Vaadin Poristiinan valtio Porin seudulle. Meille alkuperäiskansalle siis geneettisesti kantasuomalaisille muu Suomi. Alkuperäinen Suomenniemi kantasuomalaisille, jonka valtion valtiomuodon ja viisaiden miesten vanhemmiston ja muun johdon valitsen myöhemmin.
Kannatan kahden valtion mallia viher vas rkp globo pro pale pride väki muurilla aidatulle alueelle
9
54
Vastaukset
- Anonyymi
Mahtava idea jonka pitää alkaa välittömästi.
- Anonyymi
Kyllä. Joko on kansalaisaloitusta?
- Anonyymi
Sama sortoa on Etelä-Afrikassa jossa globalistien suojelemat mustat raiskaa, tappaa ja pahoinpitelee valkoisia ja kristittyjä. Kannatan aloituksessa mainittujen aitaamista erilliselle alueelle.
- Anonyymi
Mitä höpiset
Saatte alueellenne kaikki joista pidätte. Myös haittamaahanmuuttajat, ja sudetkin.
Mitä viellä haluat?
Et voi väittää, ettet haluakjaan niitä. Jos haluat niitä Suomeen, saat ne omaan alueeseesi. Voitte sitten kalifaatiksi, tai miksi vaan kutsua sitä.
Eikö muka olkkin ok?
- Anonyymi
Siinäpähän kannatat, mutta siihen se sitten jääkin. :)
- Anonyymi
Etkö muka haluakkaan itsesi tykö niitä, joista niin kovin tunnut pitävän?
- Anonyymi
+ haittamaahanmuuttajansa, älä unohda niitä
- Anonyymi
Palestiinalaiset löytävät uuden maan ja ystävät Iranista ja Huthien alueelta. Ainoa ongelma tulee olemaan riitely paikallisten kanssa joka johtaa terrorismiin.
- Anonyymi
Satakunta on liian arvokas alue annettavaksi viholliselle. Kannatan reservaatin perustamista Ahvenanmaalle. Siellä saavat pakkoruotsin kannattajat maistaa omaa lääkettään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857545- 1015467
- 2664708
- 484632
- 653352
- 502748
- 562409
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222398Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292362- 412234