Mitä sitten tapahtuu ?
Kävelen luoksesi
124
1452
Vastaukset
- Anonyymi
katoit mua kyl murhaavasti siin kadul
- Anonyymi
Tajusin vasta jälkikäteen että olit sinä se hahmo🥺anteeksi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tajusin vasta jälkikäteen että olit sinä se hahmo🥺anteeksi
En minä tahallani näitä tee. Tajuan vasta jälkikäteen ja tilanne on jo ohi. En kehtaa juosta sun peräs🙈
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En minä tahallani näitä tee. Tajuan vasta jälkikäteen ja tilanne on jo ohi. En kehtaa juosta sun peräs🙈
Sullako ei ole palstasetä sitten edes mopedia millä kulkea naisten perässä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mee nyt muualle öyhöttään jo olet oikeasti rasittava vätys
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ottakaa se puhelin pois. Vai pitääkö soittaa kassulle että ne ei anna sulle luuria lainkaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä sinä sitten tykkäät näistä palstaäijän aktivoinneista ja osallistutko niihin? Kyllä varmaan kannattais niin ei olis niin ulkopuolinen olo..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mee nyt muualle öyhöttään jo olet oikeasti rasittava vätys
Saatanpa hyvin ollakin vätys, mutta ans olla kun johonkin vihkiydyn niin teen sen pieteetillä ja kestävyys on ääretön. Hyperfocus, tuo addn valoisa puoli
- Anonyymi
Jotain tasoa hei puolustusvoimat
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saatanpa hyvin ollakin vätys, mutta ans olla kun johonkin vihkiydyn niin teen sen pieteetillä ja kestävyys on ääretön. Hyperfocus, tuo addn valoisa puoli
se sinun hyyperfookus kyllä tulee ihan niistä huumaavista lääkkeistä mitä syöt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluatko kertoa lisää tästä? En käytä esim metyylifenidaattia, eli apteekkipörriä enkä varsinkaan jauhoja. Varoittavia esimerkkejä piisaa ihan ympärille katsoen
- Anonyymi
Sivusta - häikäisi ja siristin silmiäni. Tiesin minne olit matkalla joten päätin jatkaa matkaani.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä sinun ns hyperfocus tulee- alkosta ja lääkkeistä? Vaikka kuinka olisi lääkärin määräämiä yhdessä kyseessä on sekakäyttö. Tästäkin voisi tehdä yhtä jyrkän tulkinnan kuurn sinä yrität mitätöimällä tehdä kaikin voimin ja ymmärrät hyvin, että mitä perättömien puheidesi kohde kirjoittelee ja mitä ei kirjoittele. Yrityksesi lytätä ja mitätöidä mitään hyvää hänessä on silmiin pistävää, kuten tarve luoda mielenvikaista kuvaa jopa yrityksillä ratsastaa eri instituutioiden varassa näin hienotunteisesti ilmaistuna.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä sinun ns hyperfocus tulee- alkosta ja lääkkeistä? Vaikka kuinka olisi lääkärin määräämiä yhdessä kyseessä on sekakäyttö. Tästäkin voisi tehdä yhtä jyrkän tulkinnan kuurn sinä yrität mitätöimällä tehdä kaikin voimin ja ymmärrät hyvin, että mitä perättömien puheidesi kohde kirjoittelee ja mitä ei kirjoittele. Yrityksesi lytätä ja mitätöidä mitään hyvää hänessä on silmiin pistävää, kuten tarve luoda mielenvikaista kuvaa jopa yrityksillä ratsastaa eri instituutioiden varassa näin hienotunteisesti ilmaistuna.
En käytä kumpaakaan. Adhd pn syynä hyperfokukseenu. En syö edes siihen lääkkeitä eikä asia edes sinulle kuulu. Tuon kirjoituksesi perusteella en edes ole se keneksi luulet. Minä kirjoitin sivusta keltatakkiselle miehelle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En käytä kumpaakaan. Adhd pn syynä hyperfokukseenu. En syö edes siihen lääkkeitä eikä asia edes sinulle kuulu. Tuon kirjoituksesi perusteella en edes ole se keneksi luulet. Minä kirjoitin sivusta keltatakkiselle miehelle.
Minä en taaskaan muiden puolesta vastaamaan änkeävä naisia esittävä palstaäijä kysynyt sinulta yhtään mitään. Ikävä viedä tämäkin pieni ilo uffaffailta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voimia!
