https://www.talouselama.fi/uutiset/yrittaja-pahoinpiteli-nuoria-tyontekijoita-kahvilassa-ehdoton-raja-ylitettiin/0d13abe0-a301-48d3-902b-c7a54d4eb976
Näitä tapauksia on ihan liian paljon. Pahimpia työpaikkoja on mielestäni pienehköt ja pienet perheyritykset.
Sitten ihmetellään kun nuorille ei oikein työt kelpaa
12
401
Vastaukset
- Anonyymi
Jaa- ha
sosialistin mielestä kaikissa yrityksissä hakataan työntekijöitä
jaa- ha
Pötypuhetta.
Olet sinä sdp- möllykkä kyllä lapsellinen eläjä.
Toivoton tapaus.- Anonyymi
Aha. Sinuunkos se kolahti?
- Anonyymi
Naantalissa herra ja rouva kahvilayrittäjät tuomittiin rangaistuksiin työsuojelurikoksesta ja herra vielä nuorten lievistä pahoinpitelyistä.
- Anonyymi
mikä kahvila tämä on?
- Anonyymi
Olettaisin olevan aika keskeisellä paikalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olettaisin olevan aika keskeisellä paikalla.
Nimi kiitos?etten erehdy siihen puotiin kahville.
- Anonyymi
No enpä usko että on kovin yleistä nykyään, kyllä nuoren aina kannattaa hakea työtä. Kesätyö on ponnahdus eteenpäin jos pystyy joustamaan erinlaisiin tehtäviin ja työhön. En tiedä mikä yritys on syytteessä Naantalissa, törkeää käyttäytymistä ollut nuoria kohtaan vaan yksittäistapaus kuitenkin.
- Anonyymi
Sairaita yrittäjiä on harvassa, onneksi.
- Anonyymi
Kyllä niitä on paljon, juurikin pikkufirmojen omistajat ihan psykoja.
- Anonyymi
varmaan joku rannalla olevista kahviloista
ei varmaan vaikea arvata kuppilaa- Anonyymi
Googlen arvioista helppo päätellä.
- Anonyymi
Tiedän. Kalliit hinnat oli ensimmäisellä ja viimeisellä kerralla.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723136
- 922895
- 512135
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201595Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..61359- 151359
- 191314
Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131311Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein141287Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241242