Mehiläinen rakentaa

Miksi mehiläinen rakentaa juuri kuusikulmion muotoisia kennoja?
Ja miksi aina täydellisesti – ilman mittanauhaa, ilman koulua, ilman virheitä?
Kuusikulmio ei ole sattumaa. Se on matemaattisesti täydellisin muoto:
• Se täyttää tilan ilman rakoja
• Se säästää rakennusmateriaalia (mehiläisvahaa)
• Se maksimoi tilavuuden
• Se kestää painetta erinomaisesti
Silti mehiläinen ei laske eikä suunnittele – se vain tekee oikein.
Heti. Joka kerta. Kaikki yhdessä. Täsmälleen.
Evoluutio sanoo:
“Ehkä ne kokeilivat ensin ympyröitä, neliöitä, kolmioita – ja sattumalta paras muoto jäi.”
Missä todisteet?
Missä epämuodostuneet kennot?
Missä fossiilit, joissa näkyisi “välimuotoja”?
Ei ole. Ei löydy. Ei selity.
Luonnollinen vaihtoehto:
Mehiläinen ei ole suunnittelija – mutta sillä on suunnitelma.
Koodattu sen sisälle.
Viisauden Jumalan kirjoittama ohjelma.
“Ken on viisas, ottakoon vaarin näistä. Herran armo on iankaikkinen.” (Ps. 107:43)

17

368

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kysäise mormoniprofeetalta. Hänellä on suora puheyhteys Jumalaan.

    • Koska evoluutio ja luominen yhdessä ovat muovanneet mehiläisen sellaiseksi. Jumalan luonto on ihmeellinen ja kauniit, ja julma tässä koetuspaikassamme. Paratiisi ja Taivas ovat sitten toisenlaisia, parempia.

      • Anonyymi

        En nyt irvaile, mutta tarkoitit varmaan paratiisit ja taivaat.


      • Anonyymi kirjoitti:

        En nyt irvaile, mutta tarkoitit varmaan paratiisit ja taivaat.

        Totta, monta niitä on. Sekä kolmen tasoisia planeettoja ym. että lukemattomia planeettoja. Korkeimman tason planeetat, täysin kirkastetut planeetat ovat kaikki suorassa yhteydessä toisiinsa koko maailmankaikkeudessa. Siis valoa nopeampaa liikkumista on sitä kautta ja henkimaailman kautta, vaikka se aineelliselle aineelle aineellisessa maailmassa on mahdotonta.

        Siis kaikki galaksit ovat yhteydessä toisiinsa, vaikka näyttävät erillisiltä kun ovat niin kaukana toisistaan. Ja Taivasplaneetat ovat niin kaukana, etteivät näy tänne asti, mutta galaksien kirkkaus ja kaikki massa ei johdu pelkästään tähdistä, vaan myös näistä kirkastetuista planeetoista. Maapallokin muuttuu yli tuhannen vuoden päästä korkeimman taivaan planeetaksi, luodaan Uusi Taivas ja Uusi Maa. Ilmestyskirjan mukaan.

        Maapallo syntyi n. 5 miljardia vuotta sitten, jos tieteen arvio on oikea. N. 6000 v. sitten luotiin nykyinen järjestys, nyt pian siirrytään Tuhatvuotisen Valtakunnan aikaan, ja yli 1000 v päästä on Viimeinen Tuomio ja luodaan Uusi korkeimman järjestyksen Maa. Näin voidaan Raamattu tulkita.


      • santtunen2 kirjoitti:

        Totta, monta niitä on. Sekä kolmen tasoisia planeettoja ym. että lukemattomia planeettoja. Korkeimman tason planeetat, täysin kirkastetut planeetat ovat kaikki suorassa yhteydessä toisiinsa koko maailmankaikkeudessa. Siis valoa nopeampaa liikkumista on sitä kautta ja henkimaailman kautta, vaikka se aineelliselle aineelle aineellisessa maailmassa on mahdotonta.

        Siis kaikki galaksit ovat yhteydessä toisiinsa, vaikka näyttävät erillisiltä kun ovat niin kaukana toisistaan. Ja Taivasplaneetat ovat niin kaukana, etteivät näy tänne asti, mutta galaksien kirkkaus ja kaikki massa ei johdu pelkästään tähdistä, vaan myös näistä kirkastetuista planeetoista. Maapallokin muuttuu yli tuhannen vuoden päästä korkeimman taivaan planeetaksi, luodaan Uusi Taivas ja Uusi Maa. Ilmestyskirjan mukaan.

        Maapallo syntyi n. 5 miljardia vuotta sitten, jos tieteen arvio on oikea. N. 6000 v. sitten luotiin nykyinen järjestys, nyt pian siirrytään Tuhatvuotisen Valtakunnan aikaan, ja yli 1000 v päästä on Viimeinen Tuomio ja luodaan Uusi korkeimman järjestyksen Maa. Näin voidaan Raamattu tulkita.

        Ja sinne parhaaseen paikkaan haaremia pyörittämään pääsevät vain moniavioisuutta harjoittaneet mormonit. Sitä pitää harjoittaa viimeistään tuhatvuotisen valtakunnan aikana. Alemmissa paikoissa ihmisillä ei ole edes sukupuolielimiä.

        Olli kertoo jostain syystä tuonpuoleisesta aina puutteellisesti.


