Moii oon 19 vuotias suvaitsevainen tyttö ja etsin vanhempaa miestä seksi seuraan. ❤️
Suvakki tyttöä tarjolla
23
1157
Vastaukset
- Anonyymi
Missäpäin?
- Anonyymi
Missä päin 19v tyttö olet. Olisin kiinnostunut jos olet jotakin vailla😉.
M 63v Pohjois-savo - Anonyymi
Kajaanissa
- Anonyymi
Olisitko kiinnostunut vanhemmasta miehestä?
M 63v Pohjois-savo - Anonyymi
Nyt puhuu mies omasta vankasta kokemuksestaan!
- Anonyymi
onko tiukka pylly
Missäpäin? Olen viriili vanhempi herrasmies. Jutellaan / treffit puolella
- Anonyymi
Tykkään sexsistä hullun paljon nautin siitä pidän kauhee vauva kuume päällä nähtäiskö pian livenä luonani saat olla niin kauan paljon kun tahdot saat olla alasti ota mut sun mieheksi .
- Anonyymi
Tee profiili tuonne treffipuolelle suomi24.fi niin nappaa kyllä paremmin.
Siellä olen minäkin m 64 v Pohjois-savo- Anonyymi
Kiinnostaako heinolan setä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiinnostaako heinolan setä?
PIIPITÄ VAIN ITSESTÄSI!
- Anonyymi
😂
- Anonyymi
Miehet on kyllä epätoivosia!
Voiko selkeempää trollia olla? - Anonyymi
Moi..oletko tyttö 19 kajaanista?
- Anonyymi
Täällä olisi keskisuomesta 58V kokenut ja kestävä mies valmiina
No otappa yhteyttä
- Anonyymi
Otin yhteyttä
Mementohki Snapchat
Täällä olisi innokas vanhempi mies melko läheltä,laita viestiä?
- Anonyymi
Kyllä JOHANNES joka paikkaan ehtii 🤡😂 ylitornio oli äsken seuraava paikka niuvanniemi 😁
- Anonyymi
Sillä on linnan rauniot jossa vois tavata ja mennä läheiseen metsään hoitelee hommia. Olen 45 mies
Ketjusta on poistettu 25 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuinka Riikka Purra on parantanut Suomen kansalaisen elämää?
Haastan kaikki perussuomalaisten kannattajat kertomaan konkreettisia esimerkkejä kuinka Riikka Purran harjoittama politi2504828Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava
valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak932387Kehu kaivattuasi
Mikä hänessä on parasta? Jos osaat kertoa muuta kuin ulkonäköön liittyvää, niin ansaitset mitalin.1171530Mahtavaa, Trump pelasti lentäjän, Irania nöyryytettiin
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011917601.html Taas osoitus kuinka ylivertainen maa USA on Trumpin johdolla.321940- 72904
Keskiviikkona 8.4.2026 se tapahtuu
Nimittäin tulevana keskiviikkona 8.4.2026 Donald Trump ilmoittaa Naton pääsihteerille että Yhdysvallat eroaa Natosta. N270849Miten voit olla niin tyhmä
että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle115802Rakastin sua niin paljon ettei löydy sanoja sille tunteenpalolle mitä silloin koin
Sellaista tunnetta ei koe kuin ehkä kerran elämässä. Tuntui, että sekoaa, että menee järjiltään. Tuntui että räjähtää si33767- 38736
- 67702