ihmisillä jotka antoivat tietylle ihmiselle luvan aloittaa projekti, pitäisi olla oikeus ja velvollisuus laittaa stoppi tälle henkilölle, joka on häiriköinyt vuosiena ajan!
Kyllä kai niillä
4
342
Vastaukset
- Anonyymi
Ei se ole ollut inhimillistä toimintaa enää moneen vuoteen! En odota hänen korvaavan mitään, kunhan jättää minut kokonaan rauhaan! Olen voinut hänen tekojensa tähden niin huonosti, etten ole sellaista kokenut koskaan aikaisemmin! Projektia ei olisi hänen osaltaan koskaan saanut aloittaa ilman lupaani. Jos minulta olisi kysytty, olisin valinnut projektiin vain ikäisiäni miehiä! Miksi ihmeessä luulitte, että haluaisn auttaa oman lapseni ikäistä? Luulitteko että julkisuus olisi häikäissyt minut!
- Anonyymi
Niin sinun täytyy viedä tämä juttu eka sinne oman galaksin käräjäsaliin, gubbe
- Anonyymi
Missä syyttäjät tuomarit kaikki tulevat tyrkylle ajamaan hyvää asiaa ja luomaan nostetta uralle
- Anonyymi
Siitä kiva että mun elämä on mun projektini sitä päätä kukaan muu kuin minä tai vanhuus
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista937639- 1055522
- 2664738
- 494673
- 653392
- 502768
- 582457
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222408Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292372- 412244