Kävelen luoksesi

Anonyymi-ap

Mitä sitten tapahtuu ?

81

754

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

katoit mua kyl murhaavasti siin kadul

• Anonyymi
        UUSI

Tajusin vasta jälkikäteen että olit sinä se hahmo🥺anteeksi

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tajusin vasta jälkikäteen että olit sinä se hahmo🥺anteeksi

En minä tahallani näitä tee. Tajuan vasta jälkikäteen ja tilanne on jo ohi. En kehtaa juosta sun peräs🙈

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

En minä tahallani näitä tee. Tajuan vasta jälkikäteen ja tilanne on jo ohi. En kehtaa juosta sun peräs🙈

Sullako ei ole palstasetä sitten edes mopedia millä kulkea naisten perässä?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mee nyt muualle öyhöttään jo olet oikeasti rasittava vätys

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ottakaa se puhelin pois. Vai pitääkö soittaa kassulle että ne ei anna sulle luuria lainkaan

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä sinä sitten tykkäät näistä palstaäijän aktivoinneista ja osallistutko niihin? Kyllä varmaan kannattais niin ei olis niin ulkopuolinen olo..

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mee nyt muualle öyhöttään jo olet oikeasti rasittava vätys

Saatanpa hyvin ollakin vätys, mutta ans olla kun johonkin vihkiydyn niin teen sen pieteetillä ja kestävyys on ääretön. Hyperfocus, tuo addn valoisa puoli

• Anonyymi
        UUSI

Jotain tasoa hei puolustusvoimat

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Saatanpa hyvin ollakin vätys, mutta ans olla kun johonkin vihkiydyn niin teen sen pieteetillä ja kestävyys on ääretön. Hyperfocus, tuo addn valoisa puoli

se sinun hyyperfookus kyllä tulee ihan niistä huumaavista lääkkeistä mitä syöt.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

se sinun hyyperfookus kyllä tulee ihan niistä huumaavista lääkkeistä mitä syöt.

Haluatko kertoa lisää tästä? En käytä esim metyylifenidaattia, eli apteekkipörriä enkä varsinkaan jauhoja. Varoittavia esimerkkejä piisaa ihan ympärille katsoen

• Anonyymi
        UUSI

Sivusta - häikäisi ja siristin silmiäni. Tiesin minne olit matkalla joten päätin jatkaa matkaani.

• Anonyymi
      UUSI

Minä sanoisin naiselle:"Moi!" En tiedä mitä sen jälkeen sanoisin, mutta jotain. Ärsyttää olla niin änkyrä ja haastava ihminen.

• Anonyymi
        UUSI

Et sä oo. Olet tärkeä jokaisella tavalla. Ihan totta💓

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Et sä oo. Olet tärkeä jokaisella tavalla. Ihan totta💓

Varmaan tarvitsen että minua rakastetaan ja saan itse rakastaa. Sitten on helpompaa. Olen naisen kanssa loppuelämäni, kiltisti ja uskollisesti, jos saan olla.

• Anonyymi
      UUSI

Ei mitään.

• Anonyymi
      UUSI

Istut autoon vien takaisin

• Anonyymi
        UUSI

🫡 no terve 😂

• Anonyymi
        UUSI

😂😂😂

• Anonyymi
      UUSI

Kerron sinulle, että ennen kysymysmerkkiä ei tule välilyöntiä.

• Anonyymi
        UUSI

Onpa kiva kun huomasit huomauttaa tästä aiheesta palstasedän galluppiin- teet tärkeää työtä

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Onpa kiva kun huomasit huomauttaa tästä aiheesta palstasedän galluppiin- teet tärkeää työtä

Mitä sinä sitten tykkäät näistä palstaäijän aktivoinneista ja osallistutko niihin? Kyllä varmaan kannattais niin ei olis niin ulkopuolinen olo..

• Anonyymi
      UUSI

Se menee näin.... Moikataan, kävelen kohti silmiin katsoen, miehen silmät suurenee, kävelen edelleen kohti ja suudellaan niin kauan että sydämet rauhoittuu.

Näin se menee.

• Anonyymi
        UUSI

Mitäs se vieressä seisova vaimo siihen tuumaa?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

En harrasta vaimokkeita 😉

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

En harrasta vaimokkeita 😉

Aha, olet siis mies. Sori, luulin että nainen!

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Aha, olet siis mies. Sori, luulin että nainen!

