Israelilla on kapasiteettia tuhota Iranin ydinohjelma

Anonyymi-ap

ilman Yhdysvaltojen apua.
Öljyn hintaan voisi näkyä hetkellisesti.
Huomenna täytän dieselin tankin, sillä aljelee n 1500 km.
Iran on nyt heikommillaan vuosiin, Israel tuhosi ilmapuolustusta ja ohjustuotantoa.
Niillä ohjuksilla Palestiinalaiset ampunut kauppalaivojakin.

7

91

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Samanlainen Saatanan Valtakunta tuo on kuin Venäjä.
      Pohjois-Korea kolmas "pahan akseliin" kuuluva.
      Edistyksellinen shaahi paha. Naisia alistava Khomeini hyvä äärivasemmiston mielestä.
      Turkki Eemioja.

• Anonyymi

Näin yöllä unen.
        Trumppi pommitutti Venäjää ja Irania.
        Nyt on semmoinen mies puikoissa joka tekee eikä ihmettele!

• Anonyymi

Iran näköjään on jatkuvien Israelin uhkausten, pommitusten, terrori-iskujen ja salamurhien kohteena. Ei siis ole ihme jos myös Iran hakee ydinaseista suojaa itselleen Pohjois Korean tapaan.

• Anonyymi

SAATANAN VALTAKUNTA II IRAN HÄVITETÄÄN YHDESSÄ PIETARIN TROLLIN SAATANAN VALTAKUNTA I:N KANSSA.
        ALA VAAN LUINKIMAAN JEKATERINBURGIN TAAKSE NAAPURIN POIKA.

• Anonyymi

Minä ajan Ladalla ja tankillisella 300 kilometriä, vähän vuotaa ja kannen tiiviste laskee polttoainetta ulos. Harvemmin selvinpäin käyn missään, mitä nyt maalikylässä Alkossa.
      Siellä on nykyään alennusmyynti.

• Anonyymi

Älä hyvä mies mene maalikylään. Siellä on paheellisia seireenejä väijymässä. Kotipolta. Tai siis älä kotia polta, vaan valmista korpikuusen kyyneliä. Kymmenys nimismiehelle niin pitää suuaukkonsa supussa eikä mölyä mitä sattuu. Sitä paitti suurimmat maalikylät ovat sangen etäällä kaikesta sivistyksestä, esimerkkeinä Helsinki, Tampere ja Turku.

• Anonyymi

Oliko turvavyöillä oleva länsimalli? Venäjän mallissa ei ollut turvavöitä, oli vähän kevyempi ja kulki vähän kovempaa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1712
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1548
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      38
      1021
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      909
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      38
      871
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      836
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      43
      778
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      770
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      758
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      740
    Aihe