      • Höpölöps kirjoitti:

        Ja sinne parhaaseen paikkaan haaremia pyörittämään pääsevät vain moniavioisuutta harjoittaneet mormonit. Sitä pitää harjoittaa viimeistään tuhatvuotisen valtakunnan aikana. Alemmissa paikoissa ihmisillä ei ole edes sukupuolielimiä.

        Olli kertoo jostain syystä tuonpuoleisesta aina puutteellisesti.

        Ja sinä vääristelet. Taivas on onnellinen paikka kaikkien uskontojen mukaan.


      • santtunen2 kirjoitti:

        Ja sinä vääristelet. Taivas on onnellinen paikka kaikkien uskontojen mukaan.

        Etkö usko oman kirkkosi profeettoja?


      • Höpölöps kirjoitti:

        Etkö usko oman kirkkosi profeettoja?

        Uskon oman kirkkoni profeettoja.


      • Olli parka uskoo evoluutioon mikä on täysin mahdoton ja evoluutiota ei voida tieteellä todistaa, mutta luominen voidaan tieteellä todistaa.


      • santtunen2 kirjoitti:

        Totta, monta niitä on. Sekä kolmen tasoisia planeettoja ym. että lukemattomia planeettoja. Korkeimman tason planeetat, täysin kirkastetut planeetat ovat kaikki suorassa yhteydessä toisiinsa koko maailmankaikkeudessa. Siis valoa nopeampaa liikkumista on sitä kautta ja henkimaailman kautta, vaikka se aineelliselle aineelle aineellisessa maailmassa on mahdotonta.

        Siis kaikki galaksit ovat yhteydessä toisiinsa, vaikka näyttävät erillisiltä kun ovat niin kaukana toisistaan. Ja Taivasplaneetat ovat niin kaukana, etteivät näy tänne asti, mutta galaksien kirkkaus ja kaikki massa ei johdu pelkästään tähdistä, vaan myös näistä kirkastetuista planeetoista. Maapallokin muuttuu yli tuhannen vuoden päästä korkeimman taivaan planeetaksi, luodaan Uusi Taivas ja Uusi Maa. Ilmestyskirjan mukaan.

        Maapallo syntyi n. 5 miljardia vuotta sitten, jos tieteen arvio on oikea. N. 6000 v. sitten luotiin nykyinen järjestys, nyt pian siirrytään Tuhatvuotisen Valtakunnan aikaan, ja yli 1000 v päästä on Viimeinen Tuomio ja luodaan Uusi korkeimman järjestyksen Maa. Näin voidaan Raamattu tulkita.

        "Maapallo syntyi n. 5 miljardia vuotta sitten, jos tieteen arvio on oikea. N. 6000 v. sitten luotiin nykyinen järjestys, nyt pian siirrytään Tuhatvuotisen Valtakunnan aikaan, ja yli 1000 v päästä on Viimeinen Tuomio ja luodaan Uusi korkeimman järjestyksen Maa. Näin voidaan Raamattu tulkita."


        Koko maailman kaikkeus on vain 6000 vuotta vanha näin me olemme täällä monta kertaa jo todenneet olevan. Mitään erillistä tuhatvuotista ei tule olemaan vaan tuhatvuotinen ajanjakso alkoi Jeesuksen kuolemalla ristillä. Silloin saatanalta loppui valta syyttää meitä. Eikä tempausta tule tapahtuman. Molemmat ovat jesuiittojen oppeja.


        https://concordia.fi/vanhat/luentoja/valtakuntaoppi.htm


      • Höpölöps kirjoitti:

        Ja sinne parhaaseen paikkaan haaremia pyörittämään pääsevät vain moniavioisuutta harjoittaneet mormonit. Sitä pitää harjoittaa viimeistään tuhatvuotisen valtakunnan aikana. Alemmissa paikoissa ihmisillä ei ole edes sukupuolielimiä.

        Olli kertoo jostain syystä tuonpuoleisesta aina puutteellisesti.

        Taas tuli höpöltä tämä on reilu miljoonas kerta. Minä olen varoittanut höpöä jo useaan kertaan laittamasta minun alustuksiin näitä.


      • santtunen2 kirjoitti:

        Uskon oman kirkkoni profeettoja.

        Uskotko myös profeettaanne Brigham Youngia? Hän opetti aivan selvästi, että vain moninaintia harjoittavat voivat päästä korotukseen.


      • Arto777 kirjoitti:

        Taas tuli höpöltä tämä on reilu miljoonas kerta. Minä olen varoittanut höpöä jo useaan kertaan laittamasta minun alustuksiin näitä.

        Haluatko sinäkin haaremin tuonpuoleisessa kuten mormonit? Siksikö viestini ovat sinulle arka paikka?


    • Anonyymi

      Muurahaiset ja heinäsirkat ei osaa laskea kahdeksaan.

      • Anonyymi

        Mutta ihmiset osaavat laskea kahdeksaan, fiksuimmat heistä jopa kymmeneen ja puoleen.


    • Anonyymi

      Hyviä myynti ehdotuksia.
      Rokotukset mainittu Kk myynti, vain Muistihoitaja jäänyt myymättä

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1374
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      103
      889
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. 51
      615
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      533
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      35
      432
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      399
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      394
    Aihe