Kertokaapa tietäjät kannattaako muuttaa Paiholaan ,siihen sairaalan lähistölle ,olis asunto tiedossa.
Vastaukset 32
- Anonyymi
Jaa, eikös siulla oo entistä kokemusta takavuosilta Paiholasta?🤪
- Anonyymi
sielähän on muuttii viisat mikat ynm
- Anonyymi
Muuta ihmeessä! Luulen että on sinulle juuri sopiva paikka.
- Anonyymi
Meinaatko että "Sairaalan perintö elää Paiholassa"🤪 😆https://www.heili.fi/paikalliset/7937346
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meinaatko että "Sairaalan perintö elää Paiholassa"🤪 😆https://www.heili.fi/paikalliset/7937346
KÄYPI KAHTOMASSA PITÄÄKÖ SE TOISILTA KYSYY
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
KOKENUT KAIKKI TIETÄÄ
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
MIKAKII ON SIELLÄ
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
MIKAKII ON SIELLÄ
mika ollu koko ikänsä eikun piristyy nuama onkun vauvan peppu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
MIKAKII ON SIELLÄ
pärjejää jos mikan KANSSA ON AINA SAMOO MIELTÄ KEHUU KESKUSTOO
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
siellää pärjevää kun ei oo kennekään kanssa missään tekemisissä yrittää olla oma varanen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mikan kelkaan ryhtykää kukaan ei nyt ilman mika järjestää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mika on turisti esittelijä luotettava
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
MIKAKII ON SIELLÄ
palo autokii ol kuvassa liekkö liekkö virta lähe rinkkinen nii sdp
- Anonyymi
kannattaa sielä on palo aaaatokin
- Anonyymi
ei sinne läälärit määrää enee
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
KOKENUT KAIKKI TIETÄÄ
muuta ihmeessä omies joukkoon
- Anonyymi
Kaunispaikka,luontolähellä,suosittelen ,olen joskus asunut siellä omakotitalossa,viihdyimme.
- Anonyymi
KAUNIS TOTTA on sielä turhan tärkeitä imeisii etten sanoisi törkeitä katse luontoon keski sormi hmm
- Anonyymi
Kahvila Kakkulaiturissa on niin hyvät leivonnaiset, että meinaa viedä kielen mennessään.
- Anonyymi
kahvilasta en osoo sanoo mut kylän kermalisto mikale trjotkee sumppii
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kahvilasta en osoo sanoo mut kylän kermalisto mikale trjotkee sumppii
tai valko viinii isän suosikki MUSGAT BONTUS ETIKETISSÄ NUIJA ukko
- Anonyymi
paihollalaisii kehuttu pielisjoki seudussa ollaa niin makeita luonto on kaunis kesällä asukkaista kyläläisistä voi kysymys merkin varaa heittää
- Anonyymi
Lesoa porukkaa.
- Anonyymi
palo autolla kun paiholassa käy sitähän on melekein kuusela
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kuski ol kuussa käyny oikein kuva lehdessä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
paiholassa asuut alueen tärkeimmät immeiset heitä löytää jopa stadionilta romaani kuski rinkinen ääntä nopeempi asuu jossaa lintu kodossa
- Anonyymi
oikein kirjotus 10 lesoja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
oikein kirjotus 10 lesoja
Et tainnut ymmärtää mikä on leso ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
leveilää elvis tellää asia ei kuitenkaa ou niin
- Anonyymi00035
Anonyymi kirjoitti:
Leveillään kunna töissä.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Venäjä alkaa iskemään Suomen politiikkaan.
Tässä on valtion ja koko länsiliiton päämiehet varoitelleet, että Venäjä alkaa talven aikana taas iskemään hybridisesti.2371471Hallituksen järjestämä spektaakkeli tuo vessanpyttykeissi
Että olisi kymmenien kansanedustajien kodeissa käyty ihan tuosta vaan, eikä kukaan kansanedustaja kerro niin käyneen, va2821043Miltä tuntuu vanhempi nainen olla
Pihkassa huomattavasti nuorempaan kolliin joka on uskollinen ja kiltti ja tottelee joka asiaa ja tykkää pussailla ja pan94824Sysmän "ilon päivä"
Ja taas palaa hirveä määrä verorahoja, ihan turhaan soopaan. Eikö nämä jotka kuntapolitiikassa valittavat ja tuhoaa vaan68772Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä
Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä48723- 110629
Joka ilta mietin
sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka27585Riitastako pelastaja
Riitta jätti hakemuksen. Hyvä niin. On ainakin yksi mistä ottaa. Pertsa ei taida aikuistua koskaan ja Pekka hoiteli silt34574Timo Vornanen.
On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.46548Luottamus
Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.94525- 41501
- 32491
Kadutko mies sitä miten reagoit?
..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺48465Millaisen talvitakin haluaisit?
Talveen vielä aikaa, mutta talvitakit tulleet kauppoihin. Millainen olisi unelmiesi talvitakki? Itse tykkäisin jostain77451- 32439
- 31429
- 77422
Onko kahvila Retro samalla pub???
Netin mukaan anniskeluoikeudet. Käykö tuolla kaljoitteluporukkaa? Onko iltaviihdettä? Olen muuttamassa marraskuussa Kuhm8407Oletteko täyttä sataa?
Muuta etunimienne kirjaimet numeroiksi. Esim. Mia ja Risto siitä tulee 8 numeroa. Laske ne yhteen . Paljonko tulee?33400Iivari esittää poliisin tutkintaa
Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivari on pannu ison pyörän liikkeelle. Entinen Kemijärven historian lyhimmän kaupunginj21381