Miksi haluat alentaa muita?

Anonyymi-ap

Luulin sinua niin erilaiseksi, poikkeavan hyväksi, olin väärässä.

26

1665

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Koska olen paskana, sekaisin ja pyrin välillä puhumaan mitä minulta odotetaan, jotta selviäisin.

• Anonyymi

Sinun pitää hakea apua. Ei tuollaisella toiminnalla voi saada mitään hyvää aikaan!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinun pitää hakea apua. Ei tuollaisella toiminnalla voi saada mitään hyvää aikaan!

Siellä avun piirissä juuri kohdellaan huonosti ja jätetään hoitamatta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kidutusta. Ymmärrätkö?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Erehtymisen vaara on suuri, kun naisetkin oppineet pelaamaan miehillä? Olet vain yksi nappula naisen luomassa pelissä. Näin toimii narsistinen nainen kuin mieskin. Et ole yksin tämän ongelman kanssa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siellä avun piirissä juuri kohdellaan huonosti ja jätetään hoitamatta.

Vain niin. Etsi joku muu taho, missä voisit saada apua. Minä en valitettavasti voi sinua auttaa!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vain niin. Etsi joku muu taho, missä voisit saada apua. Minä en valitettavasti voi sinua auttaa!

En kaipaakaan apuasi. Mutta jos aloitus oli minulle niin valtaosa ihmisistä ei olisi yhtään sen parempia ihmisiä, jos olisivat tilanteessani. Muistutan myös, etten ole tehnyt mitään pahaa, puheetkin voisivat olla pahempia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Erehtymisen vaara on suuri, kun naisetkin oppineet pelaamaan miehillä? Olet vain yksi nappula naisen luomassa pelissä. Näin toimii narsistinen nainen kuin mieskin. Et ole yksin tämän ongelman kanssa.

Miehien pelit on raskaampia! Satuttavampia!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miehien pelit on raskaampia! Satuttavampia!!

Ainakin yhden miehen todella raukkamaista! Osaa todella lyödä vyön alle. Mitähän siitäkin seuraa? Ei taida vihan puuskassa pystyä edes tajuamaan mitä on tekemässä. No Jumala häntä armahtakoon!

• Anonyymi

Onko tämä miehelle?

• Anonyymi

Naiselle luulen….sivusta

• Anonyymi

Onko sulla oikeasti tällainen pimeä dualistinen ajattelu, että jos tuo keke väittää olevansa nainen, niin vaihtoehtoja on tasan yksi ns sinä ja hän? Vaikuttaa erotomaaniselta kouristelulta. Ai niin, mutta minä oon vissiin niin niin sekaisin mitä luen näitä vastaöpinöitä.

• Anonyymi

Miksi omit tuntemattomien kommentteja ja syyllistät niistä omaa kaivattuasi?

• Anonyymi

Miksi sinä kuvittelet että joku sinua täällä syyllistelee? Taidat elää vähän liikaa inessä tässä palstaskenessä ja olla ihan laho sieltä yläkerrasta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi sinä kuvittelet että joku sinua täällä syyllistelee? Taidat elää vähän liikaa inessä tässä palstaskenessä ja olla ihan laho sieltä yläkerrasta.

Mahtaa olla ahdistavaa pyöriä täällä jonkun perhoshaavin kanssa ja hallita tilannetta vatvomalla näitä kommenteja kellon ympäri palstaorientoituneessa pikku todellisuudessaan. Lisäys edelliseen. T

• Anonyymi

En edes ymmärrä mistä puhut. Täällä on esiinnytty taas minuna vaaleana useasti viimeaikoina. Ethän siis omi täältä mitään.

• Anonyymi

Ei täällä kukaan esiinny sinuna, kukaan ei edes tiedä kuka oot! 😂😂

• Anonyymi

Jaa no hyvä palstaäijä jos niin päin, ei sekään ois hääviä jos eivät usko lukemaansa kun se ei ehkä vastaa banaaleja käsityksiä

• Anonyymi

Se mies alentaa muita jotta sen ego nousisi. Säälittävää

• Anonyymi

Mitä se nainen tässä itse tekee. 🤣🤣

• Anonyymi

Näin narsisti toimii...

• Anonyymi

Mietippä miten olet kohdellu muita menin joskus kauan sitte lupaamaan että kostan niidenkin puolezta jotka eivät itse uskalla kostaa saamaansa huonoa kohtelua ja tiedetysti tunnetusti mä pidän lupaukseni vaikka se mut tappaskin niin paljon välitän omasta hengestäni siksi kai on haastajat yks kerrallaan kelkasta tippunu

• Anonyymi

Ihme ritari-tonttu! Rakkaus on iha muuta kuin tollasta pullistelua.

• En alenna muita, mutta en hyväksy et sun poikaystävä tekee sitä.

• Anonyymi

Voi kyynel.

• Anonyymi

Vänrikki Nappula urpo puhuu paskaa syö myös sitä,siitä tulee sivosumuu harhaan johtamista jne turhaa toimintaa.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      31
      5736
    2. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      36
      3781
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      183
      3313
    4. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      12
      2728
    5. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      29
      2202
    6. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      12
      2147
    7. Tietääkö kaivattusi että

olet häneen ihastunut? 🤠
      Ikävä
      162