Mä kyllä osaan huolehtia siitä, että kaikki menee nätisti. Mä oon nytkin huolehtinut siitä jo hyvän aikaa hänen sitä tajuamatta. Mut nyt mä oon väsynyt, enkä jaksa enää kannatella tätä. Mä oon ollut vahvempi kuin oonkaan ja nyt mä en enää jaksa olla. Niin munon pakko luovuttaa ja levätä.
n
Mä oon tosi väsynyt
10
193
Vastaukset
Lepo vaan.
- Anonyymi
Saat levätä ja luovuttaminenkaan ei ole aina luopumista, se on vaan tiukan otteen hellittämistä.
- Anonyymi
Lepoa minunkin puolestani. Itsekin menen nukkumaan juuri, minulla on huomenna työvuoro. Se on tosin illalla mutta on levättävä. Hyvää yötä 😘
- Anonyymi
Taas sitä kehutaan itseä ja syyllistetään toista. Mikä helpotus, ettei tämä edennyt.
- Anonyymi
Se onkinbsuurinnsynti, jos joskus itseään kehuu.
- Anonyymi
Olen täysin samaa mieltä! Ei ole kaikki muumit laaksossa jos noin ajattelee!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen täysin samaa mieltä! Ei ole kaikki muumit laaksossa jos noin ajattelee!
Ettehän te hattivatit edes tiedä mitään mun tilanteesta. 🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ettehän te hattivatit edes tiedä mitään mun tilanteesta. 🤣
Eikä haluta tietääkään!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikä haluta tietääkään!
😁Tää itseasiassa sai mut nauramaan. Kiitos siitä.
Mä nukun nyt ja palaan sit sinne oikeaan maailmaan selvittämään tän.
Hyvää yötä hattovatit ja muut
- Anonyymi
Lässyn, lässyn..kukaan sulta ei sellaista ole odottanutkaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.733554Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91961Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241309- 1341166
- 1001053
- 1061005
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil68991- 60964
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6955- 35866