Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti.
Sinä halusit että tämä menee näin
Kyllä se taitaa olla nyt näin
54
4912
Vastaukset
- Anonyymi
Juu todellakin toivoin että mua aletaan kiusata niin paljon että ahdistaa ulkona liikkua. Mene itseesi ja mieti mihin oot mut sotkenut. Ne on sun tuttavia ei mun.
- Anonyymi
Niinpä. Kauan jatkunut häiriköinti varmisti sen jo vuosia sitten, etten halua olla missään tekemisissä tietyn henkilön kanssa! Komeasta naamasta tulee ruma, jos henkilö ajaa vain omaa etuaan ottamatta huomioon sitä, millä tavalla se vaikuttaa vastapuoleen!
- Anonyymi
Niin varmaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin varmaan
Mitä niin varmaan? Se taidatkin olla sinä joka kiusaa eikä kukaan muu.
- Anonyymi
Mikä on aloituksia suoltava äijä tämä tarve dramaturgioida tätä samaa soopaa näihin aneemisiin aloituksiisi? Jotta muiden pää menisi yhtä vintturaan vai mikä homma?
- Anonyymi
Minkälaisia kapuloita olet löytänyt?
- Anonyymi
Jaa eiköhän se kapuloiden lyöjä löydy sun lähipiiristä yleensä lähempää kuin arvaatkaan
- Anonyymi
valitettavasti näin on, naapuri..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä ainakin tykkään mun naapurista
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä ainakin tykkään mun naapurista
Minä en tykkää naapureistani, aiheuttavat paljon häirintää!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mua ei haittaa että ihmiset elää ja nauttii. Mutta uskon kyllä että on valitettu heistä. Mä valitan vaan värikkäissttä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole ainakaan multa naapurilta nämä kirjoitukset eikä aloitus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on jatkunut kauan!
- Anonyymi
Voi olla. Mulle alkaa olemaan ihan sama. En luota enää kehenkään. Kaikki vaan haluaa pahaa mulle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mun naapurit ei kiinnosta mua pätkän vertaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kukaan muu ole häirinnyt ku gubbe ja harmaa susi! Kiusaajia ovat!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko sinulla äijä joka naapurustossa sama homma?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kukaan muu ole häirinnyt ku gubbe ja harmaa susi! Kiusaajia ovat!
On se aloittajaäijä tämäkin tapa mainostaa näitä huuhaahahmojasi
- Anonyymi
En usko. Enkä välitä. Jos joku pääsee kahden ihmisen väliin, niin vika on niissä kahdessa ihmisessä yleensä.
- Anonyymi
Mistään väleistä koskaan ollut kysekään!
- Anonyymi
Totta. E
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistään väleistä koskaan ollut kysekään!
Eikä tule olemaankaan!
- Anonyymi
On olemassa niin manipuloivia ja häikäilemättömiä ihmisiä että pääsevät kenen tahansa väliin vaikka olisi kuinka suuresta rakkaudesta kyse. Se että kuka sitten haluaa toimia niin onkin sitten eri asia. Se vaatii jo aikamoista kyvyttömyyttä asettua toisten asemaan ja kunnioittaa toisten rajoja oman edun nimissä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta. E
Mä tunnistan sut kyllä 😠
- Anonyymi
Huomaan kyllä että et välitä. Et edes usko että muhun sattuu tää kaikki. Kyllä tosiaan meissä se vika.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On olemassa niin manipuloivia ja häikäilemättömiä ihmisiä että pääsevät kenen tahansa väliin vaikka olisi kuinka suuresta rakkaudesta kyse. Se että kuka sitten haluaa toimia niin onkin sitten eri asia. Se vaatii jo aikamoista kyvyttömyyttä asettua toisten asemaan ja kunnioittaa toisten rajoja oman edun nimissä.
Niinpä! Tuttua asiaa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huomaan kyllä että et välitä. Et edes usko että muhun sattuu tää kaikki. Kyllä tosiaan meissä se vika.
