Jos mä vielä joskus ihastun tai rakastun, niin voisko joku tulla vetäsee mua kunnon avokkaalla naamaan?
Jos mä vielä joskus
19
218
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Ei se auta.
- AnonyymiUUSI
Puhutko kokemuksesta?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Puhutko kokemuksesta?
En onneks, asioiden käsittely ja kohtaaminen auttaa
- AnonyymiUUSI
Avokkaalla? Eikö varvassandaalit läpsähtäisi paremmin?
- AnonyymiUUSI
Riippuu vähän. Voi toi varvassandaali olla kyllä kevyempi 🤔
- AnonyymiUUSI
Tämähän on ihana tunne, ainut mikä siitä tekee paskan on tämä vaikeus kertoa se livenä päin nassua.
- AnonyymiUUSI
Näin se onnistuu...
"Hei sinä siellä! Juuri sinä!"
"Minä vai!"
"No sinä!"
"Hilijoo siälä!"
"EN!"
"OOTHA!"
"Tykkään susta!"
"Täh!"
"TYKKÄÄN SUSTA!"
"JAA! TIEDETÄÄN!"
"AI!"
"JOO!"
"TUUKS MEILLE?!"
"JOO!"
"MENNÄÄ SI!"
"MENNÄÄ!"
- AnonyymiUUSI
Läpsitään toisiamme 😁
- AnonyymiUUSI
Mulla on tänään niin outo olo, että parempi, etten kerro mitä mielessä liikkuu 🫠
- AnonyymiUUSI
Sulle ei taida mennä perille, että nämä mussutukset mitä kirjoittelet palstasedän aloituksiin ei johda mihinkään
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sulle ei taida mennä perille, että nämä mussutukset mitä kirjoittelet palstasedän aloituksiin ei johda mihinkään
Kiinnostaa kiviäkin sun jäkätykset.
- AnonyymiUUSI
Eipä siitä taitas hyötyä ol mu ainahan kai sitäkin kandee yrittää tiedä vaikka heräisit todellisuuteen
- AnonyymiUUSI
No sitä mä vähän tässä niinku ajoin takaa. Se pitäisi vaan tapahtua ajoissa, että tajuaa paeta, ennen kun on liian myöhäistä.
- AnonyymiUUSI
Aaaaachiwengaaaaa dapadiiidapaduuy!
- AnonyymiUUSI
Voin tulla mies!
Naiselta- AnonyymiUUSI
Ap on nainen.
- AnonyymiUUSI
- AnonyymiUUSI
Patongista piähän wuan 🥖😍
- AnonyymiUUSI
Sekin käy kyllä juu 😁
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e3007428Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne725746Kylillä nainen puhutaan
Että olet heilutellut peittoa yhden, toisen ja kolmannen kanssa. Pitääkö paikkansa?1563688Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1473427Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee321777Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1831776- 421404
- 221381
Heih! Vieläkö ehtii laittaa auringonkukat kasvamaan?
Kerkeekö auringonkukat kukkimaan, kun upottaa auringonkukan siemenet kävelyreittien varrella multiin? Vai onko jo ihan611359En mä itke
sun perään mies. Tykkäsin kyllä. Tykkään vieläkin, mutta kyllä tä tästä. Mun sisällä kuplii kuitenkin jo ilo kesästä ja141266