Täällä olikin aloitus joka poistunut. Kiva ois nauttia ajatuksia vaihtamalla vaimoista ja kuvia pienissä vaatteista ei pimpsan kuvia.
Tietenkin molempien täytyis tykätä runkata ja laueta toisen vaimolle, lisää kiihoketta omaan suhteeseen kun vaimon kans yhtyy. T. Ukm 57v
Vaimo jutut kiihottaa.
16
484
Vastaukset
- Anonyymi
Vaikeeta saada täältä kuvii. T. Eläke runkkari oon
- Anonyymi
Runkaisin myös jos kuvia sais.
- Anonyymi
Mihin niitä kuvia vois laittaa ?
- Anonyymi
Vaimojutut ovat kyllä kiihottavia. Saa kuilla miten toiset miehet nai ja runkkaa.. täällä 62v ukm joka runkkaa joka päivä..
- Anonyymi
Onko sulla Kik puhelimessa että vois lähettää kuvia ?
Anonyymi kirjoitti:
Onko sulla Kik puhelimessa että vois lähettää kuvia ?
Minäkin oon kiinnostunut, daf5.1
- Anonyymi
täällä 55 v ukkomies joka runkkais lastit niin mieluusti jonkun vaimon kuville kun joka päivä kummiskin runkkaan, peppukuvat on pop
- Anonyymi
Laittaisin kuvia onko sulla prebaid liittymää käytössä, vois tänne laittaa huoletta. Itsellä normi numero tänne uskalla laittaa, peppu kuva löytyy myös hyvin tarjolla. T. Ukm 57v
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laittaisin kuvia onko sulla prebaid liittymää käytössä, vois tänne laittaa huoletta. Itsellä normi numero tänne uskalla laittaa, peppu kuva löytyy myös hyvin tarjolla. T. Ukm 57v
Runkaisin vaimollesi jos kuvia saisin, runkaan useeman kerran päivässä yleenssä. M 69v
- Anonyymi
millanen sun vaimo on?oma on aika hoikka,erittäin hyvä pylly..
- Anonyymi
Miten niitä kuvia vaihdettais ?
- Anonyymi
Mun kihlattu on kuustoista.
- Anonyymi
subm46 at meiliboxi.fi on osoitteeni, vaihdetaan vaimojemme kuvia ja runkkaillaan niille
- Anonyymi
Kuvia haluisin varatuista naisista. M 68v
- Anonyymi
Hyi helevatta, että on sairasta porukkaa! Antavat akkansa naitavaksi tuntemattomille miehille. Eivät rakasta vaimojaan! Siis eivät ole hyviä miehen työtä tehdessä kun pitää siihen joku kössi ottaa mukaan?
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1587282
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1506006- 1535327
Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.484747Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?554078- 733302
Itkin oikeasti aamulla taas
Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.623270Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m253092- 472487
Naiselle hyvää viikkoa
olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢182399