Maaseudulla asuminen on niin kallista, että Anu ei pärjää ilman veronmaksajien tukea. Ja se ylilutin eläke oli...
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/d0ef1041-77c9-4a31-b27c-c3c3db56f2fc
Keskustan Anu Vehviläiselle maksetaan 7000 euroa kuukaudessa sopeutumisrahaa.
22
146
Vastaukset
- Anonyymi
Maaseudulla työttömyys rahana 7000,- on minimi. Kuitteja ei paljon kysellä.
- Anonyymi
muuta idiootti persu maalle asumaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
muuta idiootti persu maalle asumaan
Kannettu vesi ei kaivossa pysy. Maalaisliittolainen sanonta Pohjanmaalta 1400 luvulta.
- Anonyymi
Kallista on kepulaisten elättäminen kehdosta hautaan. Eikös Anun mieskin tehnyt tukilakon ja lopetti turhan elämän.
- Anonyymi
Palkka meni veroihin ja tukeen maaseudulle, ei kannattanut elää.
- Anonyymi
Ja SDP:n Rinteelle tukea yli 5000€ kuukaudessa. Hys hys sehän on demari ei siitä saa puhua.
- Anonyymi
Ay-Antti kerää kolehtia vappusatasiinsa.
- Anonyymi
Menisikö kansallisen maataloustuen momentilta lehmälle.
- Anonyymi
Kukaan kepulainen ei tule omillaan toimeen.
- Anonyymi
Lehmien määrä vähenee Suomessa, niin kepun on etsittävä uusia tukien kohteita. Muistuttaa kyllä vahvasti entisiä tukikohteita.
- Anonyymi
Jos utareiden koon mukaan maksettaisiin, niin Sirkka-Liisa olisi miljoona luokassa ja Kulmuni ökyrikas.
- Anonyymi
minä saan "sopeumisrahana" työttömyyskorvausta n. 600 e/kk - menee sitä verotkin...
Miksi kansan edustajien ja ministrien työttömyyskorvauksella in hienompi nimi ja raha määrä suurempi ?- Anonyymi
Sitä moni kepulainen miettii syrjäseudulla reikäisessä tuulipuvussaan ja urallaan ylilutiksi jääneenä.
- Anonyymi
Kaikki laillisesti maksettu, eo siinä mitään. Leskeneläke vielä lakkariin, eiköhän sillä jotenkuten elä, kun nuukasti elää..
- Anonyymi
Anun tulot syö ylilutina eläkkeeksi joutuneita.
- Anonyymi
Kyllä niin kyrsii, melkein Kapin tulot. HO HOO, HO HOO!
Ossi, varaton SOTILAS
- Anonyymi
Saarikko kehoitti kaikkia naisia yhtymään maailmassa, mitä sanoo lestakeput?
- Anonyymi
Liki kolme kertaa ylilutin eläke.
- Anonyymi
Paljonko sille persu-Niikolle ja persujukalle maksetaan? Miksi ette heitä kyylää?
- Anonyymi
Moni keskustalainen on kateellinen Anulle, pääsi miehestäänkin eroon.
- Anonyymi
Anu ei saa kansallista maataloustukea.
- Anonyymi
Perussuomalaisten kansanedustajat + Junnilan vaimo tupakkayhtiön salaisella lobbausmatkalla – ilmoitus "unohtui" kertoi MTV
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873247
- 622957
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332480- 802293
- 742199
- 952026
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361813- 121626
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201613Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301450