Ei sillä väliä mitä luulet 😂

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole mitään VAIMOA! Koita nyt lumppu tajuta. Se on sun mies nyt. Lopullisesti. Pidä hyvänäs😄

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole mitään VAIMOA! Koita nyt lumppu tajuta. Se on sun mies nyt. Lopullisesti. Pidä hyvänäs😄

Palstasedällä se mopo keulii jo jorpakossa eikä taida ylös päästä 😂

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

No perkele😅😅😅 yritys on kova👍

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä sinä yrität Sönköttää? Sitäkö että joku ns vaimollinen käy lueskelemassa näitä palstasedän stooreja? Ei ne sadut kato toimi ellei vähän värittele toiseenkin suuntaan, jota olet epäilemättä tehnyt

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Näinhän se tietysti on, mutta Sattuu myös olemaan niin, että jollain muullakin kuuppajumilla nousee nämä palstasedän selosteet päähän

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ihme lumppu puhuu vaan jostain vaimosta…

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ihme lumppu puhuu vaan jostain vaimosta…

Eipä se sinunkaan propaKanta suju sen paremmin pieni poika, aika surkuhupaisaa ja kaoottista luettavaa itseasiassa kun reppana yrittää sohia kikkarettaan eteenpäin palstaäijän jutuissa

• Anonyymi
        UUSI

Niin se menee❤️‍🔥

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä sinä yrität Sönköttää? Sitäkö että joku ns vaimollinen käy lueskelemassa näitä palstasedän stooreja? Ei ne sadut kato toimi ellei vähän värittele toiseenkin suuntaan, jota olet epäilemättä tehnyt

Tälläiset kyselyt ei todellakaan ole siltä naiselta joka sulta irl kysyi että onko sulla vaimo. Toivottavasti et ole ominut näitä täältä. Tiedät että käyn täällä.

• Anonyymi
      UUSI

Sammutan valot ja kyyristelen oven takana.

• Anonyymi
      UUSI

Tähän aikaan arkena ei ole kaivattuni joten soitan poliisit kun joku ovelle tulee ja näin aikaisin.

• Anonyymi
        UUSI

Niin minäkin soitan, eivät tee hommia tarpeeksi lorvivat vaan päätteen ääressä

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Niin minäkin soitan, eivät tee hommia tarpeeksi lorvivat vaan päätteen ääressä

korpikommunisti ulkomailta itkee?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

korpikommunisti ulkomailta itkee?

Otitko itseesi, extyöläinen? Sinussa ei vissiin tutkijan kärsivällisyyttä ja muita ominaisuuksia löytynyt ja yritit nomadina ns?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Otitko itseesi, extyöläinen? Sinussa ei vissiin tutkijan kärsivällisyyttä ja muita ominaisuuksia löytynyt ja yritit nomadina ns?

Eli laittomin keinoin

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Korpikommunisti ei älyä ettei asumiseen tarkoitetut asumukset ole työleirejä.
        Mene työvoimatoimistoon pätemään.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Lisään.Tuommoset vanhat "hullut"tiedetään.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta jos olenkin lumikki, jolla on seitsemän kääpiötä ja ne ainakin väittävät tykkäävänsä puuhastelusta? Mitä hemmettiå🤔

• Anonyymi
      UUSI

Kysyn saanko halata Sinua, jos vastaus on myöntävä, hyökkään kaulaasi.

• Anonyymi
        UUSI

Kyllä kiitos.

• Anonyymi
        UUSI

Kunhan et kuristusotteella 😂

• Anonyymi
      UUSI

Sanoisin moi ja kysyisin mitäs sinä, lähdetkö tonne, mihin mä oon matkalla.
      Naiselta

• Anonyymi
      UUSI

Jokainen varmaan tervehtii, jos vain huomaa toisen.

• Anonyymi
        UUSI

Voi ei, mun J ei ikinä tervehdi 🤔👋

• Anonyymi
      UUSI

Sopii yrittää tarttis varmaan osote vähintään tietää välttis vaan siitäkään ei ole mitään hyötyä

• Anonyymi
      UUSI

Parisuhde luottokortin kaa on täysin korvaamaton.

• Anonyymi
      UUSI

Miksi kävelisit parempi kun et kävele kävele sä omia polkujasi ja mä omiani olen nähnyt kummoinen ääliö olet ei sinulla ole mitään tunteita ketään kohtaan paitsi itseäsi kohtaan

• Anonyymi
        UUSI

Good så it is!

• Anonyymi
      UUSI

Halaan ja suutelen sua

• Anonyymi
        UUSI

Huh huh.... siihen jäisin ;)

• Anonyymi
      UUSI

jos yrität tappaa sinut ammutaan 😍

• Anonyymi
      UUSI

Jumala tai enkelit tai rakastavat ihmiset eivät ikinä tapa sinua, halua että syöt ilman syytä lääkettä muille, halua että tapat lapsesi tai yritä tuhota sinulta töitä. tai syytä mistään mihin ei ole perustetta. vain urpot ja idiootit tilaavat pahoilta hengiltä ja valehtelevat vuosia päästäkseen pois.ja ovat ihmeissään miksi niitä on? ajattelin että se on supermies joka täyttää toiveeni 😘😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

• Anonyymi
      UUSI

tiedätkö nainen mitä teit sille m miehelle? pskotit hänet vaatimaan molemmille lapsille aborttia, tuhosit hänen uran, yrityksen, töitä ja rahaa. veit elämää, teit siitä hirviön, yritit ostaa minut pois, tappaa, ja teit vuosia kaikkea pahaa. Sait myös kimmokkeen muille jatkaa siitä mihin jäit, ja peitit jälkesi että joku muu nainen teki vielä perässä kaiken. sait hänet epäilemään minua, kostamaan jotakin minulle, olet nainen täysi hirviö. ja se oli L mies joka sinua alisti, ja ne ritarit. ja totta sen m miehen suku syö, ei niinkään tuo mies itse.