- Anonyymi
Minä sanoisin naiselle:"Moi!" En tiedä mitä sen jälkeen sanoisin, mutta jotain. Ärsyttää olla niin änkyrä ja haastava ihminen.
- Anonyymi
Et sä oo. Olet tärkeä jokaisella tavalla. Ihan totta💓
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et sä oo. Olet tärkeä jokaisella tavalla. Ihan totta💓
Varmaan tarvitsen että minua rakastetaan ja saan itse rakastaa. Sitten on helpompaa. Olen naisen kanssa loppuelämäni, kiltisti ja uskollisesti, jos saan olla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varmaan tarvitsen että minua rakastetaan ja saan itse rakastaa. Sitten on helpompaa. Olen naisen kanssa loppuelämäni, kiltisti ja uskollisesti, jos saan olla.
Mä samalla linjalla. Sillä erotuksella että oon nainen. Ekaksi lähtee että mä saan rakastaa ja sit että mä saan vastarakkautta. Kiltisti ja uskollisesti loppuun asti kunnes kuolema meidät erottaa. Toivottavasti joskus näin onnellisesti tapahtuis mun elämässä. Myös sinulle toivon samaa. Älä luovuta äläkä menetä toivoasi! Nainen sivusta 💫🩷
- Anonyymi
Ei mitään.
- Anonyymi
Istut autoon vien takaisin
- Anonyymi
🫡 no terve 😂
- Anonyymi
😂😂😂
- Anonyymi
Kerron sinulle, että ennen kysymysmerkkiä ei tule välilyöntiä.
- Anonyymi
Onpa kiva kun huomasit huomauttaa tästä aiheesta palstasedän galluppiin- teet tärkeää työtä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onpa kiva kun huomasit huomauttaa tästä aiheesta palstasedän galluppiin- teet tärkeää työtä
Mitä sinä sitten tykkäät näistä palstaäijän aktivoinneista ja osallistutko niihin? Kyllä varmaan kannattais niin ei olis niin ulkopuolinen olo..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin hän todella täkee.
Palstasetä esiintyy naisena, ja kirjoittaa
kaikkea hörönlöröä.
- Anonyymi
Se menee näin.... Moikataan, kävelen kohti silmiin katsoen, miehen silmät suurenee, kävelen edelleen kohti ja suudellaan niin kauan että sydämet rauhoittuu.
Näin se menee.- Anonyymi
Mitäs se vieressä seisova vaimo siihen tuumaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En harrasta vaimokkeita 😉
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En harrasta vaimokkeita 😉
Aha, olet siis mies. Sori, luulin että nainen!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aha, olet siis mies. Sori, luulin että nainen!
Ei sillä väliä mitä luulet 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole mitään VAIMOA! Koita nyt lumppu tajuta. Se on sun mies nyt. Lopullisesti. Pidä hyvänäs😄
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole mitään VAIMOA! Koita nyt lumppu tajuta. Se on sun mies nyt. Lopullisesti. Pidä hyvänäs😄
Palstasedällä se mopo keulii jo jorpakossa eikä taida ylös päästä 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No perkele😅😅😅 yritys on kova👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä sinä yrität Sönköttää? Sitäkö että joku ns vaimollinen käy lueskelemassa näitä palstasedän stooreja? Ei ne sadut kato toimi ellei vähän värittele toiseenkin suuntaan, jota olet epäilemättä tehnyt
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näinhän se tietysti on, mutta Sattuu myös olemaan niin, että jollain muullakin kuuppajumilla nousee nämä palstasedän selosteet päähän
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihme lumppu puhuu vaan jostain vaimosta…
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihme lumppu puhuu vaan jostain vaimosta…
Eipä se sinunkaan propaKanta suju sen paremmin pieni poika, aika surkuhupaisaa ja kaoottista luettavaa itseasiassa kun reppana yrittää sohia kikkarettaan eteenpäin palstaäijän jutuissa
- Anonyymi
Niin se menee❤️🔥
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä sinä yrität Sönköttää? Sitäkö että joku ns vaimollinen käy lueskelemassa näitä palstasedän stooreja? Ei ne sadut kato toimi ellei vähän värittele toiseenkin suuntaan, jota olet epäilemättä tehnyt
Tälläiset kyselyt ei todellakaan ole siltä naiselta joka sulta irl kysyi että onko sulla vaimo. Toivottavasti et ole ominut näitä täältä. Tiedät että käyn täällä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tälläiset kyselyt ei todellakaan ole siltä naiselta joka sulta irl kysyi että onko sulla vaimo. Toivottavasti et ole ominut näitä täältä. Tiedät että käyn täällä.
