Moii oon 19 vuotias suvaitsevainen tyttö ja etsin vanhempaa miestä seksi seuraan. ❤️
Suvakki tyttöä tarjolla
22
967
Vastaukset
- Anonyymi
Missäpäin?
- Anonyymi
Missä päin 19v tyttö olet. Olisin kiinnostunut jos olet jotakin vailla😉.
M 63v Pohjois-savo - Anonyymi
Kajaanissa
- Anonyymi
Olisitko kiinnostunut vanhemmasta miehestä?
M 63v Pohjois-savo - Anonyymi
Nyt puhuu mies omasta vankasta kokemuksestaan!
- Anonyymi
onko tiukka pylly
Missäpäin? Olen viriili vanhempi herrasmies. Jutellaan / treffit puolella
- Anonyymi
Tykkään sexsistä hullun paljon nautin siitä pidän kauhee vauva kuume päällä nähtäiskö pian livenä luonani saat olla niin kauan paljon kun tahdot saat olla alasti ota mut sun mieheksi .
- Anonyymi
Tee profiili tuonne treffipuolelle suomi24.fi niin nappaa kyllä paremmin.
Siellä olen minäkin m 64 v Pohjois-savo- Anonyymi
Kiinnostaako heinolan setä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiinnostaako heinolan setä?
PIIPITÄ VAIN ITSESTÄSI!
- Anonyymi
😂
- Anonyymi
Moi mun KIK mementohki
- Anonyymi
Miehet on kyllä epätoivosia!
Voiko selkeempää trollia olla? - Anonyymi
Moi..oletko tyttö 19 kajaanista?
- Anonyymi
Täällä olisi keskisuomesta 58V kokenut ja kestävä mies valmiina
No otappa yhteyttä
- Anonyymi
Otin yhteyttä
Mementohki Snapchat
Ketjusta on poistettu 21 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2324451Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii752874- 472403
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua431697- 781389
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘821176PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden137919- 64860
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86854Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53842