kaiken jo useita vuosia sitten, koin että pelkkä yhden henkilön tuputtaminen oli väärin. Se oli myös syy siihen miksen pystynyt ihastumaan keneenkään muuhun! Mutta noin kolme vuotta sitten niin kuitenkin tapahtui ja luulen, että kun en nähnyt tiettyä henkilöä pitkään aikaan, se helpotti oloani ja siksi aloin ihastua yhä enemmän. Ahdistus ja stressi eivät tee todellakaan hyvää mielelle ja tunteille ja sitä oli aivan liian kauan! Se estää elämästä! Nyt voin jo paremmin ja se johtuu todennäköisesti siitä, että olen hyvin ihastunut ja pystyn haaveilemaan yhteisestä tulevaisuudesta ja parisuhteesta ikäiseni miehen kanssa. Noin ei ollut moneen vuoteen! Olin kuin häkkiin lukittu ihminen, jolla ei saanut olla omia ajatuksia ja tunteita! Kaiken olisi pitänyt mennä toisen ihmisen sääntöjen mukaan!
Koska oli ymmärtänyt
Anonyymi-ap
0
60
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857455- 965394
- 2574595
- 444495
- 623257
- 492685
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222348- 492323
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292322- 412184