En tee sinun lausunnolla kyllä yhtään mitään, palstaäijä.
- Anonyymi
Sammutan valot ja kyyristelen oven takana.
- Anonyymi
Tähän aikaan arkena ei ole kaivattuni joten soitan poliisit kun joku ovelle tulee ja näin aikaisin.
- Anonyymi
Niin minäkin soitan, eivät tee hommia tarpeeksi lorvivat vaan päätteen ääressä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin minäkin soitan, eivät tee hommia tarpeeksi lorvivat vaan päätteen ääressä
korpikommunisti ulkomailta itkee?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
korpikommunisti ulkomailta itkee?
Otitko itseesi, extyöläinen? Sinussa ei vissiin tutkijan kärsivällisyyttä ja muita ominaisuuksia löytynyt ja yritit nomadina ns?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Otitko itseesi, extyöläinen? Sinussa ei vissiin tutkijan kärsivällisyyttä ja muita ominaisuuksia löytynyt ja yritit nomadina ns?
Eli laittomin keinoin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Korpikommunisti ei älyä ettei asumiseen tarkoitetut asumukset ole työleirejä.
Mene työvoimatoimistoon pätemään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mene työvoimatoimistoon pätemään.Lisään.Tuommoset vanhat "hullut"tiedetään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mene työvoimatoimistoon pätemään.Mutta jos olenkin lumikki, jolla on seitsemän kääpiötä ja ne ainakin väittävät tykkäävänsä puuhastelusta? Mitä hemmettiå🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta jos olenkin lumikki, jolla on seitsemän kääpiötä ja ne ainakin väittävät tykkäävänsä puuhastelusta? Mitä hemmettiå🤔
Kelaa ei ennenkään ole kutsuttu lumikiksi.Enemminkin on paha,katkera,huonoitsetuntoinen kuningas
kuningatar Alfan puutteessa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lisään.Tuommoset vanhat "hullut"tiedetään.
Missä asti tiedetään- emoaluksellako?
- Anonyymi
Kysyn saanko halata Sinua, jos vastaus on myöntävä, hyökkään kaulaasi.
- Anonyymi
Kyllä kiitos.
- Anonyymi
Kunhan et kuristusotteella 😂
- Anonyymi
Sanoisin moi ja kysyisin mitäs sinä, lähdetkö tonne, mihin mä oon matkalla.
Naiselta - Anonyymi
Jokainen varmaan tervehtii, jos vain huomaa toisen.
- Anonyymi
Voi ei, mun J ei ikinä tervehdi 🤔👋
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi ei, mun J ei ikinä tervehdi 🤔👋
Kerro palstasetä lisää tästä ”sinun” jiistä missä hän jättää systemaattisesti tervehtimättä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerro palstasetä lisää tästä ”sinun” jiistä missä hän jättää systemaattisesti tervehtimättä
Hän on hyvin epäkohtelias, siks se käyttäytyy niin töissä, kadulla, tiellä, kaupassa 😬
- Anonyymi
Sopii yrittää tarttis varmaan osote vähintään tietää välttis vaan siitäkään ei ole mitään hyötyä
- Anonyymi
Parisuhde luottokortin kaa on täysin korvaamaton.
- Anonyymi
Miksi kävelisit parempi kun et kävele kävele sä omia polkujasi ja mä omiani olen nähnyt kummoinen ääliö olet ei sinulla ole mitään tunteita ketään kohtaan paitsi itseäsi kohtaan
- Anonyymi
Good så it is!
