Mitä sitten tapahtuu ?
Kävelen luoksesi
81
754
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
katoit mua kyl murhaavasti siin kadul
- AnonyymiUUSI
Tajusin vasta jälkikäteen että olit sinä se hahmo🥺anteeksi
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tajusin vasta jälkikäteen että olit sinä se hahmo🥺anteeksi
En minä tahallani näitä tee. Tajuan vasta jälkikäteen ja tilanne on jo ohi. En kehtaa juosta sun peräs🙈
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En minä tahallani näitä tee. Tajuan vasta jälkikäteen ja tilanne on jo ohi. En kehtaa juosta sun peräs🙈
Sullako ei ole palstasetä sitten edes mopedia millä kulkea naisten perässä?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mee nyt muualle öyhöttään jo olet oikeasti rasittava vätys
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ottakaa se puhelin pois. Vai pitääkö soittaa kassulle että ne ei anna sulle luuria lainkaan
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mitä sinä sitten tykkäät näistä palstaäijän aktivoinneista ja osallistutko niihin? Kyllä varmaan kannattais niin ei olis niin ulkopuolinen olo..
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mee nyt muualle öyhöttään jo olet oikeasti rasittava vätys
Saatanpa hyvin ollakin vätys, mutta ans olla kun johonkin vihkiydyn niin teen sen pieteetillä ja kestävyys on ääretön. Hyperfocus, tuo addn valoisa puoli
- AnonyymiUUSI
Jotain tasoa hei puolustusvoimat
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Saatanpa hyvin ollakin vätys, mutta ans olla kun johonkin vihkiydyn niin teen sen pieteetillä ja kestävyys on ääretön. Hyperfocus, tuo addn valoisa puoli
se sinun hyyperfookus kyllä tulee ihan niistä huumaavista lääkkeistä mitä syöt.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
se sinun hyyperfookus kyllä tulee ihan niistä huumaavista lääkkeistä mitä syöt.
Haluatko kertoa lisää tästä? En käytä esim metyylifenidaattia, eli apteekkipörriä enkä varsinkaan jauhoja. Varoittavia esimerkkejä piisaa ihan ympärille katsoen
- AnonyymiUUSI
Sivusta - häikäisi ja siristin silmiäni. Tiesin minne olit matkalla joten päätin jatkaa matkaani.
- AnonyymiUUSI
Minä sanoisin naiselle:"Moi!" En tiedä mitä sen jälkeen sanoisin, mutta jotain. Ärsyttää olla niin änkyrä ja haastava ihminen.
- AnonyymiUUSI
Et sä oo. Olet tärkeä jokaisella tavalla. Ihan totta💓
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Et sä oo. Olet tärkeä jokaisella tavalla. Ihan totta💓
Varmaan tarvitsen että minua rakastetaan ja saan itse rakastaa. Sitten on helpompaa. Olen naisen kanssa loppuelämäni, kiltisti ja uskollisesti, jos saan olla.
- AnonyymiUUSI
Ei mitään.
- AnonyymiUUSI
Istut autoon vien takaisin
- AnonyymiUUSI
🫡 no terve 😂
- AnonyymiUUSI
😂😂😂
- AnonyymiUUSI
Kerron sinulle, että ennen kysymysmerkkiä ei tule välilyöntiä.
- AnonyymiUUSI
Onpa kiva kun huomasit huomauttaa tästä aiheesta palstasedän galluppiin- teet tärkeää työtä
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Onpa kiva kun huomasit huomauttaa tästä aiheesta palstasedän galluppiin- teet tärkeää työtä
Mitä sinä sitten tykkäät näistä palstaäijän aktivoinneista ja osallistutko niihin? Kyllä varmaan kannattais niin ei olis niin ulkopuolinen olo..
- AnonyymiUUSI
Se menee näin.... Moikataan, kävelen kohti silmiin katsoen, miehen silmät suurenee, kävelen edelleen kohti ja suudellaan niin kauan että sydämet rauhoittuu.
Näin se menee.- AnonyymiUUSI
Mitäs se vieressä seisova vaimo siihen tuumaa?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En harrasta vaimokkeita 😉
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En harrasta vaimokkeita 😉
Aha, olet siis mies. Sori, luulin että nainen!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Aha, olet siis mies. Sori, luulin että nainen!
