Moii oon 19 vuotias suvaitsevainen tyttö ja etsin vanhempaa miestä seksi seuraan. ❤️
Suvakki tyttöä tarjolla
23
1114
Vastaukset
- Anonyymi
Missäpäin?
- Anonyymi
Missä päin 19v tyttö olet. Olisin kiinnostunut jos olet jotakin vailla😉.
M 63v Pohjois-savo - Anonyymi
Kajaanissa
- Anonyymi
Olisitko kiinnostunut vanhemmasta miehestä?
M 63v Pohjois-savo - Anonyymi
Nyt puhuu mies omasta vankasta kokemuksestaan!
- Anonyymi
onko tiukka pylly
Missäpäin? Olen viriili vanhempi herrasmies. Jutellaan / treffit puolella
- Anonyymi
Tykkään sexsistä hullun paljon nautin siitä pidän kauhee vauva kuume päällä nähtäiskö pian livenä luonani saat olla niin kauan paljon kun tahdot saat olla alasti ota mut sun mieheksi .
- Anonyymi
Tee profiili tuonne treffipuolelle suomi24.fi niin nappaa kyllä paremmin.
Siellä olen minäkin m 64 v Pohjois-savo- Anonyymi
Kiinnostaako heinolan setä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiinnostaako heinolan setä?
PIIPITÄ VAIN ITSESTÄSI!
- Anonyymi
😂
- Anonyymi
Miehet on kyllä epätoivosia!
Voiko selkeempää trollia olla? - Anonyymi
Moi..oletko tyttö 19 kajaanista?
- Anonyymi
Täällä olisi keskisuomesta 58V kokenut ja kestävä mies valmiina
No otappa yhteyttä
- Anonyymi
Otin yhteyttä
Mementohki Snapchat
Täällä olisi innokas vanhempi mies melko läheltä,laita viestiä?
- Anonyymi
Kyllä JOHANNES joka paikkaan ehtii 🤡😂 ylitornio oli äsken seuraava paikka niuvanniemi 😁
- Anonyymi
Sillä on linnan rauniot jossa vois tavata ja mennä läheiseen metsään hoitelee hommia. Olen 45 mies
Ketjusta on poistettu 24 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 496081
Maataloustuet pois
Jokainen maksakoon harrastuksensa itse. Eihän golfin peluutakaan maksa yhteiskunta.2666004Australia, Britannia ja Kanada tunnustivat Palestiinan
Aikooko Petteri Lapanen pysytellä persujen ja uskovaisten panttivankina ja jättää Suomen historian väärälle puolelle?915760Kohtalokas laukaus
IL 20.9.25 "Ihminen kuoli baarin edustalla Kajaanissa Poliisi ei epäile tapauksessa rikosta." "Kajaanin keskustassa on k405012Joko alkaa menemään tajuntaan tämä yliluonnollinen yhteys?
Varmaan pikkuhiljaa. Muista olla kiltisti ❤️494759Työeläkkeen saamiseksi olisi tehtävä töitä
Meillä on Suomessa iso joukko ihmisiä, joilla olisi vielä työkykyä jäljellä, mutta joilta puuttuu arjesta mielekäs tekem2194104Sählyhallitus 2023-2025, mailat heiluvat, mutta pallo karkaa kulmaan
Salibandy on organisoitua. Sähly on taas sitä, kun joku tuo mailat ja palloja on ehkä yksi. Sitä tämä hallituskin on: pe43781- 1513646
Muistattekos kun Sannan aikana suomalaisten varallisuuteen lisättiin viidennes
Köyhät voittivat eniten mutta rikkaimmat kuitenkin köyhtyi!393222Joulukinkku NYT
Sian kankuista tulee vielä pula. Nyt on oikea aika hankkia joulukinkku.253137