- Anonyymi
Halaan ja suutelen sua
- Anonyymi
Huh huh.... siihen jäisin ;)
- Anonyymi
jos yrität tappaa sinut ammutaan 😍
- Anonyymi
Suicide by cop? Kyllä maar kannattaa pudottaa astalot sun muut, eikä kuvitella siinä vaiheessa enää marssivansa ulos tilanteesta. Jotain mitä miettiä sinullekin iloinen palstasetä. Pysy posin puolella jee
- Anonyymi
Jumala tai enkelit tai rakastavat ihmiset eivät ikinä tapa sinua, halua että syöt ilman syytä lääkettä muille, halua että tapat lapsesi tai yritä tuhota sinulta töitä. tai syytä mistään mihin ei ole perustetta. vain urpot ja idiootit tilaavat pahoilta hengiltä ja valehtelevat vuosia päästäkseen pois.ja ovat ihmeissään miksi niitä on? ajattelin että se on supermies joka täyttää toiveeni 😘😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
- Anonyymi
tiedätkö nainen mitä teit sille m miehelle? pskotit hänet vaatimaan molemmille lapsille aborttia, tuhosit hänen uran, yrityksen, töitä ja rahaa. veit elämää, teit siitä hirviön, yritit ostaa minut pois, tappaa, ja teit vuosia kaikkea pahaa. Sait myös kimmokkeen muille jatkaa siitä mihin jäit, ja peitit jälkesi että joku muu nainen teki vielä perässä kaiken. sait hänet epäilemään minua, kostamaan jotakin minulle, olet nainen täysi hirviö. ja se oli L mies joka sinua alisti, ja ne ritarit. ja totta sen m miehen suku syö, ei niinkään tuo mies itse.
- Anonyymi
Viimeksi kun kohdattiin mies, minä puhuin sinulle, sinä et vastannut mulle mitään👀
- Anonyymi
Mitä sinä gubbe huusit- uskotko Jeesukseen Kristukseeb?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😂😂😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ensinnäkään en ole mikään gubbe, joten turha kommenttisi meni 100% pieleen!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ensinnäkään en ole mikään gubbe, joten turha kommenttisi meni 100% pieleen!
No voi höh, gubbejuudas
- Anonyymi
Päätämme että ei kätellä. Istutaan vierekkäin, tai kävellään. Päätetän, että ei katsota toisiamme.
- Anonyymi
Riippuu siitä mitä sanoja suustasi tulee.
- Anonyymi
Vaahtoa
- Anonyymi
Sen verran on matkaa että sitä ehtii vielä hyvin miettiä, Googlen mukaan matkaan menee kävellen 1 päivä ja 15 tuntia, mutta tuskin kukaan jaksaa yhtäjaksoisesti kävellä. Realistista olisi varata ehkä 9-10 päivää kävelyaikaa.
- Anonyymi
Et kävellyt tänään ja mitään ei myöskään tapahtunut 😔
- Anonyymi
Ei mitään. Mies on outo ja teeskentelee aina, ettei tunne minua. Vaikka tapaisimmekin kahdestaan käytävällä tai tyhjällä kadulla 🙄 No, nyt minäkin jätän hänet huomiotta.
- Anonyymi
Toivottavasti et nyt naisia JA tyttöjä esittävä setä viittaa ostarin käytäviin. Siellä kun liikkuu tuota nuarisoa
- Anonyymi
Mitä tapahtuisi sinun mielestäsi, jos sinä kävelisit luokseni?
- Anonyymi
Sydämeni lyö nopeammin, mutta kasvoillani on vain välinpitämättömyys.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varsin dramaattista.
- Anonyymi
Ehkä olisin nolostunut ja katsoisin häntä totisena. Hän saattaisi katsoa takaisin rauhallisena ja miettiä, miksi olen niin hermostunut. Pienen köhinän jälkeen sanoisin jotakin muuta kuin mitä piti. Uskon että hän vastaisi siihen jotakin.
06:49:35 aloituksen kirjoittaja - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varsin dramaattista.
Niin palstasedän on oltava sellainen kivikasvo. Se on yleisesti ottaen hyvä piirre ihmisessä, esim työ_elämässä🥴
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noin se menis.
- Anonyymi
Riippuu mistä roikkuu 😅
- Anonyymi
Olettamus on että moikkaamisen jälkeen vaihdetaan ainakin muutama sana. Jotain että minne menossa tai mikä meininki. Viimeksikin piti näin tehdä, mutta piti vaan käydä vessassa ensin. Sitten tajusin että ei se taida enää onnistua. Olit jo suuttunut.
M nainen- Anonyymi
Minä pyytäisin sinua korvaamaan tietyn summan verran rahallisesti, koska et tuntunut koskaan ymmärtävän sitä, mitä sait teoillasi aikaan! Muuta sanottavaa minulle ei sinulle ole!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä pyytäisin sinua korvaamaan tietyn summan verran rahallisesti, koska et tuntunut koskaan ymmärtävän sitä, mitä sait teoillasi aikaan! Muuta sanottavaa minulle ei sinulle ole!