Ei sillä väliä mitä luulet 😂
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole mitään VAIMOA! Koita nyt lumppu tajuta. Se on sun mies nyt. Lopullisesti. Pidä hyvänäs😄
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole mitään VAIMOA! Koita nyt lumppu tajuta. Se on sun mies nyt. Lopullisesti. Pidä hyvänäs😄
Palstasedällä se mopo keulii jo jorpakossa eikä taida ylös päästä 😂
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No perkele😅😅😅 yritys on kova👍
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mitä sinä yrität Sönköttää? Sitäkö että joku ns vaimollinen käy lueskelemassa näitä palstasedän stooreja? Ei ne sadut kato toimi ellei vähän värittele toiseenkin suuntaan, jota olet epäilemättä tehnyt
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Näinhän se tietysti on, mutta Sattuu myös olemaan niin, että jollain muullakin kuuppajumilla nousee nämä palstasedän selosteet päähän
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ihme lumppu puhuu vaan jostain vaimosta…
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ihme lumppu puhuu vaan jostain vaimosta…
Eipä se sinunkaan propaKanta suju sen paremmin pieni poika, aika surkuhupaisaa ja kaoottista luettavaa itseasiassa kun reppana yrittää sohia kikkarettaan eteenpäin palstaäijän jutuissa
- AnonyymiUUSI
Niin se menee❤️🔥
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mitä sinä yrität Sönköttää? Sitäkö että joku ns vaimollinen käy lueskelemassa näitä palstasedän stooreja? Ei ne sadut kato toimi ellei vähän värittele toiseenkin suuntaan, jota olet epäilemättä tehnyt
Tälläiset kyselyt ei todellakaan ole siltä naiselta joka sulta irl kysyi että onko sulla vaimo. Toivottavasti et ole ominut näitä täältä. Tiedät että käyn täällä.
- AnonyymiUUSI
Sammutan valot ja kyyristelen oven takana.
- AnonyymiUUSI
Tähän aikaan arkena ei ole kaivattuni joten soitan poliisit kun joku ovelle tulee ja näin aikaisin.
- AnonyymiUUSI
Niin minäkin soitan, eivät tee hommia tarpeeksi lorvivat vaan päätteen ääressä
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Niin minäkin soitan, eivät tee hommia tarpeeksi lorvivat vaan päätteen ääressä
korpikommunisti ulkomailta itkee?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
korpikommunisti ulkomailta itkee?
Otitko itseesi, extyöläinen? Sinussa ei vissiin tutkijan kärsivällisyyttä ja muita ominaisuuksia löytynyt ja yritit nomadina ns?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Otitko itseesi, extyöläinen? Sinussa ei vissiin tutkijan kärsivällisyyttä ja muita ominaisuuksia löytynyt ja yritit nomadina ns?
Eli laittomin keinoin
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Korpikommunisti ei älyä ettei asumiseen tarkoitetut asumukset ole työleirejä.
Mene työvoimatoimistoon pätemään. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mene työvoimatoimistoon pätemään.Lisään.Tuommoset vanhat "hullut"tiedetään.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mene työvoimatoimistoon pätemään.Mutta jos olenkin lumikki, jolla on seitsemän kääpiötä ja ne ainakin väittävät tykkäävänsä puuhastelusta? Mitä hemmettiå🤔
- AnonyymiUUSI
Kysyn saanko halata Sinua, jos vastaus on myöntävä, hyökkään kaulaasi.
- AnonyymiUUSI
Kyllä kiitos.
- AnonyymiUUSI
Kunhan et kuristusotteella 😂
- AnonyymiUUSI
Sanoisin moi ja kysyisin mitäs sinä, lähdetkö tonne, mihin mä oon matkalla.
Naiselta - AnonyymiUUSI
Jokainen varmaan tervehtii, jos vain huomaa toisen.
- AnonyymiUUSI
Voi ei, mun J ei ikinä tervehdi 🤔👋
- AnonyymiUUSI
Sopii yrittää tarttis varmaan osote vähintään tietää välttis vaan siitäkään ei ole mitään hyötyä
- AnonyymiUUSI
Parisuhde luottokortin kaa on täysin korvaamaton.
- AnonyymiUUSI
Miksi kävelisit parempi kun et kävele kävele sä omia polkujasi ja mä omiani olen nähnyt kummoinen ääliö olet ei sinulla ole mitään tunteita ketään kohtaan paitsi itseäsi kohtaan
- AnonyymiUUSI
Good så it is!
- AnonyymiUUSI
Halaan ja suutelen sua
- AnonyymiUUSI
Huh huh.... siihen jäisin ;)
- AnonyymiUUSI
jos yrität tappaa sinut ammutaan 😍
- AnonyymiUUSI
Jumala tai enkelit tai rakastavat ihmiset eivät ikinä tapa sinua, halua että syöt ilman syytä lääkettä muille, halua että tapat lapsesi tai yritä tuhota sinulta töitä. tai syytä mistään mihin ei ole perustetta. vain urpot ja idiootit tilaavat pahoilta hengiltä ja valehtelevat vuosia päästäkseen pois.ja ovat ihmeissään miksi niitä on? ajattelin että se on supermies joka täyttää toiveeni 😘😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
- AnonyymiUUSI
tiedätkö nainen mitä teit sille m miehelle? pskotit hänet vaatimaan molemmille lapsille aborttia, tuhosit hänen uran, yrityksen, töitä ja rahaa. veit elämää, teit siitä hirviön, yritit ostaa minut pois, tappaa, ja teit vuosia kaikkea pahaa. Sait myös kimmokkeen muille jatkaa siitä mihin jäit, ja peitit jälkesi että joku muu nainen teki vielä perässä kaiken. sait hänet epäilemään minua, kostamaan jotakin minulle, olet nainen täysi hirviö. ja se oli L mies joka sinua alisti, ja ne ritarit. ja totta sen m miehen suku syö, ei niinkään tuo mies itse.
