Mulla on semmonen fantasia, että haluisin tulla käytetyks ku nukun / oon tajuttomana, yms. Ja sit herätä joko keskellä sitä johonki kivun ja nautinnon tunteeseen, tai sen jälkee et vähä sattuu ja spermat olis kaikissa rei’issä. Oon siis nainen.
Nukkuvana.
23
669
Vastaukset
- Anonyymi
Mä taas haluisin panna jotain nukkuvaa tai tajutonta🥵 Kaikki valta ois itellä ja saa tehä toiselle ihan mitä haluaa
Tämä kiihottaa mua, kerran tuli sovittua treffit naisen kanssa. Sovittiin, että odottaa mua alastomana sängyssä, ovi auki. Haluis kokea uudelleen, vaikka sun kanssa.
bokken kirjoitti:
miten alotit ku menit sisälle?
Riisuin kengät,päällysvaatteet, missä makuuhuone?.Kun löytyi laittoi valot päälle, menin viereen istuu, suutelin, hyväilen peiton läpi, ja siitä kuten etukäteen oli sovittu. Nautinnollista oli
- Anonyymi
Kuulostais aika hyvältä, olis kiva kuulla muitakin ajatuksia sulta.
- Anonyymi
Niiku tästä asiasta vai muista fantasioista?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niiku tästä asiasta vai muista fantasioista?
Tästä, sekä muista jos haluat.
- Anonyymi
Ny pojat si kun edes harkitsette tähän tarjoukseen suostumista ni sopimus kirjallisena jos ajattelitte jälkisyytteiltä välttyä on kyseisen kaltsisella naisella korvienvälissä jotain vikaa äkkiarvaamalta saa sen vaikutuksen että on narsistin vikaa
- Anonyymi
ihana nainen!ois kiva kuulla lisää?
- Anonyymi
ja ihanan kiihottava ajatus,heräisit ku mun kivikova kalu ois jo sun pyllyssä...
Anonyymi kirjoitti:
ja ihanan kiihottava ajatus,heräisit ku mun kivikova kalu ois jo sun pyllyssä...
ja tuntisit,et pimpis on jo käyty...
- Anonyymi
Toivoisin myös että olisin mahollisesti sidottuna kun herään, enkä vois tehä mitään.
Anonyymi kirjoitti:
Toivoisin myös että olisin mahollisesti sidottuna kun herään, enkä vois tehä mitään.
sopii,sidotaan,vai laitetaanko käsiraudat??....
Anonyymi kirjoitti:
sidotaan noihin sängynpääätyihin x-malliin,näyttäsit hyvält siin!!
- Anonyymi
bokken kirjoitti:
sopii,sidotaan,vai laitetaanko käsiraudat??....
Kummat vaa käy🥰
bokken kirjoitti:
sidottuna,pimppiin vai pyllyyn eka...
ja sit ku oot hereil,ni saat kalun sun suuhun...syvälle...
- Anonyymi
bokken kirjoitti:
sidottuna,pimppiin vai pyllyyn eka...
Pimppiin ehkä. Sit voi kuluttaa kaikki rei’ät loppuun
- Anonyymi
bokken kirjoitti:
ja sit ku oot hereil,ni saat kalun sun suuhun...syvälle...
Uijui…
- Anonyymi
Tää nainen on kyllä kokenut seksuaalista väkivaltaa ja nyt on kieroutunut kuva seksiin kaikkea mä ymmärrän vaikka en tekis itse samoin mutta toi ei oo oikein eikö normaalia. Mitä jos mies tekeekin jotain mikä ei ookaan ok, sitten on turha valittaa ja itkeä.
- Anonyymi
Fantasiana joo......mut en lähtis mistään hinnasta tuollaiseen mukaan syytteitä....kiristystä.. Pysykää kaukana tuomosesta.
- Anonyymi
Ahh
Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?1446242Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell1933884PoIiisi jahtasi mopopojan hengiltä
Toivottavasti on s i n i v u o k k o nyt ylpeä itsestään, kun ajatti teinin päin lyhtypylvästä. https://w4812751- 312751
- 2012365
- 1852043
Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka
Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale1351496- 581324
Et halua kohdata niitä tunteita ja asioita, joita minä herätän sisälläsi
Vastustelet. Yrität esittää, että kaikki on hyvin. Leikit perhettä.371294Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?891074