täysin turha paljon nuoremmasta kertominen! Ei ole mitään ns. kolmen ryhmää! Olen ollut täysin varma jo useamman vuoden ajan, etten halua auttaa häntä. En ole koskaan luullut, että hän haluaisi muuta kuin ystävyyttä! Olen tahallanikin kirjoitellut vähän sitä sun tätä, koska olen ollut niin turhautunut siihen mikä aloitettiin jo silloin, kun menetin itselleni äärimmäisen rakkaan vakituisen työpaikan! Paljon nuoremmalle on aina voimassa pysyvästi lähestymis- ja yhteydenottokielto! Mikään ei muuta sitä päätöstä! Haluan parisuhteen ikäiseni miehen kanssa ja kaikke sitä mitä parisuhteeseen kuuluu! Kaipaan halaamista ja seksiä ja kaikkea sitä mitä parisuhteeseen kuuluu. Arjen ja juhlan jakamista!
Yhä jatkuu se
Anonyymi-ap
1
93
Vastaukset
- Anonyymi
Mulla ole kun lapseni naisten suhteenhan maailma si taas on täynnä vaihtoehtoja jos vaihtoehto elämää tykkää elää äiti nää ainakin mua opetti jot ei se maailma yhteen naiseen kaadu ei toki kun en ole vahingossakaan kohdannu naista joka mitään pillua enempää itsestään osais tarjota mu jos siihen pelkästään tyytys pitäs vuoden välein vaihtaa naista mulla kun on periaate jos ei muuta saa ni kuus kertaa päivässä on ihan kiva harvinaista jos löytäs edes ettimällä naisen joka jaksais sitä edes sitä vuotta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup312818- 1482173
Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene121617Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TARINALTA ISOISÄSTÄ, JOLLA ON PARTA
Pinnalliset käsitykset korkeammasta Todellisuudesta Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TAR3881210- 671185
J miehestä oikeaa
Nimeä ei voi tänne julkaista mutta kannattaa olla varuillaan jos ”aistit” auki t nainen1011145Se meidän sydänyhteys
Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi571057- 611030
- 731020
- 2841