täysin turha paljon nuoremmasta kertominen! Ei ole mitään ns. kolmen ryhmää! Olen ollut täysin varma jo useamman vuoden ajan, etten halua auttaa häntä. En ole koskaan luullut, että hän haluaisi muuta kuin ystävyyttä! Olen tahallanikin kirjoitellut vähän sitä sun tätä, koska olen ollut niin turhautunut siihen mikä aloitettiin jo silloin, kun menetin itselleni äärimmäisen rakkaan vakituisen työpaikan! Paljon nuoremmalle on aina voimassa pysyvästi lähestymis- ja yhteydenottokielto! Mikään ei muuta sitä päätöstä! Haluan parisuhteen ikäiseni miehen kanssa ja kaikke sitä mitä parisuhteeseen kuuluu! Kaipaan halaamista ja seksiä ja kaikkea sitä mitä parisuhteeseen kuuluu. Arjen ja juhlan jakamista!
Yhä jatkuu se
Anonyymi-ap
1
76
Vastaukset
- Anonyymi
Mulla ole kun lapseni naisten suhteenhan maailma si taas on täynnä vaihtoehtoja jos vaihtoehto elämää tykkää elää äiti nää ainakin mua opetti jot ei se maailma yhteen naiseen kaadu ei toki kun en ole vahingossakaan kohdannu naista joka mitään pillua enempää itsestään osais tarjota mu jos siihen pelkästään tyytys pitäs vuoden välein vaihtaa naista mulla kun on periaate jos ei muuta saa ni kuus kertaa päivässä on ihan kiva harvinaista jos löytäs edes ettimällä naisen joka jaksais sitä edes sitä vuotta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018063- 1075667
- 2795013
- 494953
- 763727
- 542940
- 642677
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222508Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292442- 422368