Uskon, että voi toisinaan sattua. Ei ole kuitenkaan minun käsissä tämä homma.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä! Tuttua asiaa!
Toisten rajojen kunnioittamisen vaikeus vai mikä? Sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luuletko etten välitä? harva sydämeeni pääsee. E
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luuletko etten välitä? harva sydämeeni pääsee. E
Ymmärrän. Ei kaikki
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ymmärrän. Ei kaikki
Ota rohkeasti yhteyttä. E
- Anonyymi
se on vaan tilanteet ja eri tyylit, ja tehdyt jutut, rikollisuus ja ihmisten epätoivo, liian suuret unelmat tai epätietoisuus mikä menee mistäkin, epäluottamus toimintaan ja ihmiset pääsee väliin kaikessa missä ei kuuluisi.
- Anonyymi
ei ole minun ongelma ollenkaan..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ei ole minun ongelma ollenkaan..
ihan sama mulle mitä tietty ihminen elämässään tekee EVVK
- Anonyymi
Mä en ole mitään rikoksia tehnyt ikinä. En ole edes ylinopeutta ajanut. Punaisia päin joskus kävellyt.
- Anonyymi
Älä päästä niitä päättämään sun asioista, älä anna niiden vaikuttaa sun valintoihin! Kaikki kävelee sun yli muuten ja jäät tänne itkemään oivallustasi.
- Anonyymi
Luuletko ap ukko, että joku ottaa sun jorinoita tosissaan? Ei ainakaan kukaan järkevä sovella sun juttuja todellisuuteen.
- Anonyymi
Olen täysin samaa mieltä!
- Anonyymi
Erittäin vahvasti samaa mieltä tästä myös
- Anonyymi
Nyt kävi näin. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/131a546b-22d3-4c14-9df8-c6b5658d5ac4
- Anonyymi
Tämä koetinkivi saa nyt näyttää suhteemme todellisen laadun. Aitoa tunnetta vai mitä lie, epätoivon sävyttämää toiveunta.
- Anonyymi
Kateelliset sabotoi aina jos haistavat toisella onnen parisuhteessa.
- Anonyymi
Sanos muuta. Vuosi sitten erehdyin kertomaan yhdelle ihmiselle miten rakastunut olen yhteen ihmiseen ja miten hänestä haaveilen. No hän sai henkilöstä pakkomielteen ja etsi hänet käsiinsä ja lopun voitte arvata.
- Anonyymi
Kenenkäs väliin sinä itse menit?
- Anonyymi
Enpä todellakaan halunnut. Onko ne jotkut persuja?
- Anonyymi
Mun kohdalla et uskokkaan kuinka moni mu musta kiva haaste lisää sille joka luulee musta olevansa kiinnostunu tutustumatta muhun hyvin mua tuskin tuntee kukaan muu kuin lapseni
- Anonyymi
Joku 3 henkilö sotkee asioita mikä ehtii.
En jaksa .. yrittää voittaa sut kokonaan itselleen...- Anonyymi
Kukaan ei pysty sotkeen välejä jos olet irl yhteydessä.Turhan valittaja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kukaan ei pysty sotkeen välejä jos olet irl yhteydessä.Turhan valittaja.
Kyllä on mahdollista.... 🥺
- Anonyymi
Kysymys on hiukan ristiriitainen, jos kapuloita lyö joku rattaisiin, miksi voit syyttää häntä, että asiat menee näin?
Voi olla.
- Anonyymi
En ole halunnu minä olen fiksu ollut en ole alkanut sinua vaan toisin päin eli antaa olla toi on joka kerta toistunut
- Anonyymi
Valitsit kärryssi itse, siinähän kärsit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valitsit kärryssi itse, siinähän kärsit.
Eli vaihto Ferrarin ladaan 🤭
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 804486
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺854371Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭433729Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli163413Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle402947Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102644En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä142632IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm391973Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1581708Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?
Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli941248