lähteä ovesta ulos! Elimistö on käynyt aivan liian kauan kierroksilla ja siksi hermosto on joutunut kärsimään! Se on ikäänkuin pysyvässä stressitilassa, kun on joutunut kohtaamaan sellaista mikä ei ole tuntunut hyvältä!
Yhä on vaikeaa
6
167
Vastaukset
- Anonyymi
Yllättävät ei mukavat tilanteet olivat jokapäiväisiä, kun oli sitä kautta rantain kertomistakin käsittämättömän paljon!
- Anonyymi
Jaksaa, jaksaa, jaksaa, puserra vielä vähän.
Kovasti sinä yritätkin. Etkö itse väsy tuohon vuodesta toiseen jatkuvaan saman puuron jauhamiseen? Olet harvinaisen tyhmä trolli.0- Anonyymi
Sulla kyllä tosi paha olo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä luulen, että tällä kertaa on itse palstaäijä, eli aloittaja asialla. Mutta joo onhan näihin jodlauksiin jos jonkinnäköistä asiamiestä ja naista tiennyt tulla pätemään. Onko sinulla muuten tarve uskoa jonkun tietyn henkilön olevan näin heikossa hapessa henkisesti mitä palstasetä performoi? Jos kyllä, niin haluatko kertoa, että miks vtus? T
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei kyllä ole paha olo. Huvittaa vain tyyppi, joka hokee samaa lorua joka päivä vuodesta toiseen, vaikka ketään ei näytä kiinnostavan. Siksikin veikkaan, että et ole omalla asiallasi, vaan yrität maalailla jonkun muun teksteiksi.
Älä vastaa tähän, ei kiinnosta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei kyllä ole paha olo. Huvittaa vain tyyppi, joka hokee samaa lorua joka päivä vuodesta toiseen, vaikka ketään ei näytä kiinnostavan. Siksikin veikkaan, että et ole omalla asiallasi, vaan yrität maalailla jonkun muun teksteiksi.
Älä vastaa tähän, ei kiinnosta.Oletko alkanut hiljalleen kuvitella tämän palstasedän esittävän ns sinua? Tai sitten olevan se asialla, jota olet itse parjannut vuosikaudet perättömillä väitteillä? Niin sitä voi katsos ihminen sotkeutua omiin lankoihinsa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista897627- 1055522
- 2664738
- 484662
- 653382
- 502768
- 582447
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222408Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292372- 412244