- AnonyymiUUSI
Viimeksi kun kohdattiin mies, minä puhuin sinulle, sinä et vastannut mulle mitään👀
- AnonyymiUUSI
Mitä sinä gubbe huusit- uskotko Jeesukseen Kristukseeb?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
😂😂😂
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ensinnäkään en ole mikään gubbe, joten turha kommenttisi meni 100% pieleen!
- AnonyymiUUSI
Päätämme että ei kätellä. Istutaan vierekkäin, tai kävellään. Päätetän, että ei katsota toisiamme.
- AnonyymiUUSI
Riippuu siitä mitä sanoja suustasi tulee.
- AnonyymiUUSI
Vaahtoa
- AnonyymiUUSI
Sen verran on matkaa että sitä ehtii vielä hyvin miettiä, Googlen mukaan matkaan menee kävellen 1 päivä ja 15 tuntia, mutta tuskin kukaan jaksaa yhtäjaksoisesti kävellä. Realistista olisi varata ehkä 9-10 päivää kävelyaikaa.
- AnonyymiUUSI
Et kävellyt tänään ja mitään ei myöskään tapahtunut 😔
- AnonyymiUUSI
Ei mitään. Mies on outo ja teeskentelee aina, ettei tunne minua. Vaikka tapaisimmekin kahdestaan käytävällä tai tyhjällä kadulla 🙄 No, nyt minäkin jätän hänet huomiotta.
- AnonyymiUUSI
Mitä tapahtuisi sinun mielestäsi, jos sinä kävelisit luokseni?
- AnonyymiUUSI
Sydämeni lyö nopeammin, mutta kasvoillani on vain välinpitämättömyys.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sydämeni lyö nopeammin, mutta kasvoillani on vain välinpitämättömyys.
Varsin dramaattista.
- AnonyymiUUSI
Ehkä olisin nolostunut ja katsoisin häntä totisena. Hän saattaisi katsoa takaisin rauhallisena ja miettiä, miksi olen niin hermostunut. Pienen köhinän jälkeen sanoisin jotakin muuta kuin mitä piti. Uskon että hän vastaisi siihen jotakin.
06:49:35 aloituksen kirjoittaja
- AnonyymiUUSI
Riippuu mistä roikkuu 😅
- AnonyymiUUSI
Olettamus on että moikkaamisen jälkeen vaihdetaan ainakin muutama sana. Jotain että minne menossa tai mikä meininki. Viimeksikin piti näin tehdä, mutta piti vaan käydä vessassa ensin. Sitten tajusin että ei se taida enää onnistua. Olit jo suuttunut.
M nainen- AnonyymiUUSI
Minä pyytäisin sinua korvaamaan tietyn summan verran rahallisesti, koska et tuntunut koskaan ymmärtävän sitä, mitä sait teoillasi aikaan! Muuta sanottavaa minulle ei sinulle ole!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Minä pyytäisin sinua korvaamaan tietyn summan verran rahallisesti, koska et tuntunut koskaan ymmärtävän sitä, mitä sait teoillasi aikaan! Muuta sanottavaa minulle ei sinulle ole!
Millä teolla? Vessaan menolla?
- AnonyymiUUSI
Jutellaan ja ollaan iloisia jälleennäkemisestä, ja kävellään taas yhtä matkaa.
- AnonyymiUUSI
Kävelen pois tietenkin.
- AnonyymiUUSI
Sitten kävelet pettyneenä pois. 😐
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e3007448Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne795802Kylillä nainen puhutaan
Että olet heilutellut peittoa yhden, toisen ja kolmannen kanssa. Pitääkö paikkansa?1583725Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1483449Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee321807Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1831786- 421414
- 221391
Heih! Vieläkö ehtii laittaa auringonkukat kasvamaan?
Kerkeekö auringonkukat kukkimaan, kun upottaa auringonkukan siemenet kävelyreittien varrella multiin? Vai onko jo ihan611369En mä itke
sun perään mies. Tykkäsin kyllä. Tykkään vieläkin, mutta kyllä tä tästä. Mun sisällä kuplii kuitenkin jo ilo kesästä ja141276