• Anonyymi
      UUSI

Viimeksi kun kohdattiin mies, minä puhuin sinulle, sinä et vastannut mulle mitään👀

• Anonyymi
        UUSI

Mitä sinä gubbe huusit- uskotko Jeesukseen Kristukseeb?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

😂😂😂

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ensinnäkään en ole mikään gubbe, joten turha kommenttisi meni 100% pieleen!

• Anonyymi
      UUSI

Päätämme että ei kätellä. Istutaan vierekkäin, tai kävellään. Päätetän, että ei katsota toisiamme.

• Anonyymi
      UUSI

Riippuu siitä mitä sanoja suustasi tulee.

• Anonyymi
        UUSI

Vaahtoa

• Anonyymi
      UUSI

Sen verran on matkaa että sitä ehtii vielä hyvin miettiä, Googlen mukaan matkaan menee kävellen 1 päivä ja 15 tuntia, mutta tuskin kukaan jaksaa yhtäjaksoisesti kävellä. Realistista olisi varata ehkä 9-10 päivää kävelyaikaa.

• Anonyymi
      UUSI

Et kävellyt tänään ja mitään ei myöskään tapahtunut 😔

• Anonyymi
      UUSI

Ei mitään. Mies on outo ja teeskentelee aina, ettei tunne minua. Vaikka tapaisimmekin kahdestaan käytävällä tai tyhjällä kadulla 🙄 No, nyt minäkin jätän hänet huomiotta.

• Anonyymi
      UUSI

Mitä tapahtuisi sinun mielestäsi, jos sinä kävelisit luokseni?

• Anonyymi
        UUSI

Sydämeni lyö nopeammin, mutta kasvoillani on vain välinpitämättömyys.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sydämeni lyö nopeammin, mutta kasvoillani on vain välinpitämättömyys.

Varsin dramaattista.

• Anonyymi
        UUSI

Ehkä olisin nolostunut ja katsoisin häntä totisena. Hän saattaisi katsoa takaisin rauhallisena ja miettiä, miksi olen niin hermostunut. Pienen köhinän jälkeen sanoisin jotakin muuta kuin mitä piti. Uskon että hän vastaisi siihen jotakin.

06:49:35 aloituksen kirjoittaja

• Anonyymi
      UUSI

Riippuu mistä roikkuu 😅

• Anonyymi
      UUSI

Olettamus on että moikkaamisen jälkeen vaihdetaan ainakin muutama sana. Jotain että minne menossa tai mikä meininki. Viimeksikin piti näin tehdä, mutta piti vaan käydä vessassa ensin. Sitten tajusin että ei se taida enää onnistua. Olit jo suuttunut.
      M nainen

• Anonyymi
        UUSI

Minä pyytäisin sinua korvaamaan tietyn summan verran rahallisesti, koska et tuntunut koskaan ymmärtävän sitä, mitä sait teoillasi aikaan! Muuta sanottavaa minulle ei sinulle ole!

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Minä pyytäisin sinua korvaamaan tietyn summan verran rahallisesti, koska et tuntunut koskaan ymmärtävän sitä, mitä sait teoillasi aikaan! Muuta sanottavaa minulle ei sinulle ole!

Millä teolla? Vessaan menolla?

• Anonyymi
      UUSI

Jutellaan ja ollaan iloisia jälleennäkemisestä, ja kävellään taas yhtä matkaa.

• Anonyymi
      UUSI

Kävelen pois tietenkin.

• Anonyymi
      UUSI

Sitten kävelet pettyneenä pois. 😐

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      300
      7448
    2. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      79
      5802
    3. Kylillä nainen puhutaan

Että olet heilutellut peittoa yhden, toisen ja kolmannen kanssa. Pitääkö paikkansa?
      Ikävä
      158
      3725
    4. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      148
      3449
    5. Kyllä se taitaa olla nyt näin

Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee
      Ikävä
      32
      1807
    6. Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea

Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.
      Maailman menoa
      183
      1786
    7. Olet kiva

Olet kiva :)
      Ikävä
      42
      1414
    8. Miksi haluat alentaa muita?

Luulin sinua niin erilaiseksi, poikkeavan hyväksi, olin väärässä.
      Ikävä
      22
      1391
    9. Heih! Vieläkö ehtii laittaa auringonkukat kasvamaan?

Kerkeekö auringonkukat kukkimaan, kun upottaa auringonkukan siemenet kävelyreittien varrella multiin? Vai onko jo ihan
      Maailman menoa
      61
      1369
    10. En mä itke

sun perään mies. Tykkäsin kyllä. Tykkään vieläkin, mutta kyllä tä tästä. Mun sisällä kuplii kuitenkin jo ilo kesästä ja
      Ikävä
      14
      1276
    Aihe