Mikähän suhina käy veran alla?

Anonyymi-ap

Pyhäjärven politiikan osaajien paikkajako?
Mikähän suhina, plokkaus, pieni piiri pyörii, sinulle minulle, taktikointi, hyvitys, uho ja tuho kuhina käy veran alla? Hiljaisuudessa hys hys!

12

242

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Puheenjohtajan vastuu tehtävä on tietynlaista vallan mirhamia. Ikäänkuin saa natsat kaulaan ja ryhti paranee.
      Se on ihmeellistä kun se on helpoin tehtävä valmiin esityslistan ollessa nokan alla? Ei tarvihte muodostaa mielipidettä edes käsiteltävään asiaan. Kunhan jakaa puheenvuoroja jos joku sattuu pyytämään. Ja palkkiokin on parempi.

• Anonyymi

Valtuuston kokoukset ovat lähinnä tiedotustiaisuuksia.Päätökset on tehty etukäteen pienellä porukalla.Ei kokoukset muuten kestäisi muutamia kymmeniä minuutteja kun muualla kestävät useita tunteja You tubesta voitte katsoa miten muualla kokoukset sujuvat keskustellen ,täällä vain nyökytellään.Eiköhän valtuutetuja hävetä moinen pelleily.!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Valtuuston kokoukset ovat lähinnä tiedotustiaisuuksia.Päätökset on tehty etukäteen pienellä porukalla.Ei kokoukset muuten kestäisi muutamia kymmeniä minuutteja kun muualla kestävät useita tunteja You tubesta voitte katsoa miten muualla kokoukset sujuvat keskustellen ,täällä vain nyökytellään.Eiköhän valtuutetuja hävetä moinen pelleily.!!

Tämä tiedetään ja siksi kaikki on päätynyt tai päättynyt tilanteeseen ja tilaan, jossa kunta kyyhöttää.

• Anonyymi

Nelostie ja kaivos on miljardin alku! Ollut 65 vuotta!!

Ja alussa ollaan vieläkin? Vai lopussa?

• Anonyymi

Lopussa, se on päättynyt ja kyyhöttää...

• Anonyymi

Oluaskankaan yöpäivystyksen lopettamiseen ei tehdyillä yöllisillä leikkausta ole mitään yhteyttä.

• Anonyymi

Google sulki mainoksen. Olen nähnyt monta kertaa. ( kiitos palautteesta. )

• Anonyymi

Ja miksi äänestää vaaleissa kun... 😂

• Anonyymi

Kiinteistövero pitää lopettaa Pyhäjärvellä. Turhanpäiväisistä lautahökkeleistä ei kuulu maksaa vittu soikoon veroja perkele !

• Anonyymi

Niin luottamushenkilöpaikkoja jaetaan tupailloissa.
        Eppäillä soppii kykeneekö kepuvasurit yhteistyöhön niin, että unohdettaisiin puoluepolitikointi .
        Annetaan paikkoja eniten ääniä saaneille. Siis nyt heille, jotka ovat kaupunkilaisten mielestä
        luotettavia yhteisten asioiden hoitajina. Ei mitään palkintopaikkoja (muutaman, parinkymmenen äänen mandaatilla)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin luottamushenkilöpaikkoja jaetaan tupailloissa.
        Eppäillä soppii kykeneekö kepuvasurit yhteistyöhön niin, että unohdettaisiin puoluepolitikointi .
        Annetaan paikkoja eniten ääniä saaneille. Siis nyt heille, jotka ovat kaupunkilaisten mielestä
        luotettavia yhteisten asioiden hoitajina. Ei mitään palkintopaikkoja (muutaman, parinkymmenen äänen mandaatilla)

Siis eniten saaneille puolueille, kuten demokratia edellyttää. Kuntalaiset ovat kertoneet, mitkä puolueet ovat kykeneviä hoitamaan asioita ja mitk'ä joutavat laulukuoroon.

• Anonyymi

Toivoa sopii että valtuustonpj olisi osallistuva yhteishengen edistäjä , avoin kuntalaisten suuntaan.
      Ei enää korvankaivajia , eikä muutakaan korvaan kuiskijaa., karkoittajaa.
      Olisihan tuo hyvä mikäli henkilökohtaiset Äänet huomioitaisiin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      87
      1714
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1222
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1113
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      67
      906
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      102
      874
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      818
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      731
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      722
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      47
      671
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      653
    Aihe