Meidän suhteen. Aivan kaikki.
Kaikki on pilalla
38
828
Vastaukset
- Anonyymi
Ihan on prrrsiistä ja Psssskana ihan kaakki
- Anonyymi
Ihan vaan vettä oli pskan haistelija käppyrä.
- Anonyymi
ja sekin että ostavat niille mistä saavat lisää jotta olisivat tyytyväisiä.
- Anonyymi
Niin onki se on totta.!
Naiselta Miehelle. - Anonyymi
niillä menee myös sekaisin eriroolit ja porukat. joku kirjoitti että se on aika mahdoton yhtälö ja niin se on niin kauan kun siinä ole mukana vajausta ja näit jotka haluaa aina yli ja, estää muita
- Anonyymi
jos ei rakasta sitä ei jaksa mitenkään, ja minä en rakasta ketään teistä. ja minä olen tuottelias ja teen hyvää omissa, jutuissa, nämä ovat este mitä vievät hyvää ja muut hoitaa tällaiset jutut normisti sivussa ja valinnan Varaa on.
- Anonyymi
Kaikki on hyvin koska rakastat
- Anonyymi
Mitäpä menit itse pilaamaan veikkaisin että syynä tyttöjen kohdalla on usein äiti näissä
- Anonyymi
Äitis ois saanu kyllä tajuta abortoida
- Anonyymi
Äidit ja ystävät hyvine neuvoineen.
- Anonyymi
Älä ole niin pessimistinen
- Anonyymi
No itseppähän sen pilasit valehtelemalla kieroilemalla syytä siitä itseäsi mikset käyttäytynyt sulla oli monet mahdollisuudet taisi sun mustasukkaisuus pilata meidän välit menisit jo hoitoon
- Anonyymi
Sinähän nautit kun sait ruokittua mustasukkaisuutta. Tekemällä teit exääsi mustasukkaiseksi vähät kunnioittamatta. Se ei kierroillu eikä valehellu. Sinä sen vaihtariämmäs kanssa sen teitte muille.
- Anonyymi
Eikä ole. Ei olla edes nähty, niin ei ole mahdollista. Nyt vaan pitää jaksaa tätä ikävää prkl. Järki lähtee, loputkin siitä, kun koko kesänä ei nähdä.
- Anonyymi
Mitä tapahtui?
- Anonyymi
Minä en tiedä mitä ajatella. Olisi aivan hullua jos se nainen kaipaisi ja odottaisi minua niinkuin minä häntä. Se on niin hullua että en voi siihen uskoa. Nyt on vaan kärsittävä tämä ikävä ja kipu sydämessä, kunnes asiat selviää. Mieheltä.
- Anonyymi
Kaipaan ja odotan erästä kyllä…
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaipaan ja odotan erästä kyllä…
Ja tämä oli sivusta, mielestäni meidän välit ei ole pilalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja tämä oli sivusta, mielestäni meidän välit ei ole pilalla.
Uskon myös, ettei teidän välillä ole mikään vielä pilalla, eikä pilalle menekään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uskon myös, ettei teidän välillä ole mikään vielä pilalla, eikä pilalle menekään.
Todella toivon niin ❤️
- Anonyymi
Se on totta ja sitä se on ollut jo useamman vuoden ajan! Ei ole mitään tarvetta enää selvittää mitään. Haluan vain unohtaa kaiken kokemani tiettyyn henkilöön liittyen!
- Anonyymi
Mitä on tapahtunut? :(
- Anonyymi
Naiselle vai miehelle?
- Anonyymi
Naiselle
- Anonyymi
On.On! Eikä takasin tulemista.
- Anonyymi
Kiitä siitä itseäsi 👏
- Anonyymi
Kerro nyt oikeasti jotain..😟 vaivaa, jos onkin minulle.
- Anonyymi
Jos kumpikaan ei tee pahaa, ei herjaa tai muuten aiheuta vahinkoa, ei voi mikään olla vielä pilalla, vaikka kumpikaan ei olisi uskaltanut selvää aloitetta tehdä. Toki edellytyksenä yhteiseen tulevaisuuteen täytyis tietysti olla myös molempien vapaana oleminen.
Ihan sama miten paljon muut yrittää kontrolloida, niin en anna sen tapahtua, en luovuta ilman taistelua!
- Anonyymi
Liittyykö jotenkin vainoajiin?
- Anonyymi
Miksi olis kaikki pilalla?
Mun mielestäni ei kyllä ole vielä kaikki.
Vaikka paljon sotkua onkin ollutkin.
Tästä voi vielä tulla vaikka mitä jos haluaa.
Tän jälkeen ei mikään voi olla vaikeampaa.
Me pystyttäisiin kyllä olemaan Me!
Paitsi jos annat periksi ja muiden voittaa. - Anonyymi
Ei se minua haittaa ollenkaan. Olen ollut täysin varma jo useamman vuoden ajan, että haluan elämään vain suunnilleen saman ikäisen miehen kuin itse olen!
- Anonyymi
Aivan kaikki on pilalla.
- Anonyymi
Eikä ole ellet ite niin haluat.
Pyh...
- Anonyymi
Elä oo tuommonen. Kaikki on hyvin.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854960- 952794
- 432786
- 1992392
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj281994- 1331949
- 1781560
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161481Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51299Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3621298