Millä teolla? Vessaan menolla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko tämä palstamies mielestäsi joku jantteri joka tinkaa yleisten huussien ovella tällaisia? Kääk🥱
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hahaa! Onko ex taas mennyt kahdeksi tunniksi vessaan kun on ollut tilanne että pitää lähteä, puhua, siivota, käydä kaupassa yms 🤣
On se kyllä kumma kun suuttuu vessassa käynnistä! - Anonyymi
Yritätkö esiintyä minuna.
En kaipaa ketään.
Toinen M nainen
- Anonyymi
Jutellaan ja ollaan iloisia jälleennäkemisestä, ja kävellään taas yhtä matkaa.
- Anonyymi
Kävelen pois tietenkin.
- Anonyymi
Sitten kävelet pettyneenä pois. 😐
- Anonyymi
Kävelen sua kohti...sä toljotat suoraan silmiin ja mä takas. Kallistan päätä sivulle ja nipistän suun puolihymyyn huvittuneena, hitto! Tykkään vieläkin! Ei mennyt vieläkään ohi. Vähän ennen ku ollaan napit vastakkain, käännyn ja jatkan matkaani minne olin menossa. Ja sä jäät sinne missä olit ollutkin. Eipä muuta.
- Anonyymi
Kumpi versio, haave vai todellisuus?
Todellisuus. Katsotaan toisiamme ja ollaan hiljaa kunnes jompi kumpi kääntyy ja lähtee pois. Tämäkään ei tapahdu, koska ei kävellä toistemme luoksi.
Haave: hän kävelisi luokse, halattaisiin ja siitä sitten eteenpäin. - Anonyymi
Sanon että autolla oisit ollut jo eilen perillä.
- Anonyymi
Minkälaisella autolla? 🤣
- Anonyymi
No sitten tapahtuu samoja asioita kuin aina ennenkin. Sama kai se minulle piilotatko autosi, tuletko toisen kyydillä vai jalkaisin.
- Anonyymi
jään seisomaan ja toivottavasti keskustelu aukeaisi.... ja olisi alku kaikelle.
- Anonyymi
🏃🧍🚶🏼♀️
- Anonyymi
🧔🏻♂️👩🏻
🫶🏻🫶🏻
🩳🩲
🦶🏻🦵🏻 - Anonyymi
Teltta pystyyn ja hommiin.
- Anonyymi
Aion kosketella sun karvoja.
- Anonyymi
Jos nyt tapahtuis, ni kyyneleethän siitä lähtis vierii.
- Anonyymi
Eksyneet vaeltaa…
- Anonyymi
Keskittyisit omaan elämääsi. Toisel tapahtuu jo huippu asioita. Sinun jutut ei kiinnosta.
- Anonyymi
Turha tulla mun luokse, jos en pääse mies jo sun halaukseen 😉
- Anonyymi
Löydä toinen parempi ja elä tyytyväisemmin:))
- Anonyymi
Ei tapahdu yhtään mitään. Turha kävellä, tänne.
- Anonyymi
Alan tutkimaan sua.
- Anonyymi
Tämä läikähti sisällä.
- Anonyymi
"Olettamus on että moikkaamisen jälkeen vaihdetaan ainakin muutama sana. Jotain että minne menossa tai mikä meininki. Viimeksikin piti näin tehdä, mutta piti vaan käydä vessassa ensin. Sitten tajusin että ei se taida enää onnistua. Olit jo suuttunut.
M nainen"
Tämä ei ole minun kommenttini.
Voisitko Katja lopettaa sen kiusaamisen, ja minuna esiintymisen- Anonyymi
Luuletko oikeasti olevasi palstan ainut M-nainen??? 😂
- Anonyymi
🚴💨🚲🏃🧍🚶🏼♀️
- Anonyymi
Iltaa, Jii 😁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Iltaa, Jii 😁
🚁💨🏃🧎🤸🚴
- Anonyymi
Kävele vaan.
Joura ohi.....
https://m.youtube.com/watch?v=ROteRYlXoho
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 713105
- 922875
- 512115
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201575- 151349
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51338Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131301Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131273- 181270
Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241232