyä puhetta pillittävälle palstasedälle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos luulet, että oman elämän tuhoaminen todistaa rakkautesi naiseen, se ei ole niin. Se todistaa sen, että et rakasta itseäsi etkä arvosta naista.

Kuka haluaisi ihmisen, joka on ensin tuhonnut itsensä?

Anna kyynelten tulla ja yritä hyväksyä tilanne. Nyt on näin ja tästäkin selvitään.

• Anonyymi

Sori muru pupu nyt o vähä kiire. Timo odottaa. Arto on jonossa

• Anonyymi

Sinulla on poju monta setää hurmattavana hurmaavilla stooreilla? Itketkö samalla kun selostat aina pikkaisen? Uhriutujan aineksia sinussa selvästi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinulla on poju monta setää hurmattavana hurmaavilla stooreilla? Itketkö samalla kun selostat aina pikkaisen? Uhriutujan aineksia sinussa selvästi

Wamma pää sai taas valvoskalta valtion puhelimen kouraansa aamupäiväks😅⏳️kello tikittää ⛓️‍💥

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä sinä sitten tykkäät näistä palstaäijän aktivoinneista ja osallistutko niihin? Kyllä varmaan kannattais niin ei olis niin ulkopuolinen olo..

• Anonyymi

Muistakaa nyt ihmeessä Veminiinistää tämä palstaäijän hapatus, tässä on tunnetta.

• Anonyymi

Mitä sinä sitten tykkäät näistä palstaäijän aktivoinneista ja osallistutko niihin? Kyllä varmaan kannattais niin ei olis niin ulkopuolinen olo..

• Anonyymi

Parempi tapa olisi pyrkiä kasvamaan mieheksi, jonka hän haluaa elämäänsä.

Sinä kuulostat nyt aikamoiselta riippakiveltä, jonka kanssa elämä olisi tosi hankalaa.

Pistä itsesi kuntoon ensin.

• Anonyymi

Just noin👍👍👍

• Anonyymi

Prosessi on kesken vielä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Prosessi on kesken vielä.

Ette te saa sitä 50+ taipuun.

• Anonyymi

Ei kukaan epäile rakkauttasi. Sydänsurut saakin tuntua. Hallitsetko tunteitasi vai hallitsevatko ne sinua? Voimia tähän päivään sinulle

• Anonyymi

Tulen käymään siellä ja näät salkun ja miehen puste.

• Anonyymi

Piste

• Anonyymi

No ole sinä itsekäs siellä tuollaisella asenteella ei ketään saaa nut hyvä niin

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      85
      4970
    2. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      96
      2853
    3. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      43
      2816
    4. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      199
      2402
    5. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      28
      2014
    6. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      133
      1959
    7. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      178
      1570
    8. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      16
      1501
    9. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      5
      1329
    10. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      368
      1311
    Aihe