Joka puolella puukotetaan ihmisiä ,kouluissa ym.
Turussa liikkuu sarjahakkaaja joka hakkaa vanhuksia hautausmaalla
Ja kaikkea muuta kamalaa
Mikä suomalaisia vaivaa
6
367
Vastaukset
- Anonyymi
Suomessa on ahdasta! Tulee paniikkireaktio!
- Anonyymi
Kaikki on mennyt alamäkeä sen jälkeen kun älypuhelimet yleistyivät, varsinkin lasten ja nuorten osalta.
- Anonyymi
Niin totta tuo!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin totta tuo!
Kyllä ja sama juttu myös vanhempien osalta sekä liika keinotekoinen kiire joka paikkaan, heikentynyt kyky erottaa työ ja vapaa-aika ja ties mitä muuta. Sitten halutaan ja haetaan ongelmallisesti käyttäytyvälle lapselle joku diagnoosi syyksi. Autismi&adhd ja muut ns. neuroepätyypilliset dg:t on oikein muotijuttu nykyään, johon lääkäritki hurahtanu!
lajijasuris
- Anonyymi
Pirkkalan puukottajan manifestikin oli hyvin kevyttä kamaa ts. hyvin kevyesti motivoitunut peruste käyttää väkivaltaa. Mikä se varsinainen syy sitten on, kenties incel-tyyppi minkä taustalla huono äiti-ja/tai sisarussuhde tai tyttöjen kiusanteko? Netissä pyörii sellaista, että puukottajalla olisi Coffin-Siris -syndrooma. Jos niin, voisi jotain selittää mutta omiin silmiin ainakaan ulkoiset piirteet ei kovin tyypilliset. Aika kevyt peruste taisi olla Viertolassakin ja ehkä sama homma Rengossa. Kyllä ihmisistä on tullu pehmopäitä, jotka ei siedä pieniäkään pettymyksiä eikä jakseta olla pitkäjänteisiä vaan kaikki pitää saada heti
Ei se omakaan äitisuhde mikään erityisen hyvä ole tavallaan incel olen myös mutta fysiologisessa mielessä lähinnä kai (neurolginen status pää&selkäydin). Mutta eipä ole käynyt mielessäkään ruveta käyttään raakaa väkivaltaa tollasilla syillä. Sen sijaan jotain muita ajatuksia on voinut olla, mutta siinä motiivit ei mitenkään sukupuolisidonnaisia ja on paljon paljon vahvempia ja perustellumpia sekä laajemmin yhteiskuntaan mutta myös jossainm määrin jatkuvaan törkeän huonoon käytökseen liittyviä, eikä liity vain omiin kokemuksiin.
lajijasuris - AnonyymiUUSI
Suomalaiset ovat vammaisia päästään lähes kaikki.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista987663- 1055532
- 2664738
- 494683
- 663405
- 502768
- 582457
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222418